Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 november 2006, 22:31   #101
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tashunka Bekijk bericht
Er wordt ontzettend veel drugs binnengesmokkeld in onze gevangenissen. Dat proberen te ontkennen is als beweren dat de aarde plat is.
Welja leggen ze lekker in de kluis.
Oud 10 november 2006, 14:16   #102
Sangria
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dereien Bekijk bericht
.
Wat zal hij op 15 november 2006 doen, kiezen voor Regina Louf of voor morkhoven.
Ik zou voorstellen hem in twee te zagen!

goed idee. of misschien stuurt hij medewerkers/sters en hoeft hij zelf niet te gaan. hij kan ook achteraf informeren hoe het verlopen is, en kan zich misschien tevreden stellen met de berichten van jou. er is zoveel mogelijk.
misschien wil hij zelfs naar gent komen en een praatje slaan met jou na de zitting.

http://x1dossier.forumup.be/about60-x1dossier.html
Sangria is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2006, 15:00   #103
dereien
Banneling

Standaard

Brugge: Farid Le Fou zorgt voor overlast in gevangenis van Brugge

Het gedrag van Farid Bamouhammed veroorzaakt constant psychische overlast. Daardoor is een goede samenwerking tussen het gevangenispersoneel in Brugge en hemzelf, voorlopig althans, nagenoeg onmogelijk. Dat zegt Hans Meurisse, directeur-generaal uitvoering van straffen en maatregelen van de FOD Justitie.

Farid Bamouhammed weigerde maandagmorgen voor de correctionele rechtbank van Brussel te verschijnen wegens de omstandigheden waarin hij in de gevangenis vastgehouden wordt. De advocaten van Bamouhammed zeiden maandag dat hun cliënt "in mensonwaardige omstandigheden in de gevangenis vastgehouden wordt". Zijn proces werd uitgesteld tot 20 november. Nadat Bamouhammed overgebracht werd vanuit Wallonië naar de gevangenis in Brugge wegens ernstige disciplinaire problemen, werd er getracht een normalisering tot stand te brengen qua regime, zegt Hans Meurissen. Volgens hem gooit Bamouhammed met eten en drinken, dreigt hij met gijzeling en fysiek geweld tot hij een nieuwe transfer krijgt. "Hij verhindert ook de interne veiligheidscontroles", luidt het maandagavond. Sporadisch is hij volgens Meurisse kalm en is een gesprek mogelijk. "Hij ondergaat een ordemaatregel en hij weet dat zijn regime geëvalueerd wordt. Zodra enigszins rustig kan zijn regime progressief wijzigen. Momenteel is hij nog altijd een risico voor zichzelf en voor de orde en de veiligheid in de inrichting". Er is volgens Meurisse absoluut geen sprake van verwaarlozing of enige tekortkoming op het vlak van persoonlijke hygiëne of leefomstandigheden. "Hij heeft dienaangaande toegang tot de nodige faciliteiten. Op eenvoudig verzoek krijgt hij ook extra's qua drinken en voeding", aldus Meurisse. Om te garanderen dat alles correct verloopt, ontvangt Meurisse donderdag de advocaat van Bamouhammed voor een uitgebreid gesprek.
dereien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2006, 17:47   #104
Kaffer
Banneling

Kaffer's schermafbeelding

Standaard

Cipers zijn whatever seksueel gestoord .

Hun beroep bestaat uit :
Mannen kontroleren .
Mannen fouilleren .
Mannen uitkleden .

Als ze de keuze hebben uit een bewakingsopdracht in een volwasseneninstelling of een minderjarigeninstelling kiezen ze steevast voor de tweede optie .

Hun beroep bestaat dan immers uit :

Minderjarigen kontroleren .
Minderjarigen fouilleren .
Minderjarigen, uitkleden .

90% van de gevangenen zijn marginalen en illegalen die letterlijk geen euro bezitten , toch zitten ook zij hele dagen aan de harddrugs .

Hoe smokkelen de gasten drugs binnen ?

En vooral , hoe raken ze aan het geld ?
Kaffer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2006, 17:57   #105
dereien
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer Bekijk bericht

Hun beroep bestaat uit :
Mannen kontroleren .
Mannen fouilleren .
Mannen uitkleden .

Als ze de keuze hebben uit een bewakingsopdracht in een volwasseneninstelling of een minderjarigeninstelling kiezen ze steevast voor de tweede optie .

90% van de gevangenen zijn marginalen en illegalen die letterlijk geen euro bezitten , toch zitten ook zij hele dagen aan de harddrugs .

Kaffertje,
U vergeet te vermelden dat ze ook vrouwtjes uitkleden en fouilleren
hoe komen ze aan geld, holdupje en dan in een doosje steken en ergens wie weet waar de grond in tot ............

Kaffertje, hooi nu maar je tweelingbroertje de vuilbak in nu je terug bent
Oud 15 november 2006, 23:04   #106
dereien
Banneling

Standaard

In de greep van het kwaad!

Een vijftienjarige jongen uit Assenede is enige tijd geleden opgepakt voor het vernielen en bekladden van graven op het kerkhof van Sas-van-Gent.
De vijftienjarige knaap werd door de Politie aan een grondige controle onderworpen en gefouilleerd. ( het bleek dat hij er anarchistische ideeën op nahield )
Oud 16 november 2006, 03:33   #107
Kaffer
Banneling

Standaard

Minderjarigen worden nu eenmaal altijd door de politie gefouilleerd , of ze nu iets misdoen of niet doet niet terzake .
Oud 16 november 2006, 03:36   #108
Kaffer
Banneling

Standaard

Minderjarigen worden nu eenmaal altijd door de politie gefouilleerd , of ze nu iets misdoen of niet doet niet terzake .
Oud 16 november 2006, 08:32   #109
Kaffer
Banneling

Standaard

Politiemannen zijn inderdaad in hetzelfde bedje ziek of cipiers .

Net als zij mogen ze enkel personen van hetzelfde geslacht fouilleren .

80% van de arrestanten zijn minderjarige jongens , en daar gaan ze voor .

Politiemannen gaan niet zelden op reis naar de seksparadijzen in Zuid-Oost Azie of Roemenie !

Wat zou je willen , zo'n beroep leidt nu eenmaal tot misvormingen .
Oud 16 november 2006, 10:48   #110
Kaffer
Banneling

Standaard

Cipier verhandelt drugs in gevangenis , schrijft Het Laatste Nieuws vandaag .

Een 27-jarige vrouwelijke cipier die in de Antwerpse Begijnenstraatgevangenis drugs binnensmokkelde werd gisteren aangehouden en in de gevangenis van Gent opgesloten .

Uiteraard zijn dergelijke arrestaties enkel symbolisch bedoeld .

90% van de gevangenen zit onder de harddrugs , 90% van de gevangenen zit zonder geld .

Een goede band met de cipiers kan wonderen doen .
Oud 16 november 2006, 11:13   #111
dereien
Banneling

Standaard

Citaat:
Cipier verhandelt drugs in gevangenis , schrijft Het Laatste Nieuws vandaag .

Een 27-jarige vrouwelijke cipier die in de Antwerpse Begijnenstraatgevangenis drugs binnensmokkelde werd gisteren aangehouden en in de gevangenis van Gent opgesloten .

Uiteraard zijn dergelijke arrestaties enkel symbolisch bedoeld .

90% van de gevangenen zit onder de harddrugs , 90% van de gevangenen zit zonder geld .

Een goede band met de cipiers kan wonderen doen .
ja kaffertje,
Jong en onervaren!
Pech voor dit dametje, gedaan met staatsambtenaar te zijn en voor de rest van haar leven ergens blikjes op straat op gaan rapen zeker!
Eén geluk voor dit dametje, ze kent de binnenkant van de gevangenis.
Oud 16 november 2006, 11:54   #112
Kaffer
Banneling

Standaard

Ook de gevangenisdirecties gedragen zich verdacht waar het harddrugs in de gevangenissen betreft .

Naar ik meen is enkel in Dendermonde een drugvrije afdeling .
De gevangenen die daar zitten doen dat vrijwillig .
Op de andere afdelingen worden drugs dus gedoogd .

Meer dan 50% van de gevangenen zitten in den jale wegens misdrijven die samenhangen met hardruggebruik .
De directies weigeren echter waterdichte kontroles door te voeren zoals urine , bloed of ademtesten .

