![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Parlementslid
|
![]() Meneer Dewinter zal op zijn eentje wel niet de europese bepalingen inzake eenheidsmarkt en open grenzen kunnen terugschroeven hoor. Daarvoor heeft hij geen macht genoeg......De Vlaamse Haider kan nog geen cordonneken doorbreken.....laat staan Europa regelen.....
niels |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik ben by the way allesbehalve een VB stemmer, ik ben zelfs migrant.
![]() |
![]() |
#103 | |||
Gouverneur
Locatie: Speciaal om GC plezier te doen: 2 dagen op de 14 Meuzegem
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ah dat hebben we te danken aan zo een "democraten" als de sossen nietwaar. De meest onverdraagzame partij bij uitstek. Te bang omdat hij het TE goed zal doen en hij gelijk heeft en jullie dan je postjes kwijtraken en nooit meer terug zullen zien. ![]()
GEBED VOOR HET VADERLAND: Heer,laat het prinsenvolk der oude nederlanden ,niet ondergaan in haat,in broedertwist en schande. Maak dat uit d'oude bron nieuw leven nogmaals vloeit. Schenk ons de taaie kracht,om fier vol vroom vertrouwen,met nooit gebroken moed ons land herop te bouwen. Tot statig als een eik voor u ons volk herbloeit! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Parlementslid
|
![]() Piano, waar blijft het volgend onderdeel ? Of mogen we zelf een onderwerp aanbrengen ?
![]() Tot nog toe liet je weten : "volgend onderwerp : religieuze minderheden". Waar wil je naartoe ? Wat zijn jouw stellingnames ? Waarop verwacht je reactie ?
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Gouverneur
|
![]() Grote leider Peter DR van de VN(R)P (Vlaamse Nationalistische Rechtse PARTIJ), was is het standpunt van uw peweging hierover?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ThePiano citeerde uit een artikel van De Morgen. In dat artikel staat: Volgens de laatste berichten is het Kosmos-archief (inmiddels gereduceerd tot een gedigitaliseerd megacomputerbestand en een paar archiefkasten) binnen de gebouwen van de Senaat alweer naar een ander lokaal verhuisd. Nu [size=6]zou[/size] het zich in de kantoren van de VVBM (Vereniging van Vlaams Blok Mandatarissen) in de Senaat bevinden. Dat is in elk geval de werkplek van Dieudonné, zij het eens te meer zonder naamplaatje voor de deur. Telefoneer eens naar Douglas De Conick de auteur van het artikel en vraag een rechtzetting. En voor de rest een welgemeende: ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#110 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() Ben jij die 'pinger'??
Beter 'pingen' Klaasje. 8) |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat hier om een ideeën-forum. De persoon is van geen tel. Wie persé persoonlijke gegevens wil achterhalen heeft geen zuivere bedoelingen. Die wenst naast discussie ook de boodschappers op andere wijzen persoonlijk te pakken, of dat moet ik althans veronderstellen. Meestal zijn dit dan de figuren die argumentatief tekort schieten. Die gaan dan lekker de man i.p.v. de bal spelen.
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Parlementslid
|
![]() Nóg eens opkrikken...
P.S. : en wat als Metser = Piano ? Zelfs al zou dat zo zijn, dan nog is dat in se niet erg. Met de Metser is een zinnige babbel perfect mogelijk. Oók al zou de Metser en de Piano één en dezelfde zijn, dan nog zou ik het alter ego "Metser" blijven waarderen. Niet om wie hij is, maar om de wijze waarop hij een discussie voert. En da's hier toch het enige wat écht van belang is ? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() Aan KLaas,
Dit is mijn laatste opmerking over het artikel van Douglas De Coninck ivm ‘KOSMOS’. thePiano citeerde uit een artikel van Douglas De Coninck dat verscheen in de krant De morgen van 21-06-2003, onder de kop “Spionagedienst Vlaams Blok bestaat nog steeds*”. Het Vlaams Blok noch één van haar afgevaardigden noch één van de aangesprokenen in dat artikel hebben een rechtzetting geëist. Er was zelfs geen lezersbrief te bespeuren. Tot nader orde is de info in dat artikel voor ‘ons’ dan ook de waarheid – onze waarheid. U beschikt blijkbaar over informatie die de aantijgingen in het bewuste artikel kunnen weerleggen. Daarom raad(de) ik u aan om contact op te nemen met de auteur van het artikel. Het welles-nietes spelletje hier kan dan stoppen, en kunnen we misschien verder met de topic. *De Morgen, 21-06-2003, pagina 19, 2893 woorden © 2003 Uitgeverij De Morgen n.v. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
|
![]() Citaat:
De Metser is nen toffe gast, en we denken ongeveer hetzelfde over het Vlaams Blok. Alleen is zijn aanpak anders dan die van mij. Ik heb de metser nog nooit zijn geduld weten verliezen, waarvoor chapeau. Met mijn temperament ligt dat wel eens anders. ![]() En het is waar wat je zegt. Wat Klaas zit te jammeren over de metser en thePiano is flauwe kul. Ik wet niet meer hoe dikwijls dat het mij is overkomen dat ik tegen dezelfde persoon zat te babbelen, die onder verschillende nicknamen was ingelogd. Ik bekijk dat nog altijd als intellectuele hersengymnastiek. Door veel op de forums rond te hangen (en voordien 18 maanden intensief op de chatkanalen) ben ik in staat om ook life goed uit mijn woorden te geraken. Dat is mij in mijn beroep en in onze vzw al dikwijls goed van pas gekomen. Ik erger me wel eens als ik er op uit kom dat het dezelfde persoon met een andere nick was, maar anderzijds heb ik m'n dagelijkse schrijfoefening weer gehad ![]()
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Chapeau overigens voor uw tragedie van Lide dinges, (sorry voor mijn Tsjechies dat niet meer is wat het nooit geweest is en nooit zal zijn, ..
![]() Over de aanslag zelf had ik al heel wat gelezen , maar niet over wat er met die verzetsmannen gebeurd is, en nog minder van de repressie achteraf. |
![]() |
![]() |