![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Gouverneur
|
![]() ![]() - 'het ging om de olie' ![]() - 'de VS brengen vrijheid en democratie in Irak' tja, misschien een bij-effect dat het op PR vlak goed doet, maar geef toe: geen beter bindmiddel voor een bevolking dan een gemeenschappelijke vijand. In elk geval een pak makkelijker om mee te scoren dan binnenlandse politiek. - 'WMD en terrorisme' WAAR??? ![]() De VS heeft al een aantal keren eerder een reden om ten oorlog te trekken... euh... een handje geholpen (zinken Lusitania, incident Golf v. Tonkin, studenten in Grenada) dus ik zou me als ik ginds belastingen moest betalen toch een beetje sceptisch opstellen. maja, de gewone mens is er om belasting te betalen en te sneuvelen voor het vaderland, dat zal niet rap veranderen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | ||||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Sorry hiervoor, tzal niemeer gebeuren. Beloofd 8)
![]() |