![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
3000 man ?? vergeet het maar. Ik ben er deze middag 2 maal overgevlogen en als daar 1500 man was, dan was het al veel !
|
|
|
#103 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Jij hebt ze geteld ?
|
|
|
#104 |
|
|
vliegt de blauwvoet!
Ik wist echt niet dat blauwvoeten beter oogskes hadden dan arenden. En kunnen tellen ! Tot 1500 ... 't is vast geen Blokker! |
|
|
|
|
|
#105 |
|
Minister-President
|
Er was wel een deel volk maar ander maal is het concluderen dat de hoop weeral fel verminderd is. Ik schat ook wel zo een 3000 man hoor, maar het zal echt ni veel meer geweest zijn.
Het was trouwens een heel serene en broederlijke bedevaart, zoals de bedevaart eigenlijk hoort te zijn. |
|
|
|
|
|
#106 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#107 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
3.000 mensen op de Ijzerbedevaart. Ongeveer hetzelfde op de Ijzerwake, denk ik. Ik ken de preciese cijfers niet. 50.000 mensen op de "VTM-dag" in Brugge. Die "VTM-dag" gebeurde vorige zondag (dezelfde dag als de Ijzerwake dus). Ja, u hebt goed gelezen : 50.000!!!! Trek uw conclusies. |
|
|
|
|
|
|
#108 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#109 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#110 | |
|
|
Citaat:
De mensen houden van beton wijden. Er is ook een groot gevaar aan gras: blijkens het gedrag dat runderen vertonen vergroot het de kuddegeest |
|
|
|
|
|
|
#111 | |
|
|
Citaat:
Die komen zeker en vast niet opdagen. Moesten er nu geen boerenjongens bij tienduizenden in de grond steken, maar ooststrontstrijders, dat zou ook al een pakske zwart volk schelen natuurlijk! Laatst gewijzigd door ericferemans : 27 augustus 2006 om 23:34. |
|
|
|
|
|
|
#112 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Het merendeel van Vlaanderen zit idd ni meer te wachten op de ijzerbedevaart, de oorlogen zijn nu immers ver van ons bed maar dat wil toch niet zeggen dat de bedevaart niet meer waardevol kan zijn.
|
|
|
|
#113 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#114 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Jantje : 27 augustus 2006 om 23:58. |
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ben absoluut geen aanhanger van de wattige windhaan-ideologie van SPIRIT, maar het zou hoogst onjuist zijn om het discours van ericferemans als representatief te beschouwen. Bedenk dat zijn ideetjes grondig werden gedésavoueerd toen hij als kandidaat SPIRIT-voorzitter glansrijk gebuisd werd, en in sommige kranten minder flatterend werd afgeschreven. Wegens het verbod op persoonlijke aanval zal ik niet herhalen wat Lambert, zijn huidige voorzitter over hem liet optekenen in de media.............
|
|
|
|
#116 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Geen enkel van de partijen die uit de VU zijn ontstaan hebben al bewezen dat ze het Vlaamse gedachtegoed in zich dragen, het zijn zuivere zakkenvullers geworden. En twee van de drie zijn zelfs bij een andere partij gaan huilen om nog een zitje te hebben. En staan de derde zwart te maken. En ze kunnen hier wel schrijven dat ze nog geen cent er aan verdiend hebben, de lijsttrekkers zullen zeker niet gratis in de politiek werken. Ja die in de kleine gemeentes, die misschien wel, maar die in de grote steden en voor de regeringen. En ik heb toch al een paar keer een persoonlijke aanval gekregen van sommige hier, en dat zonder dat ze weten wie ik ben. Laatst gewijzigd door Jantje : 28 augustus 2006 om 00:30. |
|
|
|
|
|
|
#117 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#118 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar wees gerust ik wist allang wie hij was en van welke partij. En hij is spijtig dat hij in die partij zit, want hij hoort daar volgens mij niet thuis. Laatst gewijzigd door Jantje : 28 augustus 2006 om 00:40. |
|
|
|
|
|
|
#119 | |
|
|
Citaat:
|