![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Burgemeester
|
![]()
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vertrouw niet de "objectieve" berichtgeving van partijen of individuen over de politiek of de regering... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of om het met jouw argumenten te zeggen: LOL! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb je een artikel of bron hiervoor? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Burgemeester
|
![]()
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Burgemeester
|
![]()
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zeg niet dat het van de mainstream moet komen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Burgemeester
|
![]()
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
hou u vast: de wereld is niet "objectief". Uw verafgoodde pers ziet dezelfde wereld als u en ik. Als ze willen kunnen kunnen ze dezelde actoren (partijen/individu's) aan het werk zien als u en ik. (gelooft u ook in "objectieve" partijen?) Uw pers haalt al deze informatie door een bepaalde filter (moffelt bepaalde zaken weg, versterkt anderen) en probeert vervolgens zijn product. Tot daar niks mis. (alhoewel ik liever mijn eigen mening vorm a.h.v. de rechtstreeks informatie van subjectieve (o horror) opinies. Waar het mis gaat is dat een bepaalde pers zijn product probeert te verkopen als "objectief". Bij uitstek gaat het hier dan nog over gesubsidieerde of staats"pers". Compleet het tegenovergestelde van "objectiviteit" dus. Het is zoals de regering die haar belasingsverhogingen verkoopt als milieumaatregelen. Dat gaat er vlotter in, snapt u? Maar ala, een stickertje "objectief" erop en het verkoopt als zoete broodjes bij de intellectueel luieren onder ons. Terwijl die journalisten natuurlijk even subjectief zijn als andere burgers. Of zijn uw journalisten begiftigd met een bepaalde twist in hun DNA die hen "objectiever dan de rest" maakt? Ik dacht het niet. In de praktijk zijn deze subsidiejournalisten op zijn minst even schatplichtig aan hun broodheren. In het geval van de VRT : de handelaars in overheidsbanen. Laatst gewijzigd door born2bewild : 26 augustus 2006 om 12:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het VB legt zich neer bij de scheiding der machten, maar hun veroordeling was juist een voorbeeld van hoe het niet moet. Ge gaat echt beter moeten proberen, Nicolas. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En overschat de objectiviteit van de pers niet. Die is er gewoonweg niet (soms is ze zelfs leugenachtig - al is het maar door moedwillig dingen te verzwijgen die niet in haar kraam te pas komen). Trouwens ook een rechtse pers zou niet objectief zijn, maar zou wel als voordeel hebben dat beide zijden van de medaille getoond worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toon me aan hoe de volgende artikels dan zo links of pro-paars zijn: http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...cleID=GB0BM781 http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...leID=GCU10HE25 http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...=B337482060814 http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...MF17072006_033 http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...cleID=GECTBBLS En dit zijn dan alleen nog maar enkele artikels uit het nieuwsblad... Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 26 augustus 2006 om 14:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Is dat niet die vriend van George Blush?
![]() |
#120 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |