Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 december 2006, 18:44   #101
Neptunus
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Allez, kom leg het punt nu eens uit.
De sharia is iets afschuwelijks en het is belachelijk dat er mensen zijn die zo nog leven.
Maar denk je nu echt dat de grote meerderheid dat hier wil invoeren ofzo?
En wat stel je voor om er tegen te doen, tegen die sharia?
Ik dacht overigens dat de VS het probleem van de Taliban daar al rap effe had opgelost overigens. Goed bezig dus

Het is wel zo dat er in antwerpen jongerenorganistaies zijn die de sharia prediken
Neptunus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2006, 18:44   #102
Neptunus
Gouverneur

Standaard

Citaat:
De sharia is iets afschuwelijks en het is belachelijk dat er mensen zijn die zo nog leven.
Ik dacht overigens dat de VS het probleem van de Taliban daar al rap effe had opgelost overigens. Goed bezig dus

Het is wel zo dat er in antwerpen jongerenorganistaies zijn die de sharia
Oud 5 december 2006, 18:44   #103
Neptunus
Gouverneur

Standaard

Citaat:

Het is wel zo dat er in antwerpen jongerenorganistaies zijn die de sharia prediken en
Oud 5 december 2006, 18:44   #104
Neptunus
Gouverneur

Standaard

Citaat:

Het is wel zo dat er in antwerpen jongerenorganistaies zijn die de sharia prediken en zelfs
Oud 5 december 2006, 18:44   #105
Neptunus
Gouverneur

Standaard

Citaat:

Het is wel zo dat er in Antwerpen jongerenorganisaties zijn die de sharia prediken en zelfs het ter dood steningen bij overspel (zoals in een aantal moskeeën en bij jongeren voor islam). Misschien bent u een beetje wereldvreemd en hebt u nog niet veel gezien of gereisd. Je kan hier trouwens her en der in winkels fundamentalistische literatuur kopen, waarin de sharia wordt gepromoot. Voorlopig blijft het allemaal nog bij woorden.... en wordt éénieder die ook maar één kritisch woord durft te uiten, monddond gemaakt door leugencampagnes en intimidaties...(en het zijn niet enkel de fundamentalisten die zich daarmee bezighouden, ook zogenaamde 'gematigden').

Laatst gewijzigd door Neptunus : 5 december 2006 om 18:52.
Oud 5 december 2006, 18:44   #106
Neptunus
Gouverneur

Standaard

Citaat:

Het is wel zo dat er in antwerpen jongerenorganistaies zijn die de sharia prediken en zelfs het ter
Oud 5 december 2006, 18:44   #107
Neptunus
Gouverneur

Standaard

Citaat:

Het is wel zo dat er in antwerpen jongerenorganistaies zijn die de sharia prediken en zelfs het ter door
Oud 5 december 2006, 18:44   #108
Neptunus
Gouverneur

Standaard

Citaat:

Het is wel zo dat er in antwerpen jongerenorganistaies zijn die de sharia prediken en zelfs het
Oud 5 december 2006, 18:44   #109
Neptunus
Gouverneur

Standaard

Citaat:

Het is wel zo dat er in antwerpen jongerenorganistaies zijn die de sharia prediken en zelfs het ter door steningen
Oud 5 december 2006, 22:19   #110
Basy Lys
Minister

Basy Lys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
De bloeddorstigheid van het Engelse imperialisme in India is genoegzaam bekend. Uw negationisme verbaast me geenszins. Ik had niets beter verwacht van een antisemiet.
Je argumenten zijn uitgeput zodat je je opponent tracht monddood te maken door hen te betichten van antisemitisme? Als islamopologeet weet je pertinent goed dat de mohammedaanse schrifturen aanzetten tot haat en moord op onder meer de joden. Dat Mohammed's volgelingen dan in vele gevallen het argument aanhalen dat zij niet van antisemitisme kunnen beschuldigd worden omdat zij zelf semiet zouden zijn is nog zo'n absurditeit.

De voorbeeldjes die je bracht in verband met de Britse wandaden in India zijn nu eenmaal lachwekkend. Er zijn daarbij misschien twee doden gevallen ... Voor mijn part nog tweeduizend. Ik zei toch dat ik betere voorbeelden ken -- maar je wil het risico blijkbaar niet lopen dat ik bij die voorbeelden ook de link naar de mohammedaanse leer zou leggen. Wat nooit moeilijk is.

Wat is dat in vergelijking met wat de volgelingen van Mohammed hebben aangericht bij de "partition"? Met als gevolg naar schatting een miljoen doden! Enkel en alleen omdat zij niet met andere mensen kunnen samenleven. Zelfs in de landen die ze voor zichzelf gecreëerd hebben blijven ze elkaar nog de duvel aandoen.
Oud 5 december 2006, 22:29   #111
Basy Lys
Minister

Standaard

Citaat:
... Bovendien heeft de Veiligheidsraad met de resolutie over Libanon haar bevoegdheden overtreden: de manier waarop Libanon zijn verdediging organiseert, valt onder de Libanese soevereniteit.
...
De soevereiniteit van Libanon?? Hezbollah staat boven die soevereiniteit.

http://www.tnr.com/doc.mhtml?i=w060807&s=behe080706

THE ABDICATION OF LEBANESE LEADERS.
State of Denial
by Michael Béhé 1 | 2

08.07.06

BEIRUT, LEBANON

The politicians, journalists and intellectuals of Lebanon have, of late, been experiencing the shock of their lives. They knew full well that Hezbollah had created an independent state in our country, a state including all the ministers and parallel institutions, duplicating those of Lebanon. What they did not know--and are discovering with this war, and what has petrified them with surprise and terror--is the extent of this phagocytosis.

It is easy now to whine and gripe, and to play the hypocritical role of victims. We know full well how to get others to pity us and to claim that we are never responsible for the horrors that regularly occur on our soil. Of course, that is nothing but rubbish! The Security Council's Resolution 1559--that demanded that our government deploy our army on our sovereign territory, along our international border with Israel and that it disarm all the militia on our land--was voted on September 2, 2004.

We had two years to implement this resolution and thus guarantee a peaceful future to our children, but we did absolutely nothing. Our greatest crime--which was not the only one!--was not that we did not succeed, but that we did not attempt or undertake anything. And that was the fault of none else than the pathetic Lebanese politicians.

Our government, from the very moment the Syrian occupier left, let ships and truckloads of arms pour into our country. Without even bothering to look at their cargo. They jeopardized all chances for the rebirth of our country by confusing the Cedar Revolution with the liberation of Beirut. In reality, we had just received the chance--a sort of unhoped-for moratorium--that allowed us to take the future into our own hands, nothing more.

Oud 6 december 2006, 14:24   #112
alharb
Provinciaal Gedeputeerde

alharb's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Uitspraken doen is gemakkelijk. Feit is dat de bouw van kolonies doorging, en sneller onder de regeringen van de arbeidspartij. Grond is de essentie van de zaak. Al de rest zijn ideologische verdraaiingen en blaming-the-victim-strategiën.
En het niet militair reageren op aanslagen van die lieve palestijntjes dan, ook blaming the victim en ideologische verdraaiing ? Je moet het maar kunnen, uw eigen bevolking roept om maatregelen en uw gesprekspartners laten zelfmoordaanslagen tegen onschuldige burgers uitvoeren, en dan toch nog blijven praten. Waarvoor hij in 1994 de nobelprijs voor de vrede heeft gekregen. Is Rabin dan vermoord door die kolonist omdat de kolonies nog sneller uitgebreid werden ? Het economisch embargo door de Arabische buren tegen Saddat na zijn onderhandelingen met Meyer, waar kwam dat dan plotseling vandaan ? En de moord op Saddat door de moslimbroederschap, puur toeval waarschijnlijk, niets te maken met radicale islam of zijn contacten met het westen en Israël.

