Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 januari 2007, 09:56   #101
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
En toch blijven ze (let op het meervoud) de account Hans1 gebruiken . Wat mankeert die mensen?

Stel je eens voor dat ze het nooit gezegt hadden en mensen maar blijven voor de gek houden wat een bende hypocrieten!
Maar goed, het account Hans1 kunnen we dus nooit meer vertrouwen. Stel je voor, je vraagt iets aan de voorzitter en je krijgt antwoord van Kottenjé de Dolfijn uit zijn naam...
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2007, 12:47   #102
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evilbu Bekijk bericht
Jan, waarover heb je het met die "communicatiefout" en die "klevende tekst"? Wat was dat?
Lang geleden kondigde de BUB bij monde van haar voorzitter aan dat ze een tsunami-actie hadden opgezet: de ledenbijdrage zou doorgestort worden naar het algemeen tsunami-nummer dat rond die tijd actief was. Nadien veranderde dat weer in alleen leden die dat uitdrukkelijk vermeldden. Later zwalpte men weer tussen alle bijdragen en sommige bijdragen. Nogal een onverkwikkelijke boel. De tekst werd ook een paar keer aangepast en ook bepaalde teksten op dit forum spraken de tekst tegen op de eigen BUB-webstek. Toen de opperbubbel met dit alles werd geconfronteerd, stelde hij dat bij bepaalde mensen de oude, niet aangepaste tekst nog aan hun schermen kleefde. Dat was zo hilarisch! Hans I le Grand bleef echter die onzin te beweren om zijn eigen gelijk te "bewijzen".

Nadien werd hun toenmalige webmeester, Yann, opgeofferd: hij moest publiekelijk toegeven dat er tussen hem en de opperbubbel sprake was geweest van "een communicatiestoornis". Yann werd dus als zondebok op het forum gestuurd. Nadien is die Yann ook opgestapt (een raar figuur trouwens die hier op dit forum en de BUB-site filmpjes plaatste waarin men opriep tot het opblazen van de IJzertoren... zaken waartegen de opperbubbel Hans I le Grand nooit stelling nam).
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2007, 12:49   #103
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Ik heb Hans zelf hier nog niet over gehoord...
Mijns inziens is dat dus een zaak voor de moderators. Indien inderdaad blijkt dat Hans1 door ook anderen wordt gebruikt (wat ik persoonlijk sterk betwijfel), dan moet de moderatie ingrijpen en iedereen al dan niet tijdelijk bannen.
Oud 22 januari 2007, 13:19   #104
Ambiorix

Standaard

ik snap niet dat iedereen dat hier blindelings gelooft.. Heel sympathiek om zo Hans wat rugdekking te geven maar sorry, ik denk dat Hans Hans is, en dat altijd geweest is. Rare uitspraken? tja, dat ligt mss aan Hans zelf, daar al aan gedacht?

En moderators moeten niet ingrijpen, meerdere personen mogen een account hebben, ge moogt zélf echter niet meerdere accounts hebben.
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2007, 13:49   #105
evilbu

evilbu's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix Bekijk bericht
ik snap niet dat iedereen dat hier blindelings gelooft.. Heel sympathiek om zo Hans wat rugdekking te geven maar sorry, ik denk dat Hans Hans is, en dat altijd geweest is. Rare uitspraken? tja, dat ligt mss aan Hans zelf, daar al aan gedacht?

En moderators moeten niet ingrijpen, meerdere personen mogen een account hebben, ge moogt zélf echter niet meerdere accounts hebben.
Maar natuurlijk geloven wij dat wel dat Hans1 zo goed als altijd Hans van de Cauter is. Alleen vind ik dat soort gezever weinig respect toont voor de potentiële kiezers.
Oud 22 januari 2007, 16:20   #106
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix Bekijk bericht
ik snap niet dat iedereen dat hier blindelings gelooft..
Wees gerust: ik geloof het niet. Hans1 is weldegelijk de opperbubbel zelf. Wie de verschillende berichten leest, ziet daar duidelijk dezelfde hand in.
Oud 22 januari 2007, 23:18   #107
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Wees gerust: ik geloof het niet. Hans1 is weldegelijk de opperbubbel zelf. Wie de verschillende berichten leest, ziet daar duidelijk dezelfde hand in.
misschien leidt Opperbubbel Hans1 zijn meelopertjes wel op om berichten te posten in zijn stijl.

Beetje zoals in het gezegde "apen apen apen na", maar dan met bubbels.
Oud 22 januari 2007, 23:32   #108
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Ach, we zien wel.
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2007, 23:40   #109
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! Bekijk bericht
Ach, we zien wel.
Tsja Patriot, als Papa Hans thuiskomt zwaait er wat...
Oud 22 januari 2007, 23:48   #110
evilbu

evilbu's schermafbeelding

Standaard

Ik heb blijkbaar veel gemist op dit forum.
Berichten die blijven plakken, gehackte accounts, overlopende en terugkerende Bub-ers.... maar, die "Bruno", hoe zit dat?
Wie was dat? Waarom is hij nu "banneling" ? wat heeft hij gedaan?
Oud 22 januari 2007, 23:57   #111
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evilbu Bekijk bericht
Ik heb blijkbaar veel gemist op dit forum.
Berichten die blijven plakken, gehackte accounts, overlopende en terugkerende Bub-ers.... maar, die "Bruno", hoe zit dat?
Wie was dat? Waarom is hij nu "banneling" ? wat heeft hij gedaan?
Hij is een paar keer over de rooie gegaan, dan geband, en teruggekomen met nepprofielen. Daarna kreeg hij een levenslange ban

Ondertussen is hij wel wat rustiger geworden, en de laatste keer dat hij terugkeerde voerde hij enkel hoogstaande discussies (de man wordt binnen een half jaar waarschijnlijk doctor in de geschiedenis). Ik ben er persoonlijk dan ook voorstander van om hem weer toe te laten.
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2007, 00:04   #112
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hij is een paar keer over de rooie gegaan, dan geband, en teruggekomen met nepprofielen. Daarna kreeg hij een levenslange ban

Ondertussen is hij wel wat rustiger geworden, en de laatste keer dat hij terugkeerde voerde hij enkel hoogstaande discussies (de man wordt binnen een half jaar waarschijnlijk doctor in de geschiedenis). Ik ben er persoonlijk dan ook voorstander van om hem weer toe te laten.
Is Bruno ook lid van BUB?
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2007, 00:48   #113
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
misschien leidt Opperbubbel Hans1 zijn meelopertjes wel op om berichten te posten in zijn stijl.

Beetje zoals in het gezegde "apen apen apen na", maar dan met bubbels.
Lijkt me een serieus werkje om die aapjes 1 internet account te laten gebruiken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2007, 15:35   #114
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Lang geleden kondigde de BUB bij monde van haar voorzitter aan dat ze een tsunami-actie hadden opgezet: de ledenbijdrage zou doorgestort worden naar het algemeen tsunami-nummer dat rond die tijd actief was. Nadien veranderde dat weer in alleen leden die dat uitdrukkelijk vermeldden. Later zwalpte men weer tussen alle bijdragen en sommige bijdragen. Nogal een onverkwikkelijke boel. De tekst werd ook een paar keer aangepast en ook bepaalde teksten op dit forum spraken de tekst tegen op de eigen BUB-webstek. Toen de opperbubbel met dit alles werd geconfronteerd, stelde hij dat bij bepaalde mensen de oude, niet aangepaste tekst nog aan hun schermen kleefde. Dat was zo hilarisch! Hans I le Grand bleef echter die onzin te beweren om zijn eigen gelijk te "bewijzen".

Nadien werd hun toenmalige webmeester, Yann, opgeofferd: hij moest publiekelijk toegeven dat er tussen hem en de opperbubbel sprake was geweest van "een communicatiestoornis". Yann werd dus als zondebok op het forum gestuurd. Nadien is die Yann ook opgestapt (een raar figuur trouwens die hier op dit forum en de BUB-site filmpjes plaatste waarin men opriep tot het opblazen van de IJzertoren... zaken waartegen de opperbubbel Hans I le Grand nooit stelling nam).
En wie zoekt...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Uit: 'Word lid van BUB en steun tsunami 1212'

in dit bericht stelde Yann Verbeeck dus letterlijk dat, om alle ondubbelzinnigheden uit te sluiten, de website is aangepast met de vermelding dat alle lidgelden, ongeacht de vermelding, zouden doorgestort worden. Volgens deze redenering moesten alle lidgelden, ongeacht de vermelding, dus zijn doorgestort op tsunami 12-12.

Maar dan, helemaal op het einde, na de actie, vermeldt Bob Vangeel dat enkel de lidgelden [size=5]met[/size] de vermelding "BUB voor Azië" zijn doorgestort.

