![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Maar goed, het account Hans1 kunnen we dus nooit meer vertrouwen. Stel je voor, je vraagt iets aan de voorzitter en je krijgt antwoord van Kottenjé de Dolfijn uit zijn naam...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nadien werd hun toenmalige webmeester, Yann, opgeofferd: hij moest publiekelijk toegeven dat er tussen hem en de opperbubbel sprake was geweest van "een communicatiestoornis". Yann werd dus als zondebok op het forum gestuurd. Nadien is die Yann ook opgestapt (een raar figuur trouwens die hier op dit forum en de BUB-site filmpjes plaatste waarin men opriep tot het opblazen van de IJzertoren... zaken waartegen de opperbubbel Hans I le Grand nooit stelling nam). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijns inziens is dat dus een zaak voor de moderators. Indien inderdaad blijkt dat Hans1 door ook anderen wordt gebruikt (wat ik persoonlijk sterk betwijfel), dan moet de moderatie ingrijpen en iedereen al dan niet tijdelijk bannen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
|
![]() ik snap niet dat iedereen dat hier blindelings gelooft.. Heel sympathiek om zo Hans wat rugdekking te geven maar sorry, ik denk dat Hans Hans is, en dat altijd geweest is. Rare uitspraken? tja, dat ligt mss aan Hans zelf, daar al aan gedacht?
En moderators moeten niet ingrijpen, meerdere personen mogen een account hebben, ge moogt zélf echter niet meerdere accounts hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beetje zoals in het gezegde "apen apen apen na", maar dan met bubbels.
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach, we zien wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
|
![]() Ik heb blijkbaar veel gemist op dit forum.
Berichten die blijven plakken, gehackte accounts, overlopende en terugkerende Bub-ers.... ![]() Wie was dat? Waarom is hij nu "banneling" ![]()
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ondertussen is hij wel wat rustiger geworden, en de laatste keer dat hij terugkeerde voerde hij enkel hoogstaande discussies (de man wordt binnen een half jaar waarschijnlijk doctor in de geschiedenis). Ik ben er persoonlijk dan ook voorstander van om hem weer toe te laten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
|
![]() Maar nog steeds geen reactie van Hans1/Hans van de Cauter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Haha. Ik gebruik deze account ook samen met mijn twintig andere persoonlijkheden. Trouwens, iemand al "België Absurdistan" van Rik Vanwalleghem ofzoiets gelezen? Prachtig. Hans krijgt er zelfs een alinea in toebedeeld.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
|
![]() Citaat:
Want een reactie van Hans hebben we nog steeds niet gehad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
account gebruiken door anderen die in zijn naam posten. Dat die anderen hem belachelijk maken door totaal niet-onderbouwde post hier weg te poten is niet belangrijk... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat kan Hans hier komen goedmaken als hij, en hij alleen, onder Hans1 en Hans van de Cauter postte? Als hij dat toegeeft weet iedereen dat Hans1 als Hans van de Cauter iets gematigder uit de hoek heeft willen komen, maar eigenlijk zei hij precies hetzelfde. Grijpt hij de reddingdsboei die Patriot hem toewierp, zodat al zijn onnozelheden op het conto van iemand anders kunnen geschreven worden, dan verliest hij evengoed zijn geloofwaardigheid, omdat hij het gebruik van zijn nick door een of andere halve gare goedschiks toeliet...en opnieuw toeliet...en steeds weer toeliet. Iemand die door misbruik van zijn nick een slechte naam krijgt spreekt daar de moderatie over aan en doet het misbruik stoppen. Ja, toch? Hans kan dus niks beters doen dan jullie met twijfels laten zitten. Twijfel omtrent zijn persoontje is nog altijd beter dan zekerheid.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 30 januari 2007 om 21:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
|
![]() Citaat:
O maar wat mij betreft is er dan ook geen enkele twijfel. Ik vond het alleen een domme actie van Patriot. We mogen best zeggen dat Hans van de Cauter het redelijk goed deed in de forumsessie. Niet qua standpunten maar in ieder geval qua ernst. Er was toch een gevoel van 'Nu ja, Hans heeft zijn leven gebeterd, hij wordt serieus'. Gaat ineens zijn rechterhand zijn glazen ingooien. Maar je hebt gelijk: Zijn beste wapen nu is twijfel. |
|
![]() |
![]() |