![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Een ongezonde woning die uiteindelijk met 25.000 Euro winst werd verkocht(weet ik van haar persoonlijk). ![]()
![]() |
![]() |
#102 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ja als we doen als gij dan hebben we zeven of acht nicks en wie weet dan welke de echte is he slimme.Als ik hier nu een profiel invul en erop zet dat ik webmaster ben geloof je me dan zomaar .Als ik hier rondsnuffel met het doel om bepaalde personen te ontmaskeren dan ben ik niet zo stom dat onder men eigen naam te doen .Ik kan hier ook ronddwalen uit verveling .Of om inspiratie op te doen.Ik kan jef noemen maar ook peter of dirk of louis.Maar wie ik ook ben of wat ik ook doe ik sta nog steeds achter vlaams blok en FDW.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Als je in berendrecht bent he peeke vraag is of die kraan nog lekt in de badkamer
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Een identiteit die binnen onze politiek niets te bieden heeft.
![]() |
![]() |
#105 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Gemeenteraadslid uit het Vlaams Blok licht burgers op ![]() Ik hou mij persoonlijk niet bezig met dit onderzoek. ![]()
![]() |
![]() |
#106 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#107 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Blijkbaar weigerd de meerderheid om lidgeld te betalen. Niet verwonderlijk,wanneer men leden lokt onder het valse voorwensel dat een lidmaatschap gratis is,en hier één jaar later 20 Euro voor vraagt. Daarom wensen deze mensen hun lidmaatschap niet te verlengen binnen de B.U.B.wat ik hen niet kwalijk kan nemen.
![]() |
![]() |
#108 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Wel, ook hier moet ik u - weer eens - tegenspreken. De leden, waarvan u gegevens hebt, betalen netjes. Overigens, wat weet u daarvan? kun je me even uitleggen wat je bedoelt op msn met hetvolgende? Aangezien u onmiddellijk terug offline ging (zeer moedig) kon ik het niet vragen. .--------------------------------------------------------------------. | Start van sessie: 18 October 2003 | | Deelnemers: | | ...ave been a fool for lesser things ([email protected]) | | ...OLK,BELGIE IS DE STAAT(co)(co)(co) ([email protected]) | .--------------------------------------------------------------------. [01:24:39] (co)(co)(co): U vergeet dat heel wat mensen deze negatieve propaganda lezen? [01:24:44] * (co)(co)(co)VLAANDEREN IS DE LIEFDE,BELGIE IS DE HAAT,VLAANDEREN IS HET VOLK,BELGIE IS DE STAAT(co)(co)(co) is nu Offline [/b]
![]() |
![]() |
#109 |
Schepen
|
![]() Excuseer,maar deze onzin komt niet van mij.
![]() |
#110 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
ik kan u de log toesturen hoor, de volledige, van al onze conversaties, maar blijkbaar bent u toch niet zo moedig gevolgen onder ogen te komen. Of beschuldigt u mij nu van bedrog?
![]() |
![]() |
#111 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#112 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() Geachte Cedric Vloemans,de B.U.B. had veertig niet betalende leden, in de provincie Antwerpen,waarvan de meerderheid weigerd om lidgeld te betalen. Deze mensen zijn lid geworden van uw studentenvereneging uit sympathie en omdat dit gratis was,of dacht u nu echt dat zij lid zijn geworden vanwege het ijzersterke programma,en de politieke capaciteiten van de studenten(dan is men binnen de B.U.B. bijzonder naief) ![]() Uitgerekend één jaar later eist de B.U.B.een bijdrage van 20 Euro ![]()
![]() |
![]() |
#113 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() De ene peter gaat op msn, maar de andere peter in u weet dat dus niet ![]()
![]() |
![]() |
#114 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#115 |
Minister-President
|
![]() Wat is Peeke plotseling stil?
Zou hij nu bedenktijd nodig hebben? Lijkt me een klassiek geval van "de bedrieger bedrogen"! |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() Reeds zeer veel BUB'ers hebben hun lidgeld betaald. De financiën van onze partij zijn gezond en dat is eerder verwonderlijk voor een partij zonder een cent overheidssteun !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Minister-President
|
![]() Hans,
Trapt U toch niet in de onzin, dewelke Peterke hier keer op keer komt vertellen. Het is eender wat U hier komt zeggen, Peeke zal toch steeds een leugen uit zijn mouw schudden om uw (en onze) partij in een slecht daglicht te stellen. Ik weet dat dit een gevolg is van het feit dat hij bij deze partijen niet aan de bak kwam. Misschien maakt zijn voortdurende sociale isolement, het rancuneuze in hem nog erger. De familiale toestand is dan ook al niet bevorderlijk om tot een gezonde soort van discussie te komen (Moeilijk discussieren, wanneer men alcohol geïntoxiceerd is...) Dus, Hans, laat ons ophouden met deze marginaal steeds van antwoord te dienen: het brengt toch niks bij tot een ernstig debat. Laat hem zijn narcistische trekken uitleven in zijn waanidee: de VNRP. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#119 |
Banneling
|
![]() Je hebt gelijk, maar ik wou toch even kwijt dat het goed gaat met de B.U.B. ondanks ons gebrek aan een fortuin en ondanks de media-boycot tegen alles wat Belgisch-gezind is !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Bent u daar nu nog maar achter! ![]()
GEBED VOOR HET VADERLAND: Heer,laat het prinsenvolk der oude nederlanden ,niet ondergaan in haat,in broedertwist en schande. Maak dat uit d'oude bron nieuw leven nogmaals vloeit. Schenk ons de taaie kracht,om fier vol vroom vertrouwen,met nooit gebroken moed ons land herop te bouwen. Tot statig als een eik voor u ons volk herbloeit! |
||
![]() |
![]() |