![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Hoe zal Lijst Dedecker het doen bij de verkiezingen? | |||
Niet boven kiesdrempel |
![]() ![]() ![]() |
67 | 67,00% |
Tussen 5 en 10 procent |
![]() ![]() ![]() |
31 | 31,00% |
Meer dan 10 procent |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
geen mening |
![]() ![]() ![]() |
2 | 2,00% |
Aantal stemmers: 100. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer ik de reacties op deze thread lees dan denk ik dat de meesten onder jullie Dedecker overschatten.
Maar nog meer dan dat onderschatten jullie de geweldige come-back strategie van Verhofstadt en de VLD. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb geen kristallen bol, maar ik geloof dat het wel een matig succes kan worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Inderdaad, Guy Verhofstadt is een campagnebeest die zeker niet te onderschatten valt.
![]() |
#104 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 21 januari 2007 om 16:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Minister-President
|
![]() Als de vld inderdaad met zijn scheld campagnes begint zoals bij de voorgaande edities dan zal hun dat weer stemmen opbrengen.
Verhofstadt kan dan in debatten weer met bewijzen (lees: blanco blaadjes) komen zwaaien om zo de andere het rood op de wangen te laten krijgen, een crisis strategie lijkt me nu wel iets moeilijker vermits ze nu in de regering zitten. Ik wil maar zeggen opgepast voor Guy verhofstadt want anti politiek en zwart makkerij werkt.
![]() |
#106 |
Schepen
|
![]() zal heel nipt worden... ergens tussen 4 en 6 procent denk ik.
2 procentjes van de Vld, 2 van het VB en 2 van CD&V/Nva, is een realistische doelstelling voor hem. Laatst gewijzigd door neutraalzwitserland : 21 januari 2007 om 16:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Minister-President
|
![]() zijn senaatszetel zal hij toch wel halen, daar ben ik toch wel redelijk van overtuigd
![]() |
#108 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Lijst Dedecker
![]()
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 23 januari 2007 om 10:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Staatssecretaris
|
![]() ik had vernomen dat JMD 200000 stemmen moet halen voor 1 zetel, klopt dit?
vorige keer had hij 63000 (of was het 65000)persoonlijke stemmen, in oostende had hij afgedaan bij de gemeenteraadsverkiezingen, gaat die zetel haalbaar zijn? |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is voor een senaatszetel, voor een kamerzetel ligt de drempel veel lager, en bij elk milliprocentje meer krijg je dan in stijgende lijn zetels naar je toe gegooid.
![]() |
![]() |
#114 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 'k zal d'er uit sympathie (eerder uit antipathie voor de behandeling die de rest van de politieke wereld hem gegeven heeft) eens een stem aan geven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij komt ook op voor de Senaat, toch?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#118 | |
|
![]() Citaat:
Niet moeilijk hoor als: A/ De media kwasi volledig uit jouw hand eten B/ De PS/SPa je niks in de weg zullen leggen wegens Prominent Vlaamshatend Volksverrader Vorige verkiezingen mochten de media Patrick heilig verklaren zonder programma, zonder debat, zelfs zonder partij...nu is het de beurt aan 't liegebeest...have fun Vlaanderen...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 24 januari 2007 om 09:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
|
![]() Citaat:
Echte liberalen zullen altijd pleiten voor een open-grenzen-politiek. Hoe nefast dat ook is op welke domeinen dan ook: goedkoop, onderbetaald, en onverzekerd werk vinden de patroons altijd leuk. Ook al zit dat soms in de wat informele sfeer: het zijn de nieuwe uitgebuite arbeiders. en néen het helpt niet om het ontvoogdingsproces daarop toe te passen: de vergelijking gaat immers niet op (meestal economische vluchtelingen die recent in nóg slechtere omstandigheden leefden, + deze arbeidsmarkt wil men continu laten aangroeien en dus terug voor een stuk de-ontvoogden.). Dus niet alleen op filosofisch maar ook op economisch vlak is het neoliberalisme in schijn pro-migratie maar in de grond nefast voor elke vreemdeling die het hier in ons land "gaat proberen". Laatst gewijzigd door Ambiorix : 24 januari 2007 om 09:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De consumenten aarzelen evenmin om de goedkoopste, ingevoerde producten te kopen. Laatst gewijzigd door Bobke : 24 januari 2007 om 11:42. |
|
![]() |
![]() |