![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Mag het Vlaams Belang andere middelen gebruiken om het cordon te doorbreken ? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
16 | 38,10% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
26 | 61,90% |
Aantal stemmers: 42. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik niet, ik prefereer als katholiek vrede boven geweld. Dialoog moet nog een kans krijgen zeker tot na de volgende VLAAMSE verkiezingen van 2009.
De sleutel ligt in handen van Yves Leterme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Btw, we zullen Leterme morgen verwittigen van je plannen ![]()
![]() |
![]() |
#103 |
|
![]() Wie spreekt hier over terrorisme. Terrorisme is geweld tegen onschuldige burgers en is bijgevolg ook altijd af te keuren. Neen, als het nodig is, moet een verzet georganiseerd worden tegen de federale regering zelf en diens systeemlakeien, zoals de VRT.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#105 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben voorstander dat er gepraat wordt, zelfs een beetje water bij de wijn gedaan wordt van het Vlaams Belang uit, om tot een oplossing te komen voor dit conflict. Echter als het Vlaams Belang een inspanning levert voor dialoog en die wordt botweg geweigerd door de anderen, wel ja dan is er op diplomatiek vlak weinig uitweg meer.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#107 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik zie totaal geen verschil tussen u een Osama Bin Laden op dat verschil na dat Osama Bin Laden over een pak volgelingen beschikt.
![]() |
![]() |
#108 |
Minister-President
|
![]() Ook na de verkiezingen van 2009 zullen jullie indd terug op de oppositiebanken mogen plaats nemen om de eenvoudige reden dat niemand met zo'n partij wil samenwerken.
![]() |
#109 | |
|
![]() Citaat:
Veel hiervan zien een katholiek-conservatief, sociaal en Vlaams nationaal kabinet wel zetten. Vlaams Belang zal zich dan wel minder asociaal liberaal moeten opstellen op economisch vlak en CD&V zal nationalistischer moeten zijn. Helaas is er een groot verschil tussen de basis en de top van die partijen. Dat hebben we nog maar eens gezien bij de zaak Dedecker bij de NVA. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 21 december 2006 om 22:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Minister-President
|
![]() Idd je zal zien na 2009 zullen jullie nog altijd in de oppositie zitten want gans CD&V krijgen jullie toch niet mee of denk je misschien dat je de vakbondsvleugel gaat meekrijgen...
Nu ja wees fier je gaat toch in het recordboek komen: de eeuwige oppositiepartij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#112 |
Staatssecretaris
|
![]() vindt u het normaal dat een partij die verkiezing op verkiezing wint en nu reeds de grootste partij van vlaanderen is dat die telkens in de oppositie zit? geef mij is de naam van 1 DEMOCRATISCH land waar dat ook zo is?..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Want volgens mij ben jij geen VB-leider of vergis ik me nu??????? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Staatssecretaris
|
![]() dat weet ik niet, maar het is niet omdat steve stevaert beste vriendjes is met dictator castro dat alle spa leden dat ook zijn..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 22 december 2006 om 12:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Minister-President
|
![]() Mja moesten ze een beetje meer gematigd zijn en er geen zo'n hatende taal op nahouden dan misschien wel maar als er niemand is die met je wil samenwerken... tja...vroeger was ik nog enorm gematigd tegenover het VB maar langerzaam hebben ze mijn ogen geopend en heb ik ontdekt dat het een partij is die met niets of niemand rekening houdt of het is met zichzelf, o.a. hier op het forum heb ik dit ook geleerd.