![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
Bekijk resultaten enquête: Glijdt de BuB af naar extreem-rechts? | |||
Duidelijk |
![]() ![]() ![]() |
18 | 62,07% |
Niet meer dan andere windhanen uit politiek opportunisme |
![]() ![]() ![]() |
11 | 37,93% |
Aantal stemmers: 29. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Effe terzijde: laat het "Goede vriend" er maar af. En ja, ooit noemden ze ons halve trouwboeken, omdat jij en ik even hard ingingen tegen de dissidenten van het Liberaal Appel.(Mensen die je nadien bent gaan ophemelen, omdat je bij het Liberaal Appel niet aan de bak kwam!) |
|
![]() |
![]() |
#102 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Neen,omdat ik uiteindelijk werd geconfronteerd met de feiten,nl.dat deze mensen steeds de waarheid hebben gesproken. Dit wordt binnenkort o.a. bevestigd door de samenstelling van de kieslijsten waar wij uw Voorzitter terug vinden op de lijst van het VB. Verschillende raadsleden uit het Liberaal Appel en de waarnemend Voorzitter van mijn gemeente(Hendrik Boonen)hebben nogmaals bevestigd dat het Liberaal Appel niet deelneemt aan de komende verkiezingen(financieel niet haalbaar). |
||
![]() |
![]() |
#103 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik kan nu met zekerheid zeggen dat jij een ziekelijke leugenaar bent! Je hebt van alles wat je hier al beweerd hebt, nog geen greintje bewijs geleverd, enkel gepoogd twijfel te zaaien. Ik ben eens benieuwd met wat voor wilde verhalen je gaat afkomen over jouw (minimale) bijdrage bij de BUB.... |
|
![]() |
![]() |
#104 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#105 |
Banneling
|
![]() Ik moet deze belachelijke topic ten stelligste ontkrachten: de B.U.B. is en blijft een centrumpartij open voor zowel rechtse als linkse mensen, wat dat verschil ook moge betekenen.
|
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Slechts één van mijn drie argumenten werden ontkracht, en dan nog door een (blijkbaar ex-)BuB-lid. ![]() 't Staat nu 70/30: BuB glijdt af........ althans in de ogen van de luttele bezoekers dezer topic.............
![]() |
![]() |
#107 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
U bent geen eerlijk persoon. U hebt informatie welke ik U gegheven heb in vertrouwen, hier op het net gegooid. Dus mensen opgepast met de heer peter, Geef GEEN vertrouwelijke informatie. Die worden naargelang van zijn patijkeuze, gebruikt of misbruikt. Deliaert Fernand |
|||
![]() |
![]() |
#108 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Daar komt nog eens bij dat Knuppel - ondanks haar Vlaams-Nationalistische hersenkronkel ![]() Zou de oneerlijkheid en subjectiviteit niet eerder bij u liggen Peter, of is dat een onmogelijkheid? Hebt u dan behalve de waarheid ook nog de eerlijkheid in pacht? ![]() ![]() ![]()
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Mijn derde argument wint weer aan kracht. Na:
Misschien allemaal geen ruk naar extreem rechts, maar 'het centrum' verdwijnt echt wel tamelijk ver aan de horizon in de BuB-ideologie. ![]()
![]() |
![]() |
#110 |
Minister-President
|
![]() Superstaaf,
Ik dacht dat, om tot goed beleid te komen, partijen met andere standpunten toch goede contacten moesten onderhouden? Of zie ik dat verkeerd? |
![]() |
![]() |
#111 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Goede contacten onderhouden met het oog op de gemaakte akkoorden met het Vlaams Blok(zie afspraken kartelvorming) ![]() Uiteraard,anders geraakt men niet uit de financiële problemen. Uiteraard,anders mag uw Voorzitter bij de komende verkiezingen niet op de lijst staan van het Vlaams Blok. Uiteraard,anders mag de Voorzitter van het Liberaal Appel zijn tweede plaats wel vergeten binnen het Europees parlement(zie gemaakte akkoorden met Frank Van Hecke en Gerolf Annemans). Uiteraard,anders krijgt Antoin Denert geen post binnen de Vlaamse raad. Dergelijke contacten moet men heel goed onderhouden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#112 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
De Rijck heb jij een probleem met ons akkoord???????? |
||
![]() |
![]() |
#113 |
Minister-President
|
![]() Ha Peter,
Ge zijt en blijft toch echt wel een zeikerke hé? Altijd maar uw zelfde leugens blijven verspreiden, wordt gij dat niet moe? Hebt ge het nu nog niet door dat gij uw geloofwaardigheid al lang kwijt zijt? Ga dus maar voort met raaskallen, daar dit het enige is waar gij blijkbaar goed in bent. |
![]() |
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw gefrustreerde opmerkingen zijn een bevestiging van mijn''leugens'' ![]() Ps.wat mijn geloofwaardigheid betreft,die is verzekerd binnenkort,binnen en buiten dit forum(o.a.samenstelling van de kieslijsten). Uw geloofwaardigheid daarentegen ![]() |
|
![]() |
![]() |
#115 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#116 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Geachte Rudy Van Nespen,Waltertje is niet mijn nicknaam. Duidelijk dat uw collega het systeem nog niet goed kent. |
||||
![]() |
![]() |
#117 |
Minister-President
|
![]() Net zo min als dat jij het zelf nooit gesnapt hebt.
maar voor jou zal ik het eens proberen opnieuw uit te leggen: Als je politicus wil worden, dan ga je eerst kijken bij welke partij jouw denkbeelden passen. Ik begrijp dat dat in jouw geval moeilijk is, omdat niemand geïnteresseerd is in het dictatorschap �* la De Ryck... Als je dan een partij gevonden hebt, dan word je gewoon lid. Als je je hard genoeg inzet, mag je, als blijkt dat je nog competent bent ook, op lokaal vlak mee in een bestuur. Zo kan je carriere beginnen maken binnen een partij. Maar daar ga ik het bij laten, aangezien zelfs deze lessen voor jou al heel moeilijk te leren zullen zijn, zoniet onmogelijk... |
![]() |
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#119 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
En weet jij veel wat ik wel of niet doe voor het Liberaal Appel... Peeke wanneer ga jij ooit eens volwasen worden? |
||
![]() |
![]() |
#120 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Geachte Mijnheer Van Nespen,ik heb mij in eerste instantie ingezet voor het Liberaal Appel en de persoonlijke campagne van Maria Vandermeulen. Wij hebben duizenden van haar persoonlijke naamkaartjes aan de folders van de partij gepind en zijn deze gaan verdelen(buiten de normale partijcampagne). Voldoende mensen die kunnen getuigen als het moet. Wij zijn verschillende weken van 09.00u-02.00u, continu propaganda gaan voeren binnen mijn gemeente(70.000 inwoners)met vier mensen. Wij hebben steeds de markten gedaan met Ward Beysen. Wij hebben Mijnheer Van Nespen nooit gezien,noch op de markten,noch voor de verdeling van de propaganda(te minderwaardig voor hem). Wat is uw bijdrage geweest als lid binnen de partij ![]() Ward Beysen heeft u belooft dat u waarnemend Voorzitter werd,op voorwaarde dat u samen met hem de VLD verliet ![]() U bent een gepatenteerde oplichter,een leugenaar,en een profiteur. U wil binnen de politiek carriëre maken op de rug(inspanningen)van anderen. |
|||
![]() |