Enkele malen per jaar worden symbolische kontroles met drugshonden doorgevoerd .

Uiteraard zijn de gedetineerden al dagen op voorhand over die kontroles getipt .
Oud 16 november 2006, 17:52   #113

Karma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In de greep van het kwaad!

Een vijftienjarige jongen uit Assenede is enige tijd geleden opgepakt voor het vernielen en bekladden van graven op het kerkhof van Sas-van-Gent.
De vijftienjarige knaap werd door de Politie aan een grondige controle onderworpen en gefouilleerd. ( het bleek dat hij er anarchistische ideeën op nahield )
hebben ze dat gevonden in zijn zakken of zat het verstopt in zijn sokken?

Laatst gewijzigd door Karma : 16 november 2006 om 17:52.
Karma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2006, 00:29   #114
dereien
Banneling

Standaard

Citaat:

Hun beroep bestaat uit :
Mannen kontroleren .
Mannen fouilleren .
Mannen uitkleden .

[FONT=Times New Roman][SIZE=3]De zatte vrienden: Werner Crucke[/SIZE][/FONT]
[SIZE=3][FONT=Times New Roman]Posted: Sat, 2006-08-05 10:38 Post subject: Verkapte sympathie voor de [/FONT][/SIZE]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3][/SIZE][/FONT]
  • [SIZE=3][FONT=Times New Roman]Verkapte sympathie voor de flikken wijst niet zelden op homofiele en/of pedofiele afwijkingen .[/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Times New Roman] Een goede raad voor die jongens : Leg u eksamen af bij de federale politie , dan kunt ge hele dagen minderjarigen bepotelen . ( examen, kaffer! )[/FONT][/SIZE]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]2.[/SIZE] [SIZE=3]Als de parketten toelaten dat homofiele flikken seksuele betrekkingen hebben met drugverslaafden in ruil voor het verdoezelen van kleinere gerechterlijke feiten dan gebeurd het wel eens dat de bevolking het recht in eigen handen neemt en dat er ongelukken gebeuren ;tja .
Voor alle pedofielen met drempelvrees , één adres: de federeale politie !
[/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Werner, 44 van uw 380 (!!) blogs gaan over sexueel misbruik van politieagenten tijdens het fouilleren meld je me net via PM... misschien tijd om de ware oorzaak van uw probleem eens op tafel te gooien ? [/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Volgens mij werd WernerC onlangs geflitst ofzo ... daarom dat hij zich moet afreageren met loze opmerkingen die op niets trekken... Of is zijn wagentje met drugs onderschept en in beslag genomen, of heeft hij terug een politieman in elkaar geklopt, en ja, dan dat zoontje van……14 jaar waar geen kot mee te houden is!!!![/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Ha kaffer dat zijn je problemen![/SIZE][/FONT]
[FONT=Symbol][SIZE=3]·[/SIZE] [/FONT][FONT=Times New Roman][SIZE=3]Omdat ge het vraagt krijgt ge van mij een gestruktureerd antwoord .
Ongeveer een jaar geleden gingen een paar dochters en zonen van vrienden en van mij naar de fuif illusion@the beach in Oostende.
De politie hield een drugrazzia die er uit bestond dat vooral de jongsten zonder enige reden uit het publiek werden gehaald die zich volledig poedelnaakt moesten uitkleden voor het oog van de politie .
Als je iets van de wet kent weet je dat zoiets willekeur is en bijgevolg volstrekt verboden .
Als je iets van de wet kent weet je ook dat de gerechterlijke fouillering zoals deze enkel kan in het geval van ernstig vermoeden en ernstige feiten , dus in dit geval kon het helemaal niet .
Wat mij aan deze zaken het meest stoort dat de parketten systematisch dergelijke misbruiken weigeren te vervolgen , stel je voor , er zaten meisjes tussen die zich nog niet eens uitgekleed hadden voor hun eigen vriendje , en dan moeten ze zoiets doen voor een peleton gestoorde flikken , in hun volledig blootje staan, foei, foei!!!
Als je vind dat ik een probleem heb omdat ik minderjarigen tracht te beschermen tegen flikken met pedofiele neigingen , dan is dat maar zo .
Als je vind dat ik niet normaal ben omdat ik vind dat homofiele flikken géén vrouwen maar wél mannen en vooral minderjarigen mogen fouilleren dan is dat maar zo .
en ik ben dus niet homofoob als je dat bedoeld !
[/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Kaffertje,[/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]De dag dat mijn zoon 14 jaar is en gefouilleerd wordt, dan heeft hij toch iets mispeuterd by the way. Net zoals bij jouw anekdote: minderjarigen hebben per definitie niet echt iets te zoeken op een Illusion-party. De kans dat ze daar met drugs in aanraking komen is groter als de kans om aangerand te worden door een pedofiele flik me dunkt.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Wat kaffertje !!!!! [/SIZE][/FONT]
[FONT=Symbol][SIZE=3]·[/SIZE] [/FONT][FONT=Times New Roman][SIZE=3]Om het nog eens met een helder voorbeeld te stellen;
Gezien ik nogal een ruig baasje ben ben ik talloze keren gefouilleerd door de politie .
In de meeste gevallen had ik verboden zaken zoals een lang knipmes bij mij .
[/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Ruig baajs met knipmes![/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Bij een fouille moet ge overal voelen. (Als u een paar bollekes xtc bijhebt, waar zoude gij die dan steken voor te voorkomen dat ze die niet vinden?)
En waarom hebt u een lang knipmes op zak? Dat is het echt wel zoeken. En zeg nu niet om u te verdedigen hé, want ge hebt juist zelf gezegd dat je een ruig baasje bent. Dan denk ik dat een verboden wapen als een knipmes niet nodig is.
[/SIZE][/FONT]
[SIZE=3][FONT=Times New Roman]Ze hebben u precies vergeten slachtofferbegeleiding te geven want ge hebt ze precies niet allemaal op een rij ...[/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Times New Roman]Gij hebt zo'n knipmes bij om u te beschermen tegen de flikken ofwa? Goe bezig ...
Da mes zal waarschijnlijk zo diep in uw reet gestoken hebben da ge er ni op tijd bij geraakte toen ge opgepakt werd [/FONT]
[/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Times New Roman]Ik zou anders ook met een kruistocht beginnen tegen douane-ambtenaren, cipiers, enz. want die doen ook "cavity searches" hé !![/FONT][/SIZE]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]In Leuven loopt er ook ne zot rond. Diene kerel ziet om 1 of andere reden een verband tussen UFO's en de Pil voor vrouwen [/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Als ik u een tip mag geven: Prozac doet wonderen[/SIZE][/FONT]
[SIZE=3][FONT=Times New Roman]Werner beste vriend, zelden zo hard gelachen als met jouw van de pot gerukte zever... Mijn tip: naar de dokter gaan, en alles wat hij u voorschrijft innemen maal twee ![/FONT][/SIZE]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]En voor de rest: rustig ademhalen en - echt waar - hulp zoeken.[/SIZE][/FONT]
Oud 17 november 2006, 00:29   #115
dereien
Banneling

