![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() hoe dom kun je eigenlijk zijn????
Dit gemeenteraadslid KENT de verkozenen van het vb. Het kan dus goed zijn dat er PERSOONLIJKE redenen zijn waarom hij er niet naast wil zitten (Geef toe 6 jaar moeten zitten naast diegene waarmee uw lief u heeft bedrogen, 'k zou ook twijfelen). Stom, akkoord maar dus niet sowieso racisme. De niet-trouwers uit st-niklaas kennen de schepen helemaal niet en baseren hun beslissing dus louter en alleen op hun eigen onverdraagzaamheid, dus racisme. ----------------- Het is eigenlijk vooral zielig te zien hoe mensen de boel hier vervormen om maar met hun vingertje te kunnen wijzen. Iedereen die bezig is met 'ja, maar die doet dat en die heeft dat gedaan en daar da is just 't zelfde enz... porberen enkel de aandacht af te leiden daar ze niks zinnigs te vertellen hebben over de eigenlijk discussiepunt. Deporteren zulke idioten aub. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mocht een Vlaams Belanger hebben gezegd dat hij niet naast Bülent wilt zitten, dan zat heel politiek, mediatiek en gerechterlijk Vlaanderen op haar kop.... RACISME hadden ze geroepen en geschreeuwd, weken aan een stuk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En is een tweede taal voldoende? Hebben ze bvb ook berbers geleerd? Of spreken de berbertaligen ook twee talen en zo ja, welke is hun tweede taal? Zoals hierboven al door een forumganger werd opgemerkt, zit U hier maar wat te leuteren... Trouwens, komt U soms uit uw salon... omdat U schijnbaar geen enkel contact met de realiteit hebt... Laatst gewijzigd door Chipie : 7 februari 2007 om 09:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een helderziende is onder ons opgestaan! Laatst gewijzigd door luc broes : 7 februari 2007 om 10:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Graag een link naar een uitspraak waarin de niet-trouwers uw veronderstelling bevestigen. Een referentie van een eventueel onderzoek naar de motieven van de weigeraars is ook al goed. Zoniet moeten we misschien concluderen dat u één van die mensen bