![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Minister-President
|
![]() Er waren een dertigtal aanwezigen, waaronder zekers een tiental leden van de N-VA. Vraag het hen eens...
Moet ik anders de namen van nog een paar Blokkers vermelden ? Wees gerust, ik doe aan dit kinderachtig spelletje niet mee. Telkens er nagels worden geslagen met koppen speelt het Blokschuim -anoniem uiteraard- de man i.p.v. de bal. Doe gerust verder. |
![]() |
![]() |
#102 |
Partijlid
|
![]() Ik zit nog altijd te wachten op dat sappig hoerenlopers verhaal
als het klopt mag jij persoonlijk mijn VB kaart in twee knippen , dat filmen en op 't net gooien ![]()
![]() Laatst gewijzigd door Duvel : 24 september 2006 om 23:13. |
![]() |
![]() |
#103 |
Vreemdeling
|
![]() Om nu eens naar de oorspronkelijke topic terug te keren...:
Als ik op de lijst van dat zo gehate Vlaams Belang kijk, merk ik een aantal namen van mensen die hun nek uitsteken, en risico's nemen door zich als VB-er te "outen", met de bijna-zekerheid van negatieve reacties op het werk en bij de vrienden. (**) Op de lijst van Bron&Decoorne zie ik enkel mensen die meedoen voor de lol, uit opportunisme of onder druk van hun omgeving. ---------- (**) We moeten het U nageven, mijnheer Decoorne: U ging zelf ook ooit op een Vlaams Blok-lijst staan (U dankt er uw plaats in de gemeenteraad aan), maar het risico was voor u eerder beperkt, aangezien u noch werk noch vrienden heeft. |
![]() |
![]() |
#104 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het wordt meer dan tijd dat deze zinloze discussie eindigt.
|
![]() |
![]() |
#105 |
Partijlid
|
![]() effe wachten nog , lucien is zijn sappig hoerendossier nog aan't inscannen
|
![]() |
![]() |
#106 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#108 |
|
![]() Is hier nu niemand verstandig genoeg om dat dom getwist te beëindigen?
|
![]() |
![]() |
#109 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Vreemdeling
|
![]() Mijnheer Broes, 3 op 7 berichten op deze pagina zijn van uw hand, enkel om te zeggen dat u het een zinloos gesprek vindt. Op die manier krijgt u vanzelf gelijk, natuurlijk.
Toegegeven, niet elke bijdrage is even raak en relevant, sommige zijn weinig tactvol, maar toch dient dat "dom getwist" ergens toe... Het "Brugs alternatief" kan ten volle bewijzen wat het in de weegschaal legt: een handvol afgezaagde scheldwoorden, een paar gepikeerde reacties op neutrale opmerkingen, wat gekrijs en flauwe insinuaties richting mede-oppositieleden van het VB. En dat is het dan. |
![]() |
![]() |
#112 |
Burger
|
![]() Ik heb genoeg gezien na gisteren woord tegen woord op de vrt
1 conclusie : al dikke leugenaars en ze draaien rond de pot. Van Volcem is zo slim om te zwijgen wanneer men praat rond jeugd beleid in de stad ( want vld zorgde voor sluiting kelk) , Moenaert zit enkel met zijn hoofd bij toeristen en samen met sossen verspillen ze overdreven veel belastingsgeld aan oa zaken zoals het concertgebouw en de nieuwe ocmw gebouwen. En groen , nja groen stelt niets voor. Normaal stem ik NVA ( maar hangt samen met cd&v , moenaert dus ! ) maar het zit er dik in dat ik eens een proteststem zal uitbrengen. + Dat ik het beu van op de vingers te worden getikt als tom barman met 0110 en een janette op vtm die beetje zullen zeggen op wie we moeten stemmen. Tijd om het cordon te door breken. En ik hoop dat NVA ooit weer alleen naar de verkiezing kan gaan. Laatst gewijzigd door vl_pieter : 4 oktober 2006 om 19:06. |
![]() |
![]() |
#113 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#114 |
|
![]() Ik was ook tegenwoordig in het Brugse concertgebouw voor de opname van 'Woord tegen woord' op de vrt.
Wat een zielloze bedoening! Moesten meer mensen weten hoe het eraan toegaat bij zo een opname dan daalt het kijkcijfer voor dergelijk vertoningen onder de 'kiesdrempel'. Het heeft eigenlijk weinig of niets met politiek te maken. Men wil enkel wat show verkopen, iets om mensen bezig te houden. Zo worden twee jonge kandidaten geïnterviewd door een mooi-ogende jonge dame. Van welke partij die zijn heeft geen belang, maar ze hebben wel ergens een familiale band met een bekend politiek figuur. Liefst zijn ze van een andere partij dan dat familielid, want dat is goed voor de show en de kijkcijfers. En, val niet omver, beide jonge kandidaten zijn tegen belastingen, en er moet meer gedaan worden voor de jeugd. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat men de senioren mag vergeten. Iedereen heeft het signaal van de burger begrepen en wil er iets aan doen. Ze willen ervoor gaan! Tussendoor wordt af en toe de grond opnieuw zorgvuldig gepoetst en een minder geslaagde opname van vooraf aan herhaald. Nogmaals, wat een zielloze bedoening! Daar krijgen ze me niet meer naartoe. Laatst gewijzigd door luc broes : 5 oktober 2006 om 17:36. |
![]() |
![]() |
#115 |
Minister-President
|
![]() Vlak ervoor op Focus TV "De Interne Keuken" bij Moenaert thuis, nog infantieler. Pure kolder, echt om te bewaren. Allemaal braafjes een geschenkje mee en dikke kussen...
Vanhecke de beste Antwerpse koekjes woeha... ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Parlementslid
|
![]() Valt er dan in feite zoveel te klagen in Brugge? Alle onaangename figuren worden er buiten gehouden...
Weet je wat? Kom eens een paar dagen naar oud Borgerhout. Daar hebben ze net weer een oud dametje mishandeld en haar hondje dood gestenigd.
#117 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Brugge Veilig en Leefbaar : 6 oktober 2006 om 23:22. |
|
![]() |
![]() |
#118 |
|
![]() Met 12 van de 47 stembureaus geteld lijkt Bron en Decoorne af te stevenen op een gigantische nederlaag met ja 1,0 % van de stemmen.
![]() BUB haalt 0,6 % van de stemmen in Brugge. (zonet gezien op vrt tekst) Ben benieuwd. En dan spreken over een grote nederlaag voor Morel in Schoten ![]() Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 8 oktober 2006 om 18:25. |
![]() |
![]() |
#119 |
Partijlid
|
![]() Ik ben op tv de uitslagen aan het volgen en toen Brugge aan bod kwam stond BUB zelfs niet in de statistieken genoteerd
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Burger
|
![]() geef eens voorlopige statistieken van brugge , heb ze niet gezien
|
![]() |