![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met Geert Hoste zijn we stukken goedkoper af, én die bet�*�*lt ook nog belastingen.
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bedoelt ge Wendietjen ? ![]() Maar die heeft nen auto gekregen hé om te zwijgen... ![]() Toch bizar dat da manneke niet zo veel in beeld komt hé, ... zouden de gelijkenissen te treffend zijn misschien, ... Allé we weten al wat hij later gaat worden, Papier maché figuurkes maken in de belze driekleur... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vraagje aan Metal Tom.
Jij bent het zeker ook eens met de corruptie van de PS zolang we in ruil voor de stroom van Vlaamse belastingscenten die naar Wallonië vloeien maar genoeg pittige verhaaltjes krijgen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Parlementslid
|
![]() In het geval van de PS kan je bezwaarlijk spreken van naïeviteit
![]() |
#106 |
Parlementslid
|
![]() Off topic: Jochei, twee keer niet lachen voor dezelfde prijs
![]()
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sssssssssssssssssssssst...
Geen namen noemen, hé? De naam van dat ventje zegt overigens genoeg, hé? Wat denk je dat Wendy's carriere nog zou waard zijn indien ze haar mond wat te ver opendeed? Vroeger kreeg een buitenechtelijk kind van de Belzieke vorsten nog een adelijke titel en alles wat daarbij hoort. Tegenwoordig spreekt de koninklijke papa niet eens meer tegen de dochter die uit een 18-jarige relatie ontsproot en krijgt Wendietje de 'gezinswagen' die schone ma Paola niet aanstond als bewijs van royale goodwill. Ik heb ongeveer een jaar geleden ons Wendietje (nogal vals overigens) horen zingen. 'Toevallig' hetzelfde repertoire als waar ze haar recente cd mee volzong, en begeleid door.... één van de 'muzieken' van Flahaut. Geloof het of niet, maar 'het ventje dat niemand mag zien', kwam zijn mama zowaar, zonder dat ze er zich aan verwachtte uiteraard, bloemen geven aan het einde van het concert. ![]()
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 4 december 2006 om 13:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De Lorre verdient ze anders, helemaal volgens PS-traditie, nog sneller en gemakkelijker. Maar daar heb jij dan weer geen enkele moeite mee, integendeel. Daar mag zelfs belastingsgeld voor scheefgeslagen worden. Maar owee als de belastingbetalers de voordeligst mogelijke formule zoeken om hun belastingsbrief in te vullen....
![]() |
![]() |
#109 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik heb wel degelijk problemen met dat gesjoemel maar sommigen hier doen zich heiliger voor dan de paus. Wanneer een kleine garnaal klein sjoemelt is dat even erg als een grote vis die groot sjoemelt. Iedere doet het immers naar zijn eigen mogelijkheden. Het gaat hier niet over een kwantitatieve vergelijking maar een kwalitatieve. Sjoemelen is sjoemelen om hoeveel of hoe weinig geld het ook gaat. En nee, ik ben ook niet heiliger als de paus, ik heb ook wel eens iets gedaan dat randje legaal (of er net over) was, maar ik werp dan ook niet de eerste steen.
Laatst gewijzigd door Metal Tom : 4 december 2006 om 13:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik zal jouw uitspraak inkaderen voor later gebruik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Parlementslid
|
![]() Wel eerst toestemming vragen aan Sabam he
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken wel iemand die bij Sabam werkt die zijn ogen dichtknijpt waarvan ik 'sjoemel'.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welk orkest haar begeleide en door wie ze na afloop in de bloemetjes werd gezet... Laatst gewijzigd door Knuppel : 4 december 2006 om 14:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#115 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het heeft geen zin om jezelf of je daden altijd af te wegen tegenover iemand anders. 'Ik ben minder slecht dan die of die' of 'ik heb meer kans om gepakt te worden dan die en die'.
![]() |
![]() |
#116 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als je toch arm bent kun je er de eerlijkheid net zo goed bijpakken.
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer Laatst gewijzigd door BitterSweet : 4 december 2006 om 15:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Nooit voor een dikke 170000 euro dus, en die pretendeert ook niet de 'elite' of de heersende familie te zijn hé. Koningshuizen moeten een show opvoeren van welopgevoed, eerlijk en rechtschapen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Probleem is dat het inderdaad eigenlijk niet grappig is, maar bittere ernst... die schertsfiguur heeft nog sjans dat we er gewoon eens mee lachenen, in landen in het oostblok of zuid amerika, zouden ze da probleem op een serieusere manier oplossen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sterker nog, ge zult er zelf voor werken, ... voor het weinige dat ik de staat al bij zijn pietje gehad heb, hebben ze mij al veel dikker gepluimd, Trouwens ik heb altijd al braaf belastingen betaald, buiten die paar keren dak nekeer in 't zwart eens iemand gedepaneerd heb, nauwelijks het vermelden waard. Het verschil zit hem dus in het feit, dat de staat van ons nooit geld gekregen heeft, en dat lorre gewoon het geld van de staat piekt, ... bovendien krijgt hij zo al genoeg gewoon toegestop zonder iets te doen, en moet hij bovendien ook niks betalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |