![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Schepen
|
![]() Ja inderdaad, ik ben Moslim, mij intresseert dat pasje niet, maar ik kan er wel gebruik van maken als ik het nodig heb hahaha
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Schepen
|
![]() En er is geen enkele wet die mij kan buitengooien.. Wat ben ik mijn ouders toch dankbaar dat ze België hebben uitgekozen..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De snel Belg wet enz. zal men zodra voldoende mensen de ogen geopend hebben vlug kunnen veranderen.
Inderdaad, de idiote poco partijen hebben het voorlopig nog voor het zeggen. Maar doe zo verder. Je bent goed bezig de mensen de ogen te openen. Je laat hen de ware (gevaarlijke) kant van de islam kennen alleen besef je het zelf niet.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 21 november 2006 om 21:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Schepen
|
![]() Ook al besef ik het niet? HET INTRESSEERT MIJ NIET WANT ZE KUNNEN MIJ LEKKER NIETS MAKEN
Zolang ik geen wet verbreek, doe ik wat ik wil.. En mijn land is dit, indien je het niet kan accepteren, ga zelf weg of vermoord jezelf, dat komt toch veel voor bij jullie.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Schepen
|
![]() Ps: spijtige voor jou is dat VB nooit alleen kan regeren.. jammer hé, dus die idiote partijen zullen altijd iets te zeggen hebben..
En zelf nog, indien VB zou regeren, ik ben belg (op papier toch) ze kunnen mij niets maken hahahahahahahahahahahahhahahahaha |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Schepen
|
![]() Ik ga slapen.. Op mijn twee oortjes en veilig.. Want Allah swt waakt over mij..
En jij daarintegen.. Ga maar gaan slapen met al je haat en frustraties hahaha |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#109 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Een andere mogelijkheid om je "logica" te verklaren zie ik niet.
![]() |
![]() |
#110 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar je hoeft echt je onwetendheid niet zo uit te bazuinen!
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Te gek zoiets van een jonge moslima te moeten horen die de kans kreeg een opleiding en vorming te genieten in de beschaafde wereld. Dit is niet enkel om te gieren, het is tegelijk zeer bedroevend in de 21ste eeuw zo'n onzin te moeten lezen. (En dan zeggen dat zo'n mensen morgen onze kenniseconomie zullen moeten bemannen. ![]() Ben je wel zeker dat dat hiernamaals zo'n cadeau voor je zal zijn Samrah? Bedenk toch even dat je je voor eeuwig en altijd aan een neukpartij zal mogen vergapen waarbij enkel je papa, je broers, je ooms, je echtgenoot en je vrienden met die 72 zelf-genererende hoeris mogen rollebollen. Misschien leuk voor even (alhoewel), maar voor eeuwig? En jij mag niet eens in de pretjes delen, laat staan zelf verwend worden door 72 onuitputbare Achmed-adonisjes, want was het zo niet dat Allah aan Mo doorseinde dat de dames sowieso niet makkelijk in dat paradijs geraken, louter omwille van het feit dat ze tot het inferieure geslacht (in de islam althans) van de vrouwen behoren. Enig lichtpuntje is dat je na een leven van onthouding, je miserie bij het bekijken van Alla's eeuwige eroticashow kan gaan wegspoelen met een flinke duik in al die rivieren vol wijn in het hiernamaals. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Minister
|
![]() Overal op de wereld kun je deze zin horen. In Zuid-Thailand worden de overgebleven boeddhisten door islamitische milities bedreigd en vermoord. Wat zegt de plaatselijke islamitische autoriteit? Heel naar allemaal, maar daar kunnen wij niks aan doen. In Indonesië worden christenmeisjes onthoofd door islamitische struikrovers. Wat zegt de islamitische regering? Heel vervelend, maar wij kunnen daar niks aan doen. Islam is namelijk liefde! In Darfur, waar de Janjaweed een voortvarende genocide op de zwarte bevolking uitvoert. Wat zeggen de Sudanese officials? Ja, naar hoor, maar daar kunnen wij niks aan doen. Arafat, met al zijn zelfmoordterroristen --- die kon er ook nooit iets aan doen. En Hezbollah kan er al helemaal niks aan doen. Wij kunnen er niks aan doen: het is de eeuwigdurende kutsmoes van Allah.
http://lagonda.blogspot.com/
![]() |
#115 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#116 | |
Minister
|
![]() [quote=Online;2183130]
Citaat:
![]() |
![]() |
#117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Salam Aleikum wa rahmatullahi wa barakatoeh, Ikke beetje schrijfe zoals jullie prate, zodat jullie mij beter verstane. Vriendlijke hé. Jij toch ooke in marokko kunne werke, maar misschien werke hier meer verdien + ocmw is beter. Ikke versta datte À Marrakech, Ouarzazate, Tanger ou Agadir, des prostitués de luxe qui racolent dans les palaces et les restaurants branchés proposent leurs services �* des prix variant entre 150 et 300 euros (1.500 �* 3.000 DH). Tandis que, dans la rue, les prostitués bas de gamme et les enfants des rues vendent leurs corps entre 50 et 200 dirhams. Pendant des années, cette réalité passait presque inaperçue. Se développant �* l’ombre des tabous et des non dits, le tourisme sexuel ne prendra davantage de visibilité que pendant les dernières années, marquées par plus d’ouverture démocratique et médiatique. Le développement des médias aidant, les affaires de pédophilie et de tourisme sexuel, autrefois gérées dans la discrétion, sont devenues le sujet favori de la presse écrite. Et même les deux télés nationales osent aujourd’hui l’aborder. En revanche, les membres du gouvernement ne semblent guère concernés. Confrontées �* un dilemme, les autorités marocaines hésitent entre un verrouillage sécuritaire qui peut avoir pour conséquence la désertion des touristes, ou une attitude passive avec le risque de laisser la situation s’aggraver et pourrir. allah akhbar ![]() http://survivreausida.net/courrier?debut_forums=25 beslama Laatst gewijzigd door colargo : 21 november 2006 om 22:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom zorgt die almachtige, alwetende en liefdevolle Allah er niet voor dat ze in Marokko een uitkering krijgen ipv in kafirland? Je zou zo gaan denken dat allah zijn neus ophaalt voor al die bekaaide mussies in hun al even bekaaide kamelenlandjes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door circe : 21 november 2006 om 23:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Banneling
|
![]() De saoudi's zouden alle arme moslims kunnen financieel steunen over heel de wereld, soort ocmw. Maar doen liever andere zieke dingen met hun geld ipv hun eigen soort te helpen. T'zit er nie in en t'zal er nooit uitkomen.
De slechte westerling zal ze wel opvangen en kweken. En over die zakaat moeten ze nie beginnen want das een joke. Iedereen geeft hier op het einde v/h jaar "zakaat" willen of nie ![]() |
![]() |
![]() |