Standaard

De zatte vrienden: Werner Crucke
Posted: Sat, 2006-08-05 10:38 Post subject: Verkapte sympathie voor de

1. Verkapte sympathie voor de flikken wijst niet zelden op homofiele en/of pedofiele afwijkingen .
Een goede raad voor die jongens : Leg u eksamen af bij de federale politie , dan kunt ge hele dagen minderjarigen bepotelen . ( examen, kaffer! )

2. Als de parketten toelaten dat homofiele flikken seksuele betrekkingen hebben met drugverslaafden in ruil voor het verdoezelen van kleinere gerechterlijke feiten dan gebeurd het wel eens dat de bevolking het recht in eigen handen neemt en dat er ongelukken gebeuren ;tja .
Voor alle pedofielen met drempelvrees , één adres: de federeale politie !

Werner, 44 van uw 380 (!!) blogs gaan over sexueel misbruik van politieagenten tijdens het fouilleren meld je me net via PM... misschien tijd om de ware oorzaak van uw probleem eens op tafel te gooien ?
Volgens mij werd WernerC onlangs geflitst ofzo ... daarom dat hij zich moet afreageren met loze opmerkingen die op niets trekken... Of is zijn wagentje met drugs onderschept en in beslag genomen, of heeft hij terug een politieman in elkaar geklopt, en ja, dan dat zoontje van……14 jaar waar geen kot mee te houden is!!!!