Kallikles, in uw oneindige wijsheid en eigendunk, zoek eens de betekenis van het voor u duidelijk onbekende begrip "nuance".
Oud 6 december 2006, 15:27   #113
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Baby Lys Bekijk bericht
Je argumenten zijn uitgeput zodat je je opponent tracht monddood te maken door hen te betichten van antisemitisme?
Ik zie dat je niet ingaat op de feiten die ik heb genoemd inzake de bloeddorstigheid van het Engelse imperialisme. Jouw islamofobie volgt een traditioneel antisemitisch patroon. Je richt je misschien op een andere tak van de semitische familie, maar de structuur van je discours is dezelfde: je maakt een niet-christelijke semitische godsdienst verantwoordelijk voor alle wereldproblemen, iedereen die het niet met je eens wordt als "Judenfreund" gebrandmerkt en op hetzelfde niveau van deze "Untermenschen" geplaatst, je draait de situatie om door te stellen dat niet jij deze groep haat, maar dat deze groep de rest van de mensheid haat en een complot tegen de mensheid plant, dat deze groep de wereld wil veroveren, enzovoort. Alle rationele tegenargumenten en alle pogingen tot nuancering worden afgewezen en dienen zelfs als nieuwe brandstof voor je paranoia: het zouden de ultieme bewijzen zijn van de perfidie van het semitische wereldcomplot.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.

Laatst gewijzigd door Kallikles : 6 december 2006 om 15:38.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2006, 15:29   #114
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alharb Bekijk bericht
Is Rabin dan vermoord door die kolonist omdat de kolonies nog sneller uitgebreid werden ?
De kolonies werden nog sneller uitgebreid en dat is een feit.

Citaat:
Kallikles, in uw oneindige wijsheid en eigendunk, zoek eens de betekenis van het voor u duidelijk onbekende begrip "nuance".
Meneer de oorlog, in uw oneindighe wijsheid en eigendunk, zoek eens de betekenis van het woord "feit" op, alsook het verschil met het woord "woord" en met het woord "idee".
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oud 6 december 2006, 15:32   #115
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Neptunus Bekijk bericht
Het is wel zo dat er in antwerpen jongerenorganistaies zijn
Ach zo, zijn er in Antwerpen jongerenorganisaties? Daar had ik nog nooit van gehoord.

Man, leer eerst eens posten, en kom dan terug. Of liever, kom niet meer terug, want uw discours van onwetendheid en haat weerklinkt hier al veel te vaak.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oud 6 december 2006, 15:33   #116
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Baby Lys Bekijk bericht
Als islamopologeet weet je pertinent goed
Dat is je nieuwe naam voor "Judenfreund" zeker? Jullie nazi's hebben echt wel geen cultuur: het is apologeet, niet opologeet.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oud 6 december 2006, 15:55   #117
alharb
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
De kolonies werden nog sneller uitgebreid en dat is een feit.
Net zoals de onwil tot het bereiken van duurzame van de rijke Arabische buren een feit is, het moslimextremisme een feit is, het totale gebrek aan morele verantwoordelijkheid of respect voor onschuldige burgers door de Palestijnse leiding een feit is.

