Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 december 2003, 14:01   #101
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Volgens mij heb je hier in dit forum wel geschreven dat bepaalde meningen verboden moeten worden. Die van die Bloud en Honour kezen om maar 1 vb te geven.
Publicaties op het internet die aanstootgevend zijn, zoals een website bvb, kunnen als persmisdrijven worden aanzien. Het gaat dan niet zomaar om het uiten van een vrije mening maar om de georganiseerde verspreiding ervan met het doel anderen aan te zetten tot racistische of discriminatoire daden. Maar ik ben geen jurist, laat dat maar aan de rechter over.

Zoals bvb pedofiele websites dat ook zijn, ook bestraft worden en de websites ook kunnen verwijderd worden. Iemand anders kan zeggen: "Waarom mag een pedofiel ook niet vrijelijk zijn mening uiten en dat op het internet plaatsen?" Ik kan me best voorstellen dat er mensen zich die vraag stellen. Vergeet ook niet dat incest en pedofilie in vroeger tijdvakken (de Griekse en de Romeinse beschaving bvb) 'normale' kost was en vrij algemeen aanvaard. Nu hakken ze je hoofd af voor dat (bij wijze van spreken), en dat zeker sinds de Zaak Dutroux.
Oud 5 december 2003, 14:17   #102
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
1. Wat heeft de Bijbel hiermee te maken? Je kan het gezwets in het ene boek niet goedpraten met het gezwets in het andere.
Klopt, vandaar ook dat ik het voorbeeld van de Bijbel aanhaalde. In naam van dat boek werden al miljoenen mensen over de kling gejaagd tijdens de Kruistochten bvb, de Spaanse Inquisitie en de instelling van de Bloedraad in de Lage Landen enz...

Citaat:
2. Bent u voorstander van een verbod op de Koran en de Bijbel?
Nee, ik ben absoluut tegen een verbod op die boeken. Net zoals ik dat ook ben tegen een verbod op de publicatie van Mein Kampf (A. Hitler) en de Duivelsverzen (Salmon Rushdie).

Maar net zoals een tijd geleden Herman Brusselmans in zijn boek Guggenheimer die Belgische modeontwerpster door de mangel haalde, moet verhaal tegen de inhoud mogelijk blijven. Ik was tegen het verbod op het boek van Brusselmans, (dat door dat verbod lekker meerverkoop kreeg) maar ik stond achter de eis van die modeontwerpster die haar goede naam en eers aangetast zag en er terecht schadeloosstelling voor kreeg.
Tegen wie moet men zich dan verweren m.b.t. tot de Koran of de Bijbel? Ik kan mij veel beter verweren tegen een site als die van B&H dan tegen een boek als de Koran.

Waar zit uw consequentie?
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2003, 14:22   #103
Tegendradigaard

Standaard

De vergelijking die je maakt tusssen pedofielen-sites en sites met politieke boodschappen is niet correct volgens mij.

Maar ik ben niet de eerste die je dat hier zegt dus vrees ik dat je het gewoon niet ziet.

Jullie en Melissa, Ann en Eefje hadden geen verweer tegen Dutroux. De verhouding kind-pedofiel is niet van gelijken. Er is sprake van machtsmisbruik in dit geval.

Maar de verhouding Piano - B&H is wel een van gelijken.
Met mijn slecht karakter zou de dat ook dubbelzinnig kunnen lezen en dat zou de niet als een compliment moeten oppakken dan.
Ik bedoelde in eerste instantie dat zowel jij als die mannen van B&H over dezelfde wapens beschikken. Woord tegen woord.

geef die mannen als het u stoort hun vet. Der zal wel een contactadres op die site staan zeker. Wel zeg hen uw mening en wijs hun fouten aan.
Zelfs al is er maar ene die er eens over nadenkt dan hebt ge al veel gedaan. Gun die mensen toch hun slachtofferrol niet.
Das altijd een slechte methode.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2003, 10:33   #104
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Volgens mij heb je hier in dit forum wel geschreven dat bepaalde meningen verboden moeten worden. Die van die Bloud en Honour kezen om maar 1 vb te geven.
Publicaties op het internet die aanstootgevend zijn, zoals een website bvb, kunnen als persmisdrijven worden aanzien. Het gaat dan niet zomaar om het uiten van een vrije mening maar om de georganiseerde verspreiding ervan met het doel anderen aan te zetten tot racistische of discriminatoire daden. Maar ik ben geen jurist, laat dat maar aan de rechter over.

Zoals bvb pedofiele websites dat ook zijn, ook bestraft worden en de websites ook kunnen verwijderd worden. Iemand anders kan zeggen: "Waarom mag een pedofiel ook niet vrijelijk zijn mening uiten en dat op het internet plaatsen?" Ik kan me best voorstellen dat er mensen zich die vraag stellen. Vergeet ook niet dat incest en pedofilie in vroeger tijdvakken (de Griekse en de Romeinse beschaving bvb) 'normale' kost was en vrij algemeen aanvaard. Nu hakken ze je hoofd af voor dat (bij wijze van spreken), en dat zeker sinds de Zaak Dutroux.
Er valt volgens mij wel een duidelijk onderscheid te maken. Pedofilie of het aansporen daartoe is een duidelijk afgeleid misdrijf, gedragen door nagenoeg de ganse maatschappij. Rascisme (of wat daar allemaal onder valt, veelal onterecht ! ) is een kwestie van perceptie, waarvan de lijnen werden uitgetekend door een deel van het politieke spectrum. Dikwijls uit eigenbelang. Daar bovenop heb je dan nog het recht op een vrije mening.
Een zaak van andere orde is het overgaan tot geweldsdelicten uit rascistische motieven, maar dan zit men op het strafrechtelijke...
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2003, 15:44   #105
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Tegendradigheid schreef:

Citaat:

Klopt.
En er is nog veel meer op dit forum te vinden dat thePiano wilde verbieden.
Daar hoeven maar de topics over revisionisme op nagetrokken te worden.
Oud 6 december 2003, 16:33   #106
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Tegendradigheid schreef:

Citaat:

Klopt.
En er is nog veel meer op dit forum te vinden dat thePiano wilde verbieden.
Daar hoeven maar de topics over revisionisme op nagetrokken te worden.
Er is niks wat ik wil verbieden dat ook al in de grondwet staat, onder meer de wet op het revisionisme/negationisme en de antiracismewet.

Ik vertegenwoordig volkomen legale standpunten die je ook bij andere partijen kan terugvinden.

De verboden vind je voornamelijk bij extreemrechts terug.
Oud 6 december 2003, 16:35   #107
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
1. Wat heeft de Bijbel hiermee te maken? Je kan het gezwets in het ene boek niet goedpraten met het gezwets in het andere.
Klopt, vandaar ook dat ik het voorbeeld van de Bijbel aanhaalde. In naam van dat boek werden al miljoenen mensen over de kling gejaagd tijdens de Kruistochten bvb, de Spaanse Inquisitie en de instelling van de Bloedraad in de Lage Landen enz...

Citaat:
Nee, ik ben absoluut tegen een verbod op die boeken. Net zoals ik dat ook ben tegen een verbod op de publicatie van Mein Kampf (A. Hitler) en de Duivelsverzen (Salmon Rushdie).

Maar net zoals een tijd geleden Herman Brusselmans in zijn boek Guggenheimer die Belgische modeontwerpster door de mangel haalde, moet verhaal tegen de inhoud mogelijk blijven. Ik was tegen het verbod op het boek van Brusselmans, (dat door dat verbod lekker meerverkoop kreeg) maar ik stond achter de eis van die modeontwerpster die haar goede naam en eers aangetast zag en er terecht schadeloosstelling voor kreeg.
Tegen wie moet men zich dan verweren m.b.t. tot de Koran of de Bijbel? Ik kan mij veel beter verweren tegen een site als die van B&H dan tegen een boek als de Koran.

* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Oud 6 december 2003, 16:42   #108
thePiano

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:

Citaat:

Ik vind niet dat je ideeën kan verbieden, noch de literatuur omtrent. Je kan aan vele 'ideeën' wel een persoonlijke interpretatie meegeven (religieus fundamentalisme bvb), maar de grondwet van het land moet altijd voorgaan op de eigen (religieuze) overtuiging. Scheiding van Kerk & Staat in de praktijk.

Ik heb bvb nooit gepleit voor een verbod van de boeken van FDW of andere delegees van bepaalde partijen.

zie ook: "Update B.E.R.I. programmaontwerptekst."
http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=7853
Oud 6 december 2003, 16:44   #109
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

U bent dus tegen een verbod op bvb negationisme?
Oud 6 december 2003, 16:49   #110
thePiano

Standaard

Citaat:
Ik ben tegen negationisme maar wel in de vorm van het aanzetten tot negationisme. Een boek over negationisme is niet hetzelfde, maar een negationistische partij, een negationistische website, of negationistische promoties zoals bvb pamfletten in de brievenbussen posten is wat anders.
Oud 6 december 2003, 16:52   #111
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
Ik ben tegen negationisme maar wel in de vorm van het aanzetten tot negationisme. Een boek over negationisme is niet hetzelfde, maar een negationistische partij, een negationistische website, of negationistische promoties zoals bvb pamfletten in de brievenbussen posten is wat anders.
Ik zie geen verschil. Ik zie trouwens ook niet wat heel die heisa rond negationisme is. Wie komt verkondigen dat er geen Holocaust heeft plaatsgevonden, mankeert volgens mij een vijs of twee, maar so what? Vrije meningsuiting, weet je wel.
Oud 6 december 2003, 16:56   #112
thePiano

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik zie geen verschil. Ik zie trouwens ook niet wat heel die heisa rond negationisme is. Wie komt verkondigen dat er geen Holocaust heeft plaatsgevonden, mankeert volgens mij een vijs of twee, maar so what? Vrije meningsuiting, weet je wel.
Vraag eens aan het Vlaams Blok waarom ook zij die wet op het negationisme/revisionisme mede hebben goedgekeurd ook al beperkt het de vrije meningsuiting van vele van hun leden/medewerkers.
Oud 6 december 2003, 17:03   #113
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter

lamenielachen's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Toen het Blok de Ael wou laten verbieden heb ik mijn piepstemmetje verhoffen om te protesteren. Ik doe nu hetzelfde.

Laat mij koud wat mensen op hun website zetten. Der mogen zelfs mafkezen zijn die zeggen dat Hitler een Jodenvriend was op ne site.

We mogen geen discriminatie maken naargelang de geestelijke capaciteiten van de mensen.

Ik stel voor dat Hilde Claes eens te rade gaat bij haar vader. Misschien heeft die een helder moment in zijn geheugen en weet die haar iets zinnigs te vertellen.
Papa weet ook niet veel meer hoor! Al zeker niet uit de periode dat de SP zich voederde uit een duister eetbakje ten tijde van Cools, Agusta ed.
Valt mij wel op dat kinderen van politiekers allemaal in de politiek willen........ Kinderen van zelfstandigen willen meestal de zaak van de ouders niet overnemen of verderzetten. Duidelijk waar er gezocht moet worden naar (zwart) geld om de staatsput weer dicht te krijgen zekers?
Oud 6 december 2003, 17:04   #114
Alvader
Staatssecretaris

Standaard

Dit is de introductietekst van Blood and Honour. Waar staat er iets echt racistisch ????

"Blood & Honour Vlaanderen

De situatie in Vlaanderen enkele jaren geleden:
De bestaande "extreemrechtse" partijen verloochenden voor een zoveelste maal hun achterban, de meesten onder ons hadden al langer door dat het enige wat deze partijen doen behalve hun eigen mandaat veilig stellen: politieke postjes verdelen, het verraden van hun ideeëngoed en het naar de mond praten van de machtspartijen in de hoop te mogen deelnemen aan de bestuurspolitiek, tevergeefs natuurlijk!

Velen van ons komen uit oudere revolutionaire bewegingen, ieder van ons heeft al zijn steentje bijgedragen in onze strijd, maar meestal gingen andere mensen met het krediet lopen (letterlijk en figuurlijk)!
Sommige bewegingen hebben ons veel geleerd, maar een ding was er te weinig: samenwerking met geestesgenoten uit andere landen! Want laat ons niet vergeten: overal in de blanke wereld hebben onze mensen te kampen met dezelfde problemen: de zogezegde democratische staten kunnen het niet aanzien dat we groeien, dat de mensen een boodschap hebben aan onze ideeën! Deze systemen willen ons kapot als ras, als volk, als beweging, zelfs als gezin! Het grootkapitaal haat ons en wij hen, want wij remmen hen, wij willen hen stoppen, wij willen hun opdringerigheid niet!

Eerst dringen ze ons een golf van migranten op, ten koste van onze arbeiders, hun doel is goedkope werkslaven! Daarna dringen ze ons een multicultureel beleid op, voor hun een nog grotere afzetmarkt! Ze beseffen niet dat ze hierdoor zelf racisme creëren, ze steken de autochtonen achteruit, willen ons met een schuldgevoel opzadelen, wij die dit land, deze beschaving hebben opgebouwd om, na ons van ons werk te hebben beroofd, ons in een systeem op te sluiten waar we in een totale vervreemding terechtkomen! Ze manipuleren de politiek volledig en natuurlijk de daarbij behorende machtsinstrumenten! Geef toe, je denkt toch niet dat de bestaande politieke partijen de koers bepalen, wij weten immers beter! Zeg het maar! Toe, je weet wie! Natuurlijk, de zionisten!!

Onze zogezegde tegenstanders van de straat: je weet wel de communistjes zonder ideologie, de hersenloze antiracisten en het ander links gepeupel weten zelf van niet beter deze lakeien van het systeem laten zich nog meer opzwepen terwijl ze oproepen tegen de globalisatie, willen ze zelf niets liever dan een globalisatie zij het een lichtjes andere: iedereen is wereldburger, iedereen is gelijk, iedereen even arm!!!Nog een groter slavensysteem!!! En wie zal dit alles in goede banen leiden, inderdaad een eliteklas, zij die de noden van het volk kennen zeker, hahaha!!! Hun eigen zak kennen ja!!!!Met die rode mietjes zijn we terug in de middeleeuwen, verdomme!

Ons volk heeft een maatschappij nodig waar het individu wel belangrijk is, maar het individu ook het collectieve dient: zijn eigen gemeenschap, zijn eigen land, volk en verder gezien ook ras! Waar mensen hun bedrijf steunen en bedrijven hun werkgever! Waar men vrij handel kan drijven, maar niet ten koste van zijn land en gemeenschap! Waar een rijk persoon iemand is die dit heeft verdiend door te werken voor zichzelf EN voor zijn volk! Dus weg met het grootkapitaal, leve het Nationaal-solidarisme!

En wat dringt men ons nu op: alles wat IN is!

Gaande van muziek: vreemd toch dat al die nieuwe groepjes bestaan uit 3,4,5 verschillende rassen!!!!

Taal: Hoe globaler, hoe eenvoudiger en goedkoper om alles aan de man te brengen! Let wel we mogen deze vreemde talen niet haten, het is een springplank om onze ideeën overal aan de man te brengen! Maar de verloochening van je eigen taal dat KAN niet, want dan begint de vervreemding van je eigen cultuur! Dus wees verdomd trots op je eigen taal, je eigen dialect: het is de taal van je voorvaderen!

Seksualiteit: monogame hetero's zijn niet IN volgens hen! Volgens hen moet je rondneuken met vrouwen, mannen….

Gezin: papa, mama en kindjes??? Het systeem wil dit niet, nee nee! Twee papa's, twee mama's, liefst nog adoptiekindjes uit de derde wereld, hier zijn waarschijnlijk niet genoeg wezen om te adopteren!!!! ZE willen het er inleveren vanaf de geboorte!!!!!

Wat dachten ze eerst: we gingen wel verdwijnen, we waren te dom, de mensen zijn de holocaust niet vergeten dus zullen ze ons wel bespuwen!
Maar meer en meer mensen zien hun systeem niet zitten, zien wat er werkelijk gebeurd en zijn trots op hun afkomst; op hun ras!
Dus zeg neen tegen hun systeem! Leer over je afkomst, leer een eigen mening ontwikkelen, weet dat niemand jou moet zeggen waar je moet naar luisteren, wat je moet denken, hoe je moet zijn!!!!

Nu willen ze ons kapot door een totale politieke en politionele repressie door te voeren! Velen van ons zijn al veroordeeld omdat ze hun ras, volk, waarden en nageslacht wilden verdedigen! In de meeste staatsbedrijven heeft de top al laten weten dat wie zogezegd "racistische" ideeën er op na houdt zal ontslagen worden! Mensen worden opgejaagd, verklikt, aangevallen door politiediensten omwille van een eigen mening???
Democratie???? Kom zeg, je zegt wat je denkt en week na week kloten ze je: Dreigtelefoons, huiszoekingen, ondervragingen!!!
Nog een strategie het uitspelen van mensen en bewegingen tegen elkaar!!!

Wij willen daar niet aan meedoen velen steunen ons, velen vallen ons aan! Maar deze agressors moeten beginnen begrijpen dat deze strijd niet gaat over de "GROOTSTE" te zijn, over de "BESTE" te zijn, over de "ENIGE" te zijn!!! Kom mensen deze strijd gaat over het voortbestaan van ons ras, onze waarden!!! Krijg je verstand terug en werk samen in plaats van elkaar af te breken met hersenloze slogans!!! Kun je niet samenwerken en denk je dat je een betere strategie hebt ook goed, maar werk dan naast elkaar en niet tegen elkaar!!! Zolang je maar verdomd iets doet tegen dit grote onrecht! De strijd zal lang en hard zijn; dus verspil je energie niet!!!

Zo besloten wij dat Blood and Honour de beweging was om in voorts te groeien! Na enkele binnen- en buitenlandse meetings, werd er een prachtige groep gevormd: mensen die zich inzetten, mensen die weten wat ze willen: een toekomst voor ons ras, een samenwerking tussen alle blanke volkeren!
Blood & Honour Vlaanderen was hier ideaal voor. Een erkend deel van Blood and Honour Groot-Brittannië en Blood and Honour wereldwijd!

Met optredens van echte "White Power" groepen, meetings, gespreksavonden, acties en betogingen in binnen -en buitenland georganiseerd door ons of door een bevriende beweging groeiden we uit tot een hechte groep! Gesteund door onze broeders van B&H uit de hele wereld kwam er weer hoop in de omgeving rond ons! We steunen vele groepen en bewegingen en we zijn er overal waar men ons nodig heeft!

We kunnen niet overal zijn; we hebben ook nog eigen activiteiten!!!! Maar we geven niet op en moeten blijven groeien! !

Een groot voordeel van deze beweging over de blanke grenzen is dat we ons Vlaanderen kunnen propageren, bekendmaken! Dat we kameraden kunnen toelichten over onze strijd, het onrecht dat ons elke dag wordt aangedaan en de krachten die ons willen vernietigen! En zo ontstaat er wederzijds begrip, want alle kameraden worden bedreigd!!!
En onthoud: ze kunnen ons in een cel stoppen, verbannen of vermoorden, maar telkens zijn er opvolgers die de strijd zullen voortzetten, er zullen altijd rechtgeaarde voorvechters zijn…. ALTIJD!

DUS KOM UIT JE LUIE ZETEL, DENK VOOR EENMAAL EENS NIET AAN JE GELD OF JE PINTEN!!!! DENK AAN DE TOEKOMST,DIE VAN JOU, JE GELIEFDEN, JE WAARDEN EN NORMEN, JE RAS!!!!!!
WEES VAN BETEKENIS! BOUW MET ONS MEE AAN EEN NIEUWE TOEKOMST!

VOOR BLOED EN ERE,"
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is....
Alvader is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2003, 17:06   #115
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Vraag eens aan het Vlaams Blok waarom ook zij die wet op het negationisme/revisionisme mede hebben goedgekeurd ook al beperkt het de vrije meningsuiting van vele van hun leden/medewerkers.
Waarom moet het Blok er weeral bijgesleurd worden?
Oud 6 december 2003, 18:44   #116
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter

lamenielachen's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
Citaat:
Volgens de antiracisme wet mag dat niet.
Ik pleit in deze dan ook voor "burgerlijke ongehoorzaamheid". Niet door zelf racistische leuzen te spuien, maar wel door te verzaken zulke dingen te melden aan het Centrum.

