![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Binnenkort gaan ze zeker samen met moslims op Jodenjacht
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Banneling
|
![]() Ma jongens toch;als skinheads zoiets doen.Wat heeft dat nu met het vb te maken?
Hebben wij ooit gezegd dat ze dat moeten doen of dat gelijk wie dat moet gaan doen?Nope. Zijn wij voor zo'n zaken?Ja,hallo?Al helemaal niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En van welke partij waren er leden aanwezig op de begrafenis van bert erikkson? Deze Bert Erikkson ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Banneling
|
![]() Kay-gell;Trek ik mij niet aan want daar gaat het hem ook niet om.Het gaat hem erom dat het vb zoiets helemaal niet goedkeurt als mensen bv joden in elkaar meppen.
Die skinheads zijn een bendeke dwazekloten,meer niet,daar heeft het vb helemaal geen schuld aan. Vroeger bestond het vb niet,geen tv en dergelijke meer en er waren lang ervoor al heel wat oorlogen en noem maar op. Dus dat mensen nu zouden gaan aanvallen door het vb is gewoonweg dikke onzin. Nog nooit heb ik ergens een fdw of annemas zoiets horen zeggen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#110 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
gij zeveraar..... ![]() ik zag gisteren een overvalwagen flikken passeren, ook vol kaal koppen... ook skinheads zekers? aja want de polies is fascho he..... jammer van die joden, maar kom, ik blijf erbij dat dergelijke dingen overroepen zijn... blanke vlamingen die lastig gevallen worden, het gebeurt zooo vaak, het komt niet eens meer in de krant ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
beste, dat u braaf het vb blijft achternahollen ondanks al de fouten die ze maken ,bv's op hun lijsten, die zelfs op het volkslied spuwen, allochtonen op hun lijsten en hun geknuffel van bepaalde bevolkingsgroepen in het antwerpse is uw zaak, ik sta als onafhankelijke mee op die "protest" lijst net omdat ik wél van de harde lijn wil blijven en daarom mijn ding niet kan vinden in uw partij. ik ben namelijk een Vlaming en heb geen boodschap aan "economisch interessante doch ongeïntegreerde antwerpenaren" mvg |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Minister
|
![]() Een paar jaar geleden ben ik (als overtuigd Vlaamsnationalist!) naar de begrafenis geweest van een echte weerstander. Het was met alles er op en er aan: Vlaggen van de weerstand en van België, het "Te velde", de Brabançonne... en tijdens de koffie heel goed gekletst met zijn wapenbroeders uit de weerstand! Niemand uit mijn Vlaamse kennissenkring heeft me daarop aangesproken.... Misschien waren zij wel té verdraagzaam?
![]() |
#113 |
|
![]() Kijk eens aan, ZO extreem-rechts zijn jullie nu ook weer niet...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
|
![]() ![]() Maar ondertussen wel met een nazi-avatar die dankzij het neo-nazisme weer vanonder het stof is gehaald... Laatst gewijzigd door Bhairav : 6 oktober 2006 om 10:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() kom kom kom bezorg mij eens een afbeelding van een keltisch kruis, gebruikt in nazi-duitsland? trouwens, als de nsdap oeroude runen gebruiken wou om de indo-europese cultuur te benadrukken is daar niks mis mee ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Trouwens, de moordenaars van Joe Van Holsbeeck waren ook "Polen". Om maar te zwijgen van de vele oplichters en dieven die "Roemenen" zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() gisteren nog in een kankerkliniek geweest. Ook allemaal skinhead & VB stemmers zeker voor onze linkiewinkie vrienden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |