![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Brilletje nodig of zit het probleem eerder aan de achterkant?
![]() |
![]() |
#102 |
Minister-President
|
![]() Blanke auto's bestaan niet toch niet op straat. Wel inde fabriek voor ze voorzien worden van een kleurtje. Geen problemen met allochtoons krapuul en hun zoveelste rellen. Wat vraagt u zich nu af, waarom kunnen zo'n rellen nu niet gepleegd worden door autochtonen, zou mooi meegenomen zijn zoiets waar men nog eens racisme zou kunnen aan koppelen. Mag ik hopen dat volgend weekend jullie concert voor verdraagzaamheid door jullie brusselse troetelkinderen wordt bezocht en dat ze jullie daar eens trakteren op een concert van molotov rythme.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#104 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Er is een groot verschil in mijn ogen tussen de idealen en de middelen. In mijn ogen is terreur altijd verkeerd, ook al is het doel juist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar, dat intreseert de meeste personages op de forum niet. Die willen enkel een pispaal.
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ALLES wat in Brand gestoken werd staat nog recht.
En er was niks van het 'eigen Marokkaans volk' bij.
![]() |
#107 |
Burgemeester
|
![]() voor djimi
oK Islamieten en geschifte individuen, is er een onderscheid? |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#109 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() A/ Dat we inderdaad geen excuses zullen krijgen...
B/ Dat de "jongeren" niet zullen worden gestraft... C/ Dat je maar politie of gemeenschapswerker moet zijn in die buurt D/ Dat dit het sluimerend voorteken van een bloedige burgeroorlog is (waar uiteraard per definitie 99% onschuldigen zullen geslachtofferd worden)... . . . Z/ En de rest zien we wel na de volgende rellen volgende week van..."jongeren"... Wat mij nogal opvalt de laatste tijd is het feit dat jongeren van allochtone origine "jongeren" worden genoemd en neonazikrapuul niet...
![]() |
#110 |
Europees Commissaris
|
![]() Kan u ook reageren zonder beledigingen?
Laatst gewijzigd door Kay_ : 27 september 2006 om 18:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom moet er de ene keer systematisch ontkend worden dat er een ideologische motivatie meespeelt in de misdaden, en waarom moet een andere keer net d�*t dan weer systematisch benadrukt worden ? Als u mij op deze laatste vraag een gefundeerd antwoord kunt geven, zal ik mij de moeite getroosten met u op een beleefde manier te blijven discussiëren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() En die neo-nazi's hebben een agenda/vergaderingen/structuur en een planning.... ![]()
![]() |
![]() |
#113 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Weet je dat niet
![]()
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Dat valt u de laatste tijd helemaal niet op, nogal. Dat heeft een aantal 'politiek incorrecte' goeroe's u netjes voorgekauwd, en blijkbaar heeft u uw lesje al braafjes gememoriseerd. U slaagt er zelfs in het zo goed als foutloos te herhalen. Flink zo ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Proficiat dat je ondanks de zegeningen in de marollenwijk en elders, al meer dan 10 jaar lang er in slaagt je lesje te memoriseren en af te dreunen. Nu nog alleen het kontje vijf maal daags in de goede richting heffen, 'leve de multikul' vervangen door 'allah oe akbar', en je bent de perfecte dhimmie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Parlementslid
|
![]() Ze strijden toch voor de gunsten van hun godje allah
Laatst gewijzigd door stropkeuh : 27 september 2006 om 19:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Banneling
|
![]() Opgepakte personen Marollen zijn gekend voor 242 delicten
![]() Van de 45 personen die werden opgepakt bij rellen van dinsdagavond in de Brusselse wijk de Marollen, hebben er 31 een zwaar gerechtelijk verleden. Ze zijn bij de politie gekend voor in totaal 242 delicten. Jongerenbendes Van de 45 personen werden er 43 administratief aangehouden en twee ter beschikking gesteld van het Brusselse parket. Bij de personen die de politie dinsdagavond oppakte, waren 13 minderjarigen. Volgens de Brusselse burgemeester Freddy Thielemans werden de rellen niet veroorzaakt door betogers die hun woede wilden uitdrukken, maar door jongerenbendes die elkaar kenden en die zin hadden om vernielingen aan te brengen. Doordat de zaken uit de hand liepen, moest de politie maandagavond al streng optreden, stelde de burgemeester. De schermutselingen zijn gefilmd en die beelden worden momenteel geanalyseerd. Er zullen pv's opgesteld worden tegen de personen die op de beelden geïdentificeerd kunnen worden. Die pv's worden dan overgemaakt aan het parket van Brussel. Rellen in Frankrijk De burgemeester verklaarde ook dat de schermutselingen van de twee voorbije dagen in Brussel niet vergelijkbaar zijn met de rellen die Frankrijk heeft gekend. "We maken in Brussel een reactie mee op een buitenlands fenomeen. Er zijn geen directe confrontaties geweest tussen de politie en de jongeren. De uitgebroken rellen zijn zeer onverwachts gekomen", zei Thielemans. Hij herinnerde er ook aan dat de politie dinsdagavond in minder dan een uur de orde hersteld had. De korpschef van de politie, Roland Van Reusel, beklemtoonde de efficiëntie van het werk van de preventiediensten. Die diensten hebben de afgelopen twee dagen zeer nauw meegewerkt. De korpschef schat het aantal jongeren dat maandag en dinsdag herrie schopte in de straten van de Marollen op 50 tot 80. Zonder de dialoog die de preventiediensten hebben gevoerd, zouden dat er tussen de 200 en de 300 geweest zijn, aldus Van Reusel. (belga) Quel beau monde toch, die sujetten van Edina's adoratie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Je verdedigd zoiets als de massa psychose van een individu of beter nog de individuele criminele ( ideologische) afwijking van bepaalde aanwijsbare entiteiten ( volgens het nieuws hier Noord Afrikanen) Een boeiende gedachte moet ik zeggen en helemaal niet onlogisch. Maar Djimi tussen ons gezegd ook een gevaarlijke constatie; - er zijn al Fatwas uitgesproken voor minder en herinner u de cartoons en de paus; - bovendien vergeet het CGKR niet een beroepsverbod als leraar, opsluiting. Je weet maar nooit, hou het liever voor u. Zonder onbeleefd te zijn ik zit niet tewachten op een discussie een lose babbel is voor mij genoeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
u weet duidelijk niet tegen wie u het heeft, en ik vergeef u dan ook deze éne keer uw scheldtirade. Ik zal niet ontkennen dat ik niet geloof in 'monokul', maar het ziet er toch wel naar uit dat u zich een beetje aan het vergalopperen bent. Als u van mij één tekst, één paragraaf, één alinea, één zin of zelfs maar één enkel woord kunt citeren waarin ik 'herhaal wat een zegening voor de maatschappij die allochtone relschoppende ettertjes wel zijn', geef ik u minstens tien bakken bier cadeau, en 't zal geen 'fluitjesbier' zijn, wees maar gerust !! Nog beter, ik betaal u een reis op een cruiseschip naar keuze, rond de wereld in 80 dagen of zo, laat me maar iets weten. Tot genoegen, djimi |
|
![]() |
![]() |