Racisten stellen enkel hun eigen domheid ten toon. Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom we zulk spektakel zouden moeten missen...

Citaat:
In feite is een forum op het internet dat toelaat dat uitspraken zoals deze worden gepubliceerd, mijns inziens al een persmisdrijf. Tenzij je het forum slechts enkel toegankelijk zou maken via een registratie, maar dan een degelijke en niet via anonieme nepadresjes enz..
Volgens mij klopt dat in sensu strictu. Maar zoals hierboven aangegeven ben ik niet echt "fan" van "muilkorfwetten". Een echte democraat denkt niet bij iets dat hij hoort wat hem niet aanstaat : "Dat moeten we verbieden !" (althans, dat is mijn mening).
Dat klopt als een bus
Oud 6 december 2003, 19:25   #117
Alvader
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alvader
Dit is de introductietekst van Blood and Honour. Waar staat er iets echt racistisch ????

"Blood & Honour Vlaanderen

De situatie in Vlaanderen enkele jaren geleden:
De bestaande "extreemrechtse" partijen verloochenden voor een zoveelste maal hun achterban, de meesten onder ons hadden al langer door dat het enige wat deze partijen doen behalve hun eigen mandaat veilig stellen: politieke postjes verdelen, het verraden van hun ideeëngoed en het naar de mond praten van de machtspartijen in de hoop te mogen deelnemen aan de bestuurspolitiek, tevergeefs natuurlijk!

Velen van ons komen uit oudere revolutionaire bewegingen, ieder van ons heeft al zijn steentje bijgedragen in onze strijd, maar meestal gingen andere mensen met het krediet lopen (letterlijk en figuurlijk)!
Sommige bewegingen hebben ons veel geleerd, maar een ding was er te weinig: samenwerking met geestesgenoten uit andere landen! Want laat ons niet vergeten: overal in de blanke wereld hebben onze mensen te kampen met dezelfde problemen: de zogezegde democratische staten kunnen het niet aanzien dat we groeien, dat de mensen een boodschap hebben aan onze ideeën! Deze systemen willen ons kapot als ras, als volk, als beweging, zelfs als gezin! Het grootkapitaal haat ons en wij hen, want wij remmen hen, wij willen hen stoppen, wij willen hun opdringerigheid niet!

Eerst dringen ze ons een golf van migranten op, ten koste van onze arbeiders, hun doel is goedkope werkslaven! Daarna dringen ze ons een multicultureel beleid op, voor hun een nog grotere afzetmarkt! Ze beseffen niet dat ze hierdoor zelf racisme creëren, ze steken de autochtonen achteruit, willen ons met een schuldgevoel opzadelen, wij die dit land, deze beschaving hebben opgebouwd om, na ons van ons werk te hebben beroofd, ons in een systeem op te sluiten waar we in een totale vervreemding terechtkomen! Ze manipuleren de politiek volledig en natuurlijk de daarbij behorende machtsinstrumenten! Geef toe, je denkt toch niet dat de bestaande politieke partijen de koers bepalen, wij weten immers beter! Zeg het maar! Toe, je weet wie! Natuurlijk, de zionisten!!

Onze zogezegde tegenstanders van de straat: je weet wel de communistjes zonder ideologie, de hersenloze antiracisten en het ander links gepeupel weten zelf van niet beter deze lakeien van het systeem laten zich nog meer opzwepen terwijl ze oproepen tegen de globalisatie, willen ze zelf niets liever dan een globalisatie zij het een lichtjes andere: iedereen is wereldburger, iedereen is gelijk, iedereen even arm!!!Nog een groter slavensysteem!!! En wie zal dit alles in goede banen leiden, inderdaad een eliteklas, zij die de noden van het volk kennen zeker, hahaha!!! Hun eigen zak kennen ja!!!!Met die rode mietjes zijn we terug in de middeleeuwen, verdomme!