Ha kaffer dat zijn je problemen!
• Omdat ge het vraagt krijgt ge van mij een gestruktureerd antwoord .
Ongeveer een jaar geleden gingen een paar dochters en zonen van vrienden en van mij naar de fuif illusion@the beach in Oostende.
De politie hield een drugrazzia die er uit bestond dat vooral de jongsten zonder enige reden uit het publiek werden gehaald die zich volledig poedelnaakt moesten uitkleden voor het oog van de politie .
Als je iets van de wet kent weet je dat zoiets willekeur is en bijgevolg volstrekt verboden .
Als je iets van de wet kent weet je ook dat de gerechterlijke fouillering zoals deze enkel kan in het geval van ernstig vermoeden en ernstige feiten , dus in dit geval kon het helemaal niet .
Wat mij aan deze zaken het meest stoort dat de parketten systematisch dergelijke misbruiken weigeren te vervolgen , stel je voor , er zaten meisjes tussen die zich nog niet eens uitgekleed hadden voor hun eigen vriendje , en dan moeten ze zoiets doen voor een peleton gestoorde flikken , in hun volledig blootje staan, foei, foei!!!
Als je vind dat ik een probleem heb omdat ik minderjarigen tracht te beschermen tegen flikken met pedofiele neigingen , dan is dat maar zo .
Als je vind dat ik niet normaal ben omdat ik vind dat homofiele flikken géén vrouwen maar wél mannen en vooral minderjarigen mogen fouilleren dan is dat maar zo .
en ik ben dus niet homofoob als je dat bedoeld !
Kaffertje,
De dag dat mijn zoon 14 jaar is en gefouilleerd wordt, dan heeft hij toch iets mispeuterd by the way. Net zoals bij jouw anekdote: minderjarigen hebben per definitie niet echt iets te zoeken op een Illusion-party. De kans dat ze daar met drugs in aanraking komen is groter als de kans om aangerand te worden door een pedofiele flik me dunkt.
Wat kaffertje !!!!!
• Om het nog eens met een helder voorbeeld te stellen;
Gezien ik nogal een ruig baasje ben ben ik talloze keren gefouilleerd door de politie .
In de meeste gevallen had ik verboden zaken zoals een lang knipmes bij mij .
Ruig baajs met knipmes!
Bij een fouille moet ge overal voelen. (Als u een paar bollekes xtc bijhebt, waar zoude gij die dan steken voor te voorkomen dat ze die niet vinden?)
En waarom hebt u een lang knipmes op zak? Dat is het echt wel zoeken. En zeg nu niet om u te verdedigen hé, want ge hebt juist zelf gezegd dat je een ruig baasje bent. Dan denk ik dat een verboden wapen als een knipmes niet nodig is.
Ze hebben u precies vergeten slachtofferbegeleiding te geven want ge hebt ze precies niet allemaal op een rij ...
Gij hebt zo'n knipmes bij om u te beschermen tegen de flikken ofwa? Goe bezig ...
Da mes zal waarschijnlijk zo diep in uw reet gestoken hebben da ge er ni op tijd bij geraakte toen ge opgepakt werd
Ik zou anders ook met een kruistocht beginnen tegen douane-ambtenaren, cipiers, enz. want die doen ook "cavity searches" hé !!
In Leuven loopt er ook ne zot rond. Diene kerel ziet om 1 of andere reden een verband tussen UFO's en de Pil voor vrouwen
Als ik u een tip mag geven: Prozac doet wonderen
Werner beste vriend, zelden zo hard gelachen als met jouw van de pot gerukte zever... Mijn tip: naar de dokter gaan, en alles wat hij u voorschrijft innemen maal twee !
En voor de rest: rustig ademhalen en - echt waar - hulp zoeken.
Oud 18 november 2006, 18:07   #116
dereien
Banneling

Standaard

Vernieuwde website ACV gevangenissen
http://www.acv-gevangenissen.be/
Oud 18 november 2006, 19:20   #117
Tashunka
Gouverneur

Tashunka's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De zatte vrienden: Werner Crucke
Posted: Sat, 2006-08-05 10:38 Post subject: Verkapte sympathie voor de

In Leuven loopt er ook ne zot rond. Diene kerel ziet om 1 of andere reden een verband tussen UFO's en de Pil voor vrouwen
Is dat dezelfde als die uit Antwerpen. Ik geloof dat er volgens hem ook een verband is tussen de pil en homofilie. En de maanlanding was niet echt.
Tashunka is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2006, 19:01   #118
benji
Provinciaal Gedeputeerde

benji's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het overgrote deel van de gevangenen zit zwaar aan de drugs .

