![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Minister-President
|
![]() Deze agent die die gewelddadige crimineel heeft doodgeschoten, verdient een medaille.
Er zal wel ergens een medaille bestaan voor 'Valor above and beyond duty' voor onze agenten? De Marrokaantjes uit Borgerhout moeten eens gaan leren dat ze zich aan de Belgische wetten dienen te houden en dat de gevolgen, als ze dit niet doen, heel erg kunnen zijn. Moest een autochtone crimineel worden doodgeschoten bij een overval op een allochtone handelszaak, dan zou je ook de Belgische partijen niet horen fulmineren!!!! AEL profileert zich wederom als partij van en voor allochtone criminelen. Tegen deze idioten en hun meelopers zeg ik: GO HOME! Liever gisteren dan vandaag!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Vreemdeling
|
![]() Ze lmiggen nu zo te zeiken van " weeral een rascistische moord in de maand rammadam zoals vorig jaar (toen me dienen oude die zot werd).
Dan vinnek dat ze ineens de "rascistiche moorden" op de belgen door marrokanen ook mogen vernoemen ... (ik denk daarbij aan dat marokkaantje dat een belg die aan een bankautomaat met een ijzeren staaf de kop insloeg!) (Maar daar zeggen ze verdomme niks over ! en die politie deed zijn werk) ( wij zijn gewoon allemaal veel te braaf ! wij zouden moeten gaan betaopgen tegen deze onzin !) |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Gouverneur
|
![]() Na eerst bij het VB te zijn geweest, dan LA en nog een paar omzwervingen is P.D.R nu bij de AEL. Na zo'n kontdraaierij vind ik het toch eens nuttig om een paar uitspraken die PDR als 'schaduwgemeenteraadslid' hier op dit forum gepost heeft, terug boven te halen. Iemand die aan politiek doet moet zo rechtlijnig mogelijk zijn en blijven, ikzelf ben ex-VB-er maar
1) ik was/ben en blijf Vlaams Nationalist 2) ik loop niet over, naar géén enkele partij 3) nooit zal ik mijn volk, inclusief de goedmenende moslims, Joden en anderen, uitverkopen aan een stelletje AEL-criminelen die ons terug naar de achterlijke zandbakken der geschiedenis willen brengen!!! Iedereen heeft wat mij betreft het recht om zich te vergissen, ook wat partij betreft, maar iemand die zoals PDR van hot naar haar springt brengt de geloofwaardigheid van de politiek in het algemeen in discrediet. Hieronder als bewijs van de kontdraaierij van PDR een paar 'epistels' toen hij nog 'schaduwgemeenteraadslid' als nick had op dit forum!!!. Voor mij heeft deze man alle geloofwaardigheid verloren en is een schande voor de politiek!!! . Op persoonlijk vlak heb ik niets tegen PDR, als democraat vind ik dat PDR alle recht heeft om van mening te veranderen, maar trop is toch teveel me dunkt!!! -------------------------------------------------- Hier dus wat 'bijdragen' van PDR aka schaduwgemeenteraadslid!!! Goed bezig mijnheer de voorzitter na een plaag van overvallen,en inbraken(Deurne-Noord)hebben vandalen van vreemde origine een spoor van vernieling getrokken door onze gemeente(bekrassen van auto's-vernielen van autobanden-ingooien van ruiten) Blijkbaar steekt u hiervoor liever,letterlijk en figuurlijk uw hoofd in de grond Voor het uitbaten van het stoombadenhuis wordt nog een exploitant gezocht. "Het zwembad blijft eigendom van de stad, maar we willen het niet zelf uitbaten. De exploitant zal verplicht zijn democratische prijzen te vragen en moet ervoor zorgen dat iedereen in de Veldstraat terecht kan", zegt Chantal Pauwels. Een eigen moskee,een eigen badhuis,wat is het volgende Iedereen is hier blijkbaar welkom Hopelijk heeft men gedacht aan een afdeling voor de heren,en een afdeling voor de vrouwen Geacht vraagteken;bent u in Turkije reeds in een hamam geweest Vandaar mijn opmerking over die gescheiden delen. Hemel en aarde heb ik moeten bewegen om in Turkije met mijn eigen vrouw samen te mogen zitten. Om eerlijk te zijn,was het mijn vrouw die daar op aandrong Wanneer ik mij niet vergis,heeft het college van Antwerpen,een hele tijd geleden beslist,dat openbare zwembaden,op bepaalde tijdstippen,enkel nog toegankelijk zouden zijn voor marokkaanse vrouwen Blijkbaar hebben deze vrouwen hun mannen niet graag dat zij bekeken worden door onze mannen Weet u toevallig of dit reeds het geval is vraagteken Neem mij niet kwalijk,maar ik kom nooit in een zwembad. Een hamam daarentegen vindt ik heerlijk(daar waar ze thuis horen) ''Wat de verdeling betreft, ik denk dat men voor de vrouwen in het algemeen en zeker ook voor moslimvrouwen de week meer aangewezen is'' U past zich aan aan de moslimvrouwen Waar blijft u met de integratieplicht Geachte Zillox;wanneer u deze wijk zou kennen,zou u weten hoeveel mensen van vreemde origine hier wonen. Na het stuivenbergplein(waar mvr.detiége vroeger woonachtig was,en veel investeringen heeft gedaan),komt er nu inderdaad een stoombad om deze mensen te plezieren.(eigen volk wéér laatst ) Aangezien deze inspanningen enkel geleverd worden binnen deze wijken,noem ik dit zuivere discriminatie Geachte Forumleden;wanneer onze nieuwe minister het dragen van de hoofddoek geen bezwaar vindt,en hun geloof ook geen bezwaar vindt,wanneer zij vindt dat een evenredig aantal allochtonen aan de slag moet kunnen,dat heb ik bezwaren VB.mijn vrouw werkt als bejaardenhelpster(ocmw)bij de mensen aan huis.Onlangs heeft zij een stagaire moeten opleiden met hoofddoek.Zij heeft deze niet geintegreerde dame gevraagt,om de mijnheer te wassen.Antwoord van deze dame;DIT KAN IK ONMOGELIJK DOEN,DIT IS TEGEN MIJN GELOOF Onlangs heb ik een gesprek gesprek gehad met een dame van marokkaanse origine,dewelke een hoge opleiding heeft genoten Deze beweerde dat het dragen van de hoofddoek word gebruikt als provocatie,daar hun geloof deze mensen niet verplicht op deze hoofddoek te dragen Wanneer ik deze mensen hun landen bezoek,moet ik eerlijk bekennen dat de vrouwen geen hoofddoek dragen.Volgen zij hun geloof niet,of brengen wij steeds een bezoek aan de verkande keerd Wanneer men naar het volk luisterd,dan hoeft men niet gestudeerd te hebben om te weten dat vroeg of laat de bom barst De kruik gaat zolang te water tot.........en dan dag Ali-Baba(om het ééns te zeggen met de woorden van mijnheer Dewinter ---------------------------------------------------------------- Ik kan er nog veel meer bovenhalen maar dit is wel voldoende dacht ik, verder moet PDR niet beginnen zeveren van 'schriftvervalsing' want ik ben idd te lui om de smiley's er bij te voegen.
![]() |
#105 |
Banneling
|
![]() U bent inderdaad lui,daarom werd u ontslagen binnen het VB.en bent u genoodzaakt om als onafhankelijke te zetelen binnen het district Hoboken,waar men u vaak een gebrek aan dossierkennis verwijt.
U hoort duidelijk niet thuis binnen onze politiek. U ligt aan de basis van het proces tegen het Vlaams Blok. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Minister-President
|
![]() Bedankt Eugene om eens even duidelijk te maken hoe consequent onze PDR wel is!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Doet zot zijn nu echt géén pijn ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#109 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit bewijst tot op heden niet dat één van deze wapens werd gehanteerd door de minderjarige jongen die werd doodgeschoten. U als politieraadslid zou beter moeten weten. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Partijlid
|
![]() de usual voorgkouwde zever heeft nog maar eens op tv geweest:
1 onze zoon is nog nooit in aanraking geweest met de politie, wss is hij onder invloed van vrienden meegeweest ![]() 2 onze zoon wou zich overgeven en was niet gewapend ![]() 3 dit is een actie van een racistische agent tijdens de ramadam. ![]() Ik hef een glas op de moedige agent voor zijn kordaat optreden!! Cheers mate, criminaliteit harde aanpak dat er nog velen mogen volgen |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Burger
|
![]() Het is voor sommige lieden blijkbaar "bon ton" om op de politie te "schieten". Hopelijk staan ze zelf nooit voor overvallers , al dan niet gewapend, ben is curieus hou ze zich dan uit de slag zullen trekken.