Ons volk heeft een maatschappij nodig waar het individu wel belangrijk is, maar het individu ook het collectieve dient: zijn eigen gemeenschap, zijn eigen land, volk en verder gezien ook ras! Waar mensen hun bedrijf steunen en bedrijven hun werkgever! Waar men vrij handel kan drijven, maar niet ten koste van zijn land en gemeenschap! Waar een rijk persoon iemand is die dit heeft verdiend door te werken voor zichzelf EN voor zijn volk! Dus weg met het grootkapitaal, leve het Nationaal-solidarisme!

En wat dringt men ons nu op: alles wat IN is!

Gaande van muziek: vreemd toch dat al die nieuwe groepjes bestaan uit 3,4,5 verschillende rassen!!!!

Taal: Hoe globaler, hoe eenvoudiger en goedkoper om alles aan de man te brengen! Let wel we mogen deze vreemde talen niet haten, het is een springplank om onze ideeën overal aan de man te brengen! Maar de verloochening van je eigen taal dat KAN niet, want dan begint de vervreemding van je eigen cultuur! Dus wees verdomd trots op je eigen taal, je eigen dialect: het is de taal van je voorvaderen!

Seksualiteit: monogame hetero's zijn niet IN volgens hen! Volgens hen moet je rondneuken met vrouwen, mannen….

Gezin: papa, mama en kindjes??? Het systeem wil dit niet, nee nee! Twee papa's, twee mama's, liefst nog adoptiekindjes uit de derde wereld, hier zijn waarschijnlijk niet genoeg wezen om te adopteren!!!! ZE willen het er inleveren vanaf de geboorte!!!!!

Wat dachten ze eerst: we gingen wel verdwijnen, we waren te dom, de mensen zijn de holocaust niet vergeten dus zullen ze ons wel bespuwen!
Maar meer en meer mensen zien hun systeem niet zitten, zien wat er werkelijk gebeurd en zijn trots op hun afkomst; op hun ras!
Dus zeg neen tegen hun systeem! Leer over je afkomst, leer een eigen mening ontwikkelen, weet dat niemand jou moet zeggen waar je moet naar luisteren, wat je moet denken, hoe je moet zijn!!!!

Nu willen ze ons kapot door een totale politieke en politionele repressie door te voeren! Velen van ons zijn al veroordeeld omdat ze hun ras, volk, waarden en nageslacht wilden verdedigen! In de meeste staatsbedrijven heeft de top al laten weten dat wie zogezegd "racistische" ideeën er op na houdt zal ontslagen worden! Mensen worden opgejaagd, verklikt, aangevallen door politiediensten omwille van een eigen mening???
Democratie???? Kom zeg, je zegt wat je denkt en week na week kloten ze je: Dreigtelefoons, huiszoekingen, ondervragingen!!!
Nog een strategie het uitspelen van mensen en bewegingen tegen elkaar!!!

Wij willen daar niet aan meedoen velen steunen ons, velen vallen ons aan! Maar deze agressors moeten beginnen begrijpen dat deze strijd niet gaat over de "GROOTSTE" te zijn, over de "BESTE" te zijn, over de "ENIGE" te zijn!!! Kom mensen deze strijd gaat over het voortbestaan van ons ras, onze waarden!!! Krijg je verstand terug en werk samen in plaats van elkaar af te breken met hersenloze slogans!!! Kun je niet samenwerken en denk je dat je een betere strategie hebt ook goed, maar werk dan naast elkaar en niet tegen elkaar!!! Zolang je maar verdomd iets doet tegen dit grote onrecht! De strijd zal lang en hard zijn; dus verspil je energie niet!!!

Zo besloten wij dat Blood and Honour de beweging was om in voorts te groeien! Na enkele binnen- en buitenlandse meetings, werd er een prachtige groep gevormd: mensen die zich inzetten, mensen die weten wat ze willen: een toekomst voor ons ras, een samenwerking tussen alle blanke volkeren!
Blood & Honour Vlaanderen was hier ideaal voor. Een erkend deel van Blood and Honour Groot-Brittannië en Blood and Honour wereldwijd!

Met optredens van echte "White Power" groepen, meetings, gespreksavonden, acties en betogingen in binnen -en buitenland georganiseerd door ons of door een bevriende beweging groeiden we uit tot een hechte groep! Gesteund door onze broeders van B&H uit de hele wereld kwam er weer hoop in de omgeving rond ons! We steunen vele groepen en bewegingen en we zijn er overal waar men ons nodig heeft!

