![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Gouverneur
|
![]() 'Wij vechten opdat het Westen kan overleven. We vechten voor ons en voor onze kinderen. Wij vechten voor Europa, maar wij vechten ook voor u en voor Amerika. Daarom verdienen we jullie steun. Help ons om te overleven.''
Frank Vanhecke, de voorzitter van Vlaams Belang, zal vrijdag enig gezwollen taalgebruik niet schuwen. Die avond organiseert Vlaams Belang in Washington een receptie voor Amerikaanse rechts-conservatieven. De receptie wordt het sluitstuk van een driedaags werkbezoek van Vlaams Belang aan Washington. Samen met Filip Dewinter legt Vanhecke er contacten met gelijkgezinde groeperingen en politici. Ik vrees dat in de neo-conservative kringen in Washington weinig animo zal zijn voor oprichting van een vakbond. Zou Morel méé mogen op deze trip? Wie weet hier iets over? |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zoals ze in Brussel de franstalige blokstemmers belogen. Zoals ze in Antwerpen die van linker- en van rechteroever, die van 't Stad en die van de randgemeenten precies het tegenovergestelde wijsmaakten. Maar stuur de filmpkes van mij hieronder eens door naar een Joodse organisatie... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Minister-President
|
![]() Ik zeg toch dat ik juist geen VB-vakbond wil of andere vakbond die een zuil is van een poliitieke partij. En van werknemers muilkorven is toch ook geen sprake? Maar een beetje gezond verstand lijkt me soms ver te vinden zie o.a. de koppige houding van de bonden bij VW in Vorst. Denkt u dat dit internationaal niet in het nieuws komt? Wie in het huidig klimaat wilt investeren in Belgie is gek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#106 |
Minister-President
|
![]() Via de VB-website heb ik ondertussen gezien dat ze Pat Buchanan zullen ontmoeten. Ik vind dat positief gezien hij toch wel een 'maverick' is. Moesten James Dobson, Pat Robertson of een Jerry Falwell op het programma staan, dan zou ik toch wel zwaar mijn twijfels gehad hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() U zou beter met vakbonden voor werkgevers beginnen, dat zou tenminste geloofwaardig zijn.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 21 februari 2007 om 23:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Amerika kan zijn continent afsluiten. Het Vlaams Belang zoekt zijn belang overzee, ver weg van eigen volk en land. Liever een goede buur dan een verre vriend.......... ![]()
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 21 februari 2007 om 23:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Parlementslid
|
![]() Het Vlaams Belang dient geenszins het Vlaams belang, zoveel is de afgelopen dagen wel duidelijk geworden. Tegenstrijdigheden tot en met. Eerst in het lang en het breed aankondigen een eigen vakbond op te richten om vervolgens op koffietafel te gaan bij de ideologische strekking bij uitstek die antisyndicaal is...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#113 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Persoonlijk vind ik dat niet in het belang van Vlaanderen en Europa. Vlaanderen ligt niet in Amerika. Vlaanderen verdient meer dan het schoothondje te worden van de VS en Europa, eigen land en volk, verdient beter dan te verzwakken door permanente verdeeldheid.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 22 februari 2007 om 13:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zet het volk aan 't werk, liefst zoveel mogelijk werk, dat ze zo weinig mogelijk tijd hebben om na te denken. Zoiets?
Al haalt het natuurlijk niks uit om er de nazi's bij te halen. Dat levert je alleen de - terechte - kritiek op dat je steeds weer uit hetzelfde vaatje tapt.
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gaan ze dan ook ijveren voor werk voor allochtonen ?
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Alleen als ze gratis werken, voor de partij, als verklikker.
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#118 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik begin ook het opmerkelijke verschil te zien tussen hem en een Vlaams-Belanger.
Ben je rechts maar gun je je medemens dezelfde rechten stem Dedecker.....
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 22 februari 2007 om 17:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Het blijft een lachertje, een ideale dommeblondjesmop voor op café! ![]() |
|
![]() |
![]() |