Waarchijnlijk zo : Politie HELP MIJ ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat waart gij toch, hé! schaduwgemeenteraadslid was toch uwe nick, toen ge bij ons aangesloten waart? Als we jouw bijdragen lezen, dewelke je nu neerpent, dan kunnen we toch stellen dat de consequentie ver zoek is, niet? Of zie ik dat verkeerd? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Gouverneur
|
![]() Volgens de vader (krapuulkweker) was zij zoon toch zo'n braaf en correct manneke. Ik heb nog nooit een braaf en correct manneke gemaskerd een gewapende overval weten plegen. Als dat dan de brave allochtoontjes zijn vraag ik me af wat voor crapuul de ander dan zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() Ik heb nooit geregistreerd onder deze nicknaam.
Deze teksten werden nooit door mij getypt. Dit is een persoonlijke aanval(lasterlijke aantijgingen) De blauwe knop voor Eugene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() Wij beperken ons tot het onderwerp van deze topic.
Politie van Mechelen Vermoordt een Marokkaanse jongen van 17 De AEL organiseert samen met de familie van de jongeman een persconferentie om het ware verhaal van het gebeuren toe te lichten. De AEL keurt elke vorm van diefstal af en veroordeelt daarom sterk de overval die werd gepleegd in de McDonalds in Mechelen. Doch stellen we ons serieuze vragen over waarom men de jonge man van 17 die betrokken was met de overval heeft dood geschoten. Het is namelijk een feit dat de jongen van 17 geen wapen droeg en daarom geen bedreiging kon vormen voor de politie. De familie van de jonge man ziet daarom in dat de doodslag zonder enige reden werd uitgevoerd. Dieven horen in de gevangenis, de politie heeft bij deze geen enkel recht om rechter te spelen en dieven ter plaatse te executeren. De AEL en de familie van de jonge man nodigen jullie uit voor de persconferentie waar de familie haar versie zal toelichten over wat juist is gebeurd aan de McDonalds in Mechelen. De persconferentie vindt plaats op woensdag 19 november ’03 om 11u in de Provinciestraat 77 te Antwerpen. De Vader van de Vermoorde jongen zal de pers toespreken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Jij hebt deze nick op veel verschillende fora gebruikt, zo ook op het forum van het Liberaal Appel, toen je dat nog niet verkloot had! Nee Peeke, 'schaduwgemeenteraadslid' was wel degelijk jouw nick en het ontkennen is absoluut het bedriegen van de mensen op dit forum!!!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() Blauwe knop wegens een persoonlijke aanval en lasterlijke aantijgingen Rudy Van Nespen(zie forumreglement).
Ik heb wel weet van het feit dat bepaalde personen zich voor mij uitgaven op politicsinfo.be ,onder deze nicknamen. U heeft een nicknaam en een tekst(geen afdoende bewijzen). ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Parlementslid
|
![]() Waarde forummers Peter De Ryck & Rudy Van Nespen,
het aantal meldingen i.v.m. wederzijdse persoonlijke aanvallen, begint ongewone proporties aan te nemen. Is het bekendmaken van nicks schelden? Is het schenden van privacy? Voor de ene ligt dit gevoelig, een andere heeft hiervoor een brede rug, op de duur twijfel ikzelf. Wat ik persoonlijk wél zeker weet: het bekendmaken van nicks, zowel als erover struikelen en heisa over maken, is niet relevant in het kader van politieke discussie. Mag ik daarom andermaal vriendelijk verzoeken om publiekelijk elkaars lange tenen te ontzien, en toch iets meer gebruik te maken van PB, MSN, e.v.a. privaat-services om mekaar op de zenuwen te werken en uit te dagen? Dank bij voorbaat Peter Johan |
![]() |
![]() |