Maar daar blijf je natuurlijk blind voor.
Weet je al wat dat betekent, nuance ? Je eens inleven in het standpunt van de tegenpartij ?
Citaat:
Meneer de oorlog, in uw oneindighe wijsheid en eigendunk, zoek eens de betekenis van het woord "feit" op, alsook het verschil met het woord "woord" en met het woord "idee".
Grappig. "Meneer de oorlog", hoeveel belachelijker kan het nog ? Ik ben niet de onvoorwaardelijke verdediger van Israël of de zionisten, evenmin de onvoorwaardelijke islambasher. Als je wat minder haatdragend zou zijn zou je dat misschien wel merken. Maar ik ben "Meneer de oorlog".
Oud 6 december 2006, 16:32   #118
Neptunus
Gouverneur

Standaard

Kallikles

Lees de post eens volledig aub en wentel u niet verder in negatie en ontkenning vanuit onwetendheid en naïviteit. Doe geen uitspraken over concrete situaties en zaken waarover u nauwelijks iets afweet. Ga zelf uit op onderzoek, doe ervaringen op, lees, reis, zet uw oren en ogen open, informeer u en doe achtergrondinformatie op, verruim uw wereldbeeld, leer zaken bekijken vanuit verschillende standpunten en achtergronden, zodat u WEET waarover u praat in plaats van zomaar loze uitspraken te doen en alles te ontkennen (u brengt nooit argumenten aan, maar u valt gewoon mensen aan als die iets verkondigen dat niet past in uw klein leefwereldje, waardoor u niets kunt begrijpen of plaatsen) dat niet past in uw klein denkwereldje, gewoon omdat u het niet kent, omdat u niet openstaat ....
Oud 6 december 2006, 18:11   #119
alharb
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Meneer de oorlog,
tenzij je enkel mijn nickname bedoelt ?
Oud 6 december 2006, 19:11   #120
Basy Lys
Minister

Standaard

Citaat:
Ik zie dat je niet ingaat op de feiten die ik heb genoemd inzake de bloeddorstigheid van het Engelse imperialisme. Jouw islamofobie volgt een traditioneel antisemitisch patroon. Je richt je misschien op een andere tak van de semitische familie, maar de structuur van je discours is dezelfde: je maakt een niet-christelijke semitische godsdienst verantwoordelijk voor alle wereldproblemen, iedereen die het niet met je eens wordt als "Judenfreund" gebrandmerkt en op hetzelfde niveau van deze "Untermenschen" geplaatst, je draait de situatie om door te stellen dat niet jij deze groep haat, maar dat deze groep de rest van de mensheid haat en een complot tegen de mensheid plant, dat deze groep de wereld wil veroveren, enzovoort. Alle rationele tegenargumenten en alle pogingen tot nuancering worden afgewezen en dienen zelfs als nieuwe brandstof voor je paranoia: het zouden de ultieme bewijzen zijn van de perfidie van het semitische wereldcomplot.
Men merkt in elke discussie waar Kallikles zich mee probeert te moeien telkens weer dat hij geen argumenten heeft en zich dan maar verlaagt tot pogingen om zijn opponenten te kleineren en verdacht te maken. Met naampjes spelen is iets voor kleuters, Kallikles, waar volwassen mensen zich slechts zelden toe laten verleiden.

Als "feiten" in verband met de "bloeddorstigheid" van de Britten in Indië haalde je iets uit Wikipedia aan: ""The raising of the Indian National Army in 1942 by Subhash Chandra Bose would see a unique military campaign to end British rule. Following the trial of Indian National Army officers at the Red Fort, mutinies broke out in the navy, in the Air Force, and in the army. The congress also led a civil disobedience movement in 1942 demanding that the British leave India (a movement called the Quit India Movement). Following these and widespread communal rioting in Calcutta, the Raj ended on the mid-night of 15th August, 1947"

Ik heb daar reeds op gereageerd.

Niemand kan je ontzeggen dat je lef hebt. Tenzij je uitermate dom bent?
- islamofobie volgt een traditioneel antisemitisch patroon
- een andere tak van de semitische familie
- een niet-christelijke verantwoordelijk voor alle wereldproblemen
- als "Judenfreund" gebrandmerkt
- op hetzelfde niveau van deze "Untermenschen" geplaatst
- complot tegen de mensheid
- rationele tegenargumenten
- paranoia
- wereldcomplot

En, wat wil je nu uiteindelijk zeggen?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be