![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien kunnen we ze even een handje toesteken met het maken van hun protestborden?
Komaan! allemaal aan het werk, ten dienste van de verrijking van onze maatschappij!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat snap je niet Uh-Huh?
De koranische teksten over de positie van de vrouw? Of wat dat in Allah's naam met hun vastgegroeide hoofddoek te maken zou kunnen hebben?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik begin stilaan te begrijpen waarom het soms nuttig kan zijn om een vrouw eens een paar pletsen te geven. Kwestie dat ze terug bij haar verstand komt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Banneling
|
![]() Denk jij nu echt dat je zoveel beter bent als je de hoofddoek wil verbieden?! For fucks sake, het gaat hier over het verbieden van een stukje stof! Circe, hoeveel en welke hinder ondervind jij van dat stukje STOF in je dagelijks leven?!
Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 14 januari 2007 om 17:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De eerste fout die je al maakt is dat je koran probeert te lezen. Je kunt de koran niet lezen, want de boodschap zit in de muziek. De koran moet je zingen, ofwel moet je luisteren naar iemand die de koran zingt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarmee dat die gehoofddoekten niet weten waar ze voor gaan protesteren zeker? Met zo'n sjaal over uw oren verstaan ze er niks van!
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() toch ook maar een stukje stof zeker hé? Och, dat is natuurlijk ineens al een burka en die mag niet (meer) gedragen worden zeker hé? Enfin, dan hier het "team" van de afdeling BEVOLKINGDIENST van het Antwerpse stadsbestuur: ![]() en hier nog een snapshot van een tijdje geleden waarbij een bevolkingsambtenaar een andere bevolkingsambtenaar berispt omdat zij een burka droeg: ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 14 januari 2007 om 17:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() Circe...ik lig in een deuk...moet kunnen die puntmutsen
![]() Ik stel voor dat wij morgenavond met onze puntmuts mee gaan protesteren ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja Jurgen, ik zie net dat iemand heeft gefotoshopped op die gemeentelijke groepsfoto.
PROTECT THE HOMELAND - VOTE BUSH 2004 moet natuurlijk zijn: PROTECT THE HOMESTEAD - VOTE PATRICK 2006 maar dat hadden de meesten natuurlijk direct gesnapt denk ik.
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel is het ook één van de basisprincipes van het vrije Westen dat men daar conclusies mag uittrekken Als iemand morgen gaat betogen voor het recht zijn vrouw een kuisheidsgordel te laten dragen hebben we daar een mening over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() Ik snap niet waarom vrouwenbewegingen of andere bewegingen hier niet gaan tegen protesteren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het principe van de vrije meningsuiting staat hier niet ter discussie. Je hoeft dit niet als afleidingsmaneuver te misbruiken om de grond van de zaak uit de weg te gaan. Punt is dat er een toenemende radicalisering aan de gang is en dat die zich manifesteert in een toenemende hoofddoekdracht. Maw meer en meer moslima's claimen het recht op om hun religieus bepaalde minderwaardigheid te demonstreren. Dat staat voor mij gelijk met een terugkeer naar achterlijkheid. Mij goed, maar NIET HIER in Europa. Als hun behoefte naar het onscurantisme zo groot is, dat ze dan consequent zijn en migreren naar Pakistan, Iran, Marokko, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het erge is dat net vanuit die "vrouwenbewegingen" meer ondersteuning komt dan kritiek. Ik baal van die politiek correct zogenaamde feministes die zitten brallen van: "ze moeten hun hoofddoek kunnen ophouden want anders KUNNEN ze niet buiten"??? ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Overigens vervuilen die hoofddoeken ook het straatbeeld. In een beschaafde maatschappij horen die vodden niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Parlementslid
|
![]() Ik ken ook allochtonen in Merksem... maar die zijn voor "Vlaams Belang"
![]() |
#117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus ... niets tegen een stukje stof ... heel erg hard iets tegen de verdrukking (=nederlands voor het arabische woord "islam"), tegen de verdrukking die als motivatie achter het doekje zit. Maar een ding snap ik niet aan moslims. Als er nu iets is in de moslimwereld dat een schaamlapje nodig heeft, dan zijn het wel de mannen natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Het gaat hier om iets dat 'uniformiseert'. Uniformisering ondermijnt sowieso het kritisch denken, en maakt een radikale breuklijn open en bloot in de samenleving. Elke bedenking wordt door het uniformiseren op een hoger abstrakt niveau gebracht, waardoor het niet meer om individuen gaat maar om groeperingen. En dat is andere koek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |