Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 december 2006, 12:36   #101
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metal Tom Bekijk bericht
Daar ben ik het mee eens maar bij Laurent krijgen we tenminste waar voor ons geld. In ruil voor oner belastingscentjes krijgen we van hem tenminste nog wat pittige verhaaltjes en dat is meer dan we van de rest krijgen.
Met Geert Hoste zijn we stukken goedkoper af, én die bet�*�*lt ook nog belastingen.
Oud 4 december 2006, 12:46   #102
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Of voor de vrouw die met de gevolgen zit van het 'cement' dat de Lorre in dezelfde 'villa Clement' verschoot als waar de belzieke legertop de belastingen, die wij niet konden ontduiken, insteekt?

Bedoelt ge Wendietjen ?

Maar die heeft nen auto gekregen hé om te zwijgen...

Toch bizar dat da manneke niet zo veel in beeld komt hé, ... zouden de gelijkenissen te treffend zijn misschien, ...

Allé we weten al wat hij later gaat worden, Papier maché figuurkes maken in de belze driekleur...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2006, 12:46   #103
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Vraagje aan Metal Tom.

Jij bent het zeker ook eens met de corruptie van de PS zolang we in ruil voor de stroom van Vlaamse belastingscenten die naar Wallonië vloeien maar genoeg pittige verhaaltjes krijgen?
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2006, 12:47   #104
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Met Geert Hoste zijn we stukken goedkoper af, én die bet�*�*lt ook nog belastingen.
Die mens kan 2 shows maken dit jaar, ...
Oud 4 december 2006, 12:55   #105
Metal Tom
Parlementslid

Metal Tom's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vraagje aan Metal Tom.

Jij bent het zeker ook eens met de corruptie van de PS zolang we in ruil voor de stroom van Vlaamse belastingscenten die naar Wallonië vloeien maar genoeg pittige verhaaltjes krijgen?
In het geval van de PS kan je bezwaarlijk spreken van naïeviteit
Oud 4 december 2006, 12:57   #106
Metal Tom
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Die mens kan 2 shows maken dit jaar, ...
Off topic: Jochei, twee keer niet lachen voor dezelfde prijs . Jullie menen toch niet serieus dat jullie die 'snel verdiende steken onder water op een ander zijn kap' grappig vinden. In mijn stamcafé tappen ze betere moppen.
Oud 4 december 2006, 13:09   #107
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Bedoelt ge Wendietjen ?

Sssssssssssssssssssssst...
Geen namen noemen, hé?

De naam van dat ventje zegt overigens genoeg, hé?

Wat denk je dat Wendy's carriere nog zou waard zijn indien ze haar mond wat te ver opendeed?

Vroeger kreeg een buitenechtelijk kind van de Belzieke vorsten nog een adelijke titel en alles wat daarbij hoort. Tegenwoordig spreekt de koninklijke papa niet eens meer tegen de dochter die uit een 18-jarige relatie ontsproot en krijgt Wendietje de 'gezinswagen' die schone ma Paola niet aanstond als bewijs van royale goodwill.

Ik heb ongeveer een jaar geleden ons Wendietje (nogal vals overigens) horen zingen. 'Toevallig' hetzelfde repertoire als waar ze haar recente cd mee volzong, en begeleid door.... één van de 'muzieken' van Flahaut.
Geloof het of niet, maar 'het ventje dat niemand mag zien', kwam zijn mama zowaar, zonder dat ze er zich aan verwachtte uiteraard, bloemen geven aan het einde van het concert.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 4 december 2006 om 13:18.
Oud 4 december 2006, 13:17   #108
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Jullie menen toch niet serieus dat jullie die 'snel verdiende steken onder water op een ander zijn kap' grappig vinden.
Citaat:
bij Laurent krijgen we tenminste waar voor ons geld. In ruil voor oner belastingscentjes krijgen we van hem tenminste nog wat pittige verhaaltjes

De Lorre verdient ze anders, helemaal volgens PS-traditie, nog sneller en gemakkelijker.
Maar daar heb jij dan weer geen enkele moeite mee, integendeel. Daar mag zelfs belastingsgeld voor scheefgeslagen worden.

Maar owee als de belastingbetalers de voordeligst mogelijke formule zoeken om hun belastingsbrief in te vullen....
Oud 4 december 2006, 13:24   #109
Metal Tom
Parlementslid

Standaard

Citaat:
De Lorre verdient ze anders, helemaal volgens PS-traditie, nog sneller en gemakkelijker.
Maar daar heb jij dan weer geen enkele moeite mee, integendeel. Daar mag zelfs belastingsgeld voor scheefgeslagen worden.

Maar owee als de belastingbetalers de voordeligst mogelijke formule zoeken om hun belastingsbrief in te vullen....
Jongen toch, stop ne keer met uitspraken op flessen te trekken en cheer up.

Ik heb wel degelijk problemen met dat gesjoemel maar sommigen hier doen zich heiliger voor dan de paus. Wanneer een kleine garnaal klein sjoemelt is dat even erg als een grote vis die groot sjoemelt. Iedere doet het immers naar zijn eigen mogelijkheden. Het gaat hier niet over een kwantitatieve vergelijking maar een kwalitatieve. Sjoemelen is sjoemelen om hoeveel of hoe weinig geld het ook gaat.

En nee, ik ben ook niet heiliger als de paus, ik heb ook wel eens iets gedaan dat randje legaal (of er net over) was, maar ik werp dan ook niet de eerste steen.

Laatst gewijzigd door Metal Tom : 4 december 2006 om 13:24.
Metal Tom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2006, 13:33   #110
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wanneer een kleine garnaal klein sjoemelt is dat even erg als een grote vis die groot sjoemelt. Iedere doet het immers naar zijn eigen mogelijkheden...
Sjoemelen is sjoemelen...
Met dit verschil dat hoe groter de mogelijkheden om te sjoemelen zijn hoe kleiner de kans op straf.

Maar ik zal jouw uitspraak inkaderen voor later gebruik.
Oud 4 december 2006, 13:41   #111
Metal Tom
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Maar ik zal jouw uitspraak inkaderen voor later gebruik.
Wel eerst toestemming vragen aan Sabam he
Oud 4 december 2006, 13:53   #112
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik ken wel iemand die bij Sabam werkt die zijn ogen dichtknijpt waarvan ik 'sjoemel'.
Oud 4 december 2006, 13:59   #113
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb ongeveer een jaar geleden ons Wendietje (nogal vals overigens) horen zingen. 'Toevallig' hetzelfde repertoire als waar ze haar recente cd mee volzong, en begeleid door.... één van de 'muzieken' van Flahaut.
En wie het niet gelooft zoekt maar eens op wie er vorig jaar optrad tijdens het galaconcert op 20 mei in het 'Capitole' te Gent.
Welk orkest haar begeleide en door wie ze na afloop in de bloemetjes werd gezet...

Laatst gewijzigd door Knuppel : 4 december 2006 om 14:02.
Oud 4 december 2006, 14:30   #114
BitterSweet
Minister-President

BitterSweet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik heb wel degelijk problemen met dat gesjoemel maar sommigen hier doen zich heiliger voor dan de paus. Wanneer een kleine garnaal klein sjoemelt is dat even erg als een grote vis die groot sjoemelt. Iedere doet het immers naar zijn eigen mogelijkheden. Het gaat hier niet over een kwantitatieve vergelijking maar een kwalitatieve. Sjoemelen is sjoemelen om hoeveel of hoe weinig geld het ook gaat.

En nee, ik ben ook niet heiliger als de paus, ik heb ook wel eens iets gedaan dat randje legaal (of er net over) was, maar ik werp dan ook niet de eerste steen.
Het verschil is dat jij er zal voor boeten als ze er op uit komen!
Oud 4 december 2006, 14:54   #115
Metal Tom
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BitterSweet Bekijk bericht
Dat zijn dan de consequenties van mijn gedrag he. De wereld zit niet eerlijk in elkaar maar ieder van ons moet voor zichzelf uitmaken of hij dat oneerlijk spel meespeelt (met alle risico's vandien) of tegen beter weten in eerlijk blijft.

Het heeft geen zin om jezelf of je daden altijd af te wegen tegenover iemand anders. 'Ik ben minder slecht dan die of die' of 'ik heb meer kans om gepakt te worden dan die en die'.
Oud 4 december 2006, 15:16   #116
BitterSweet
Minister-President

BitterSweet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat zijn dan de consequenties van mijn gedrag he. De wereld zit niet eerlijk in elkaar maar ieder van ons moet voor zichzelf uitmaken of hij dat oneerlijk spel meespeelt (met alle risico's vandien) of tegen beter weten in eerlijk blijft.

Het heeft geen zin om jezelf of je daden altijd af te wegen tegenover iemand anders. 'Ik ben minder slecht dan die of die' of 'ik heb meer kans om gepakt te worden dan die en die'.

Als je toch arm bent kun je er de eerlijkheid net zo goed bijpakken.

Laatst gewijzigd door BitterSweet : 4 december 2006 om 15:21.
BitterSweet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2006, 23:06   #117
Burry
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BitterSweet Bekijk bericht
Och, de gewone werkmans kan al niet foefelen met zijn belastingen, want alles is geweten. Hij kan alleen een illegaal werkje laten uitvoeren in z'n huis door een illegale of toch licht-grijze-pool. Dat is het dan eigenlijk.

Nooit voor een dikke 170000 euro dus, en die pretendeert ook niet de 'elite' of de heersende familie te zijn hé. Koningshuizen moeten een show opvoeren van welopgevoed, eerlijk en rechtschapen...
Burry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2006, 08:44   #118
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Off topic: Jochei, twee keer niet lachen voor dezelfde prijs . Jullie menen toch niet serieus dat jullie die 'snel verdiende steken onder water op een ander zijn kap' grappig vinden. In mijn stamcafé tappen ze betere moppen.

Probleem is dat het inderdaad eigenlijk niet grappig is, maar bittere ernst...

die schertsfiguur heeft nog sjans dat we er gewoon eens mee lachenen, in landen in het oostblok of zuid amerika, zouden ze da probleem op een serieusere manier oplossen.
Oud 5 december 2006, 08:48   #119
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Maar gij zijt dan ook niet prins lorre, die alle jaren honderdenduizenden euro's krijgt toegestopt om niks te doen...

sterker nog, ge zult er zelf voor werken, ... voor het weinige dat ik de staat al bij zijn pietje gehad heb, hebben ze mij al veel dikker gepluimd, Trouwens ik heb altijd al braaf belastingen betaald, buiten die paar keren dak nekeer in 't zwart eens iemand gedepaneerd heb, nauwelijks het vermelden waard.

Het verschil zit hem dus in het feit, dat de staat van ons nooit geld gekregen heeft, en dat lorre gewoon het geld van de staat piekt, ... bovendien krijgt hij zo al genoeg gewoon toegestop zonder iets te doen, en moet hij bovendien ook niks betalen.
Oud 5 december 2006, 08:54   #120
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Koningshuizen moeten een show opvoeren van welopgevoed, eerlijk en rechtschapen...
Ze zouden idd die voorbeeldbeeldfunctie moeten vervullen al was het alleen al om de zedepreken waarmee we rond kerstmis weer zullen mee rond de oren worden geslagen. Wie echter de geschiedenis van de Belgische monarchie een beetje kent weet dat ze alles behalve 'eerlijk en rechtschapen' is. En dat geldt van de eerste tot de laatste troonbezetter.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be