Nawoord:
De betreffende 'aanpassing' op de webstek van de bub is er pas gekomen na bladzijden lange discussie op de betreffende topic.
De ledenwerving van de bub op de rug van de tsunamislachtoffers was en bleef dus pure lijkenpikkerij.
De bedoeling was immers om leden te werven én om deze leden te misleiden zodat hun geld NIET daar terecht hoefde te komen waar zij dachten dat het voor zou gebruikt worden door de bub.
Degenen die er niet uitdrukkelijk bij vermeldden dat hun lidgeld bestemd was voor de tsunami-actie, en die dit forum niet kenden, weten niet eens dat er veel kans is dat hun 'lidgeld' in de zakken van de bub verdween.
Oud 25 januari 2007, 10:30   #115
Hertog van Gelre

Standaard

Maar nog steeds geen reactie van Hans1/Hans van de Cauter
Oud 25 januari 2007, 11:56   #116
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Griffin's schermafbeelding

Standaard

Haha. Ik gebruik deze account ook samen met mijn twintig andere persoonlijkheden. Trouwens, iemand al "België Absurdistan" van Rik Vanwalleghem ofzoiets gelezen? Prachtig. Hans krijgt er zelfs een alinea in toebedeeld.

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2007, 17:24   #117
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Haha. Ik gebruik deze account ook samen met mijn twintig andere persoonlijkheden. Trouwens, iemand al "België Absurdistan" van Rik Vanwalleghem ofzoiets gelezen? Prachtig. Hans krijgt er zelfs een alinea in toebedeeld.
'Hoe de voorzitter van een partij alomtegenwoordig kan zijn' of zoiets?
Want een reactie van Hans hebben we nog steeds niet gehad.
Oud 27 januari 2007, 15:57   #118
Ive De Beckker
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Hans1 is inderdaad niet (alleen) Hans Van de Cauter. Account Hans1 werd wel aangemaakt door Hans, maar wordt intussen gebruikt door meerdere Belgischgezinde BUBleden zonder andere account. Dat is ook maar logisch, aangezien een drukbezet advocaat en partijvoorzitter niet altijd tijd heeft. Zo wordt continuiteit verzekerd.
Dus een nationaal voorzitter van een politieke partij laat zijn
account gebruiken door anderen die in zijn naam posten.
Dat die anderen hem belachelijk maken door totaal niet-onderbouwde post
hier weg te poten is niet belangrijk...
Ive De Beckker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2007, 21:34   #119
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Maar nog steeds geen reactie van Hans1/Hans van de Cauter
De verklaring hiervoor wordt duidelijk als ik volgende vraag stel:

Wat kan Hans hier komen goedmaken als hij, en hij alleen, onder Hans1 en Hans van de Cauter postte? Als hij dat toegeeft weet iedereen dat Hans1 als Hans van de Cauter iets gematigder uit de hoek heeft willen komen, maar eigenlijk zei hij precies hetzelfde. Grijpt hij de reddingdsboei die Patriot hem toewierp, zodat al zijn onnozelheden op het conto van iemand anders kunnen geschreven worden, dan verliest hij evengoed zijn geloofwaardigheid, omdat hij het gebruik van zijn nick door een of andere halve gare goedschiks toeliet...en opnieuw toeliet...en steeds weer toeliet. Iemand die door misbruik van zijn nick een slechte naam krijgt spreekt daar de moderatie over aan en doet het misbruik stoppen. Ja, toch?

Hans kan dus niks beters doen dan jullie met twijfels laten zitten. Twijfel omtrent zijn persoontje is nog altijd beter dan zekerheid.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 30 januari 2007 om 21:47.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2007, 22:52   #120
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
De verklaring hiervoor wordt duidelijk als ik volgende vraag stel:

Wat kan Hans hier komen goedmaken als hij, en hij alleen, onder Hans1 en Hans van de Cauter postte? Als hij dat toegeeft weet iedereen dat Hans1 als Hans van de Cauter iets gematigder uit de hoek heeft willen komen, maar eigenlijk zei hij precies hetzelfde. Grijpt hij de reddingdsboei die Patriot hem toewierp, zodat al zijn onnozelheden op het conto van iemand anders kunnen geschreven worden, dan verliest hij evengoed zijn geloofwaardigheid, omdat hij het gebruik van zijn nick door een of andere halve gare goedschiks toeliet...en opnieuw toeliet...en steeds weer toeliet. Iemand die door misbruik van zijn nick een slechte naam krijgt spreekt daar de moderatie over aan en doet het misbruik stoppen. Ja, toch?

Hans kan dus niks beters doen dan jullie met twijfels laten zitten. Twijfel omtrent zijn persoontje is nog altijd beter dan zekerheid.
Noavond Knuppel,

O maar wat mij betreft is er dan ook geen enkele twijfel. Ik vond het alleen een domme actie van Patriot.
We mogen best zeggen dat Hans van de Cauter het redelijk goed deed in de forumsessie. Niet qua standpunten maar in ieder geval qua ernst.
Er was toch een gevoel van 'Nu ja, Hans heeft zijn leven gebeterd, hij wordt serieus'. Gaat ineens zijn rechterhand zijn glazen ingooien.
Maar je hebt gelijk: Zijn beste wapen nu is twijfel.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be