We kunnen niet overal zijn; we hebben ook nog eigen activiteiten!!!! Maar we geven niet op en moeten blijven groeien! !

Een groot voordeel van deze beweging over de blanke grenzen is dat we ons Vlaanderen kunnen propageren, bekendmaken! Dat we kameraden kunnen toelichten over onze strijd, het onrecht dat ons elke dag wordt aangedaan en de krachten die ons willen vernietigen! En zo ontstaat er wederzijds begrip, want alle kameraden worden bedreigd!!!
En onthoud: ze kunnen ons in een cel stoppen, verbannen of vermoorden, maar telkens zijn er opvolgers die de strijd zullen voortzetten, er zullen altijd rechtgeaarde voorvechters zijn…. ALTIJD!

DUS KOM UIT JE LUIE ZETEL, DENK VOOR EENMAAL EENS NIET AAN JE GELD OF JE PINTEN!!!! DENK AAN DE TOEKOMST,DIE VAN JOU, JE GELIEFDEN, JE WAARDEN EN NORMEN, JE RAS!!!!!!
WEES VAN BETEKENIS! BOUW MET ONS MEE AAN EEN NIEUWE TOEKOMST!

VOOR BLOED EN ERE,"
En nogmaals: waar zit het echte racisme ???????????????
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is....
Oud 6 december 2003, 19:49   #118
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ga eens wat lezen op hun site zou ik zeggen
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2003, 19:49   #119
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik vind dat soort wetten die meningen beteugelen, hoe rot die meningen ook mogen zijn, geen goede methode. Zeker als ze dan nog selectief woren toegepast.

Dus voor mijn part mag die wet afgeschaft worden, mogen alle meningen openlijk gezegd worden zodat we zeker weten wie en wat de persoon in kwestie denkt.
Als journalist-schrijver ben ik van mening, net als meer dan 90% van mijn collega's, dat die wet simpelweg een klotewet is en daarmee uit.

Ik heb ook de hele discussie tussen Superstaaf en de Piano gevolgd.
De Piano mag dan wel een bekeerde Vlaamse Blokker zijn die inzake vreemdelingen( waarschijnlijk door z'n huwelijk) een totaal ander beeld heeft gekregen, z'n facistische rechtse trekjes is hij toch nooit kwijtgeraakt.
Die komen vooral boven wanneer hij in een discussie in nauwe schoentjes geraakt, zoals deze met Staaf nogmaals demonstreert.
Piano, voor mij is het overduidelijk. Met uitzondering van hun vreemdelingenhaat, beantwoord je voor de rest nog steeds perfect aan het profiel van diegenen die je hier zo graag uitscheld.
Kijk, wanneer mensen het woord "verbieden" in de mond nemen, dan huiver ik al een beetje, ongeacht of ze zich links of rechts noemen.
Ik dwaal hier nu toch al geruime tijd rond(en lees veel meer dan ik schrijf)
en de keren dat jij het hebt over iets te "verbieden", zijn gewoon niet bij te houden.
Het kan u misschien sieren dat u zich zo heftig inzet in de strijd tegen het Vlaams Blok, de methode waarvan u zich bedient keur ik volledig af.
Lees uw hele discussie met Staaf er nog eens op na, en denk dat eens even na over de term "intellectueel oneerlijk".
Heel die manier waarop u steeds opnieuw woorden in de mond wil leggen van iemand, verbanden legt die er niet zijn, of gewoonweg rond de pot blijft draaien.....je kan zo naast Annemans of DeWinter gaan staan.
Tot slot; jij als geschiedenisfreak zou beter dan wie ook moeten weten dat wanneer je als overheid "bepaalde" meningen gaat verbieden, het einde gauw zoek is. Wat de inhoud van een mening ook mag zijn, hoezeer ik ze ook afkeur, ik zal ze met de middellen ter beschikking proberen te WEERLEGGEN, maar NOOIT zal ik ze verbieden.
Oud 6 december 2003, 20:15   #120
Alvader
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Citaat:
Ga eens wat lezen op hun site zou ik zeggen
Help me even, eerwaarde.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be