Het is geweten dat je in de gevangenis gemakkelijker aan drugs kunt geraken dan op straat .

Normaal kunnen gevangenen nooit drugs binnensmokkelen omdat ze zich na elk bezoek volledig moeten uitkleden .

En al die ontsnappingen dan ?

Ze lijken wel buiten te wandelen !
Wat een onzin man ,de gedetineerden steken drugs in een kokertje in hun aars omdat ze weten dat alleen een dokter daar mag kijken.
Men geeft de gedetineerden nu ook "ongestoord" bezoek ,dus met hun geliefde in een kamer alleen.
Dit is de kat bij de melk zetten.
Ze lijken wel buiten te wandelen,niet moeilijk met een zo hoge overbevolking is het voor de cipier ondoenbaar zijn werk nog naar behoren uit te oefenen.
Er komen steeds meer aktiviteiten voor de gedetineerden,dus een grotere belasting voor de cipier die de mensen moet lossen voor deze aktiviteit.
U weet gewoon niet waar u over praat en u maakt u hopeloos belachelijk.
Oud 20 november 2006, 19:22   #119
benji
Provinciaal Gedeputeerde

benji's schermafbeelding

Standaard

Maak van de gevangenissen terug "gevangenissen"! Waar de directies achter onze cipiers staan en gevolg geven aan de door hen geschreven tuchtrapporten.
In plaats zoals nu de gedetineerden lachend van bij de directeur buiten komen en soms nog een middenvinger naar de cipier opsteekt.
De cipier mag dan bij de direckteur komen en horen dat het door zijn gedrag is dat de gedetineerde zo opstandig is,de cipier mag amper antwoorden bij de directeur, en zijn volgende tuchrapporten worden soms gewoon in de vuilbak gekieperd.
Zodoende moeten de direkteurs de konfrontatie met de soms aggresieve gedetineerden niet ondergaan.
Het is makkelijker de cipier onder zijn voeten te geven ,deze moeten toch zwijgen of worden op de werkvloer gewoon buiten gepest, of een tuchtstraf opgelegt.
Hierdoor raken onze cipiers gedemotiveerd en schrijven gewoon geen rapport meer,minder last en minder problemen met gedetineerden en directie!!
Ook als een cipier de opdracht krijgt om een bepaalde cel te controleren,en de gedetineerde vind dat zijn cel wat overhoop ligt is het boel en heeft de cipier het weeral gedaan,absurdistan ook binnen de gevangenismuren!!
benji is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2006, 10:29   #120
dereien
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door benji Bekijk bericht
Maak van de gevangenissen terug "gevangenissen"! Waar de directies achter onze cipiers staan en gevolg geven aan de door hen geschreven tuchtrapporten.
In plaats zoals nu de gedetineerden lachend van bij de directeur buiten komen en soms nog een middenvinger naar de cipier opsteekt.
De cipier mag dan bij de direckteur komen en horen dat het door zijn gedrag is dat de gedetineerde zo opstandig is,de cipier mag amper antwoorden bij de directeur, en zijn volgende tuchrapporten worden soms gewoon in de vuilbak gekieperd.
Zodoende moeten de direkteurs de konfrontatie met de soms aggresieve gedetineerden niet ondergaan.
Het is makkelijker de cipier onder zijn voeten te geven ,deze moeten toch zwijgen of worden op de werkvloer gewoon buiten gepest, of een tuchtstraf opgelegt.
Hierdoor raken onze cipiers gedemotiveerd en schrijven gewoon geen rapport meer,minder last en minder problemen met gedetineerden en directie!!
Ook als een cipier de opdracht krijgt om een bepaalde cel te controleren,en de gedetineerde vind dat zijn cel wat overhoop ligt is het boel en heeft de cipier het weeral gedaan,absurdistan ook binnen de gevangenismuren!!
De nagel op de kop!
100 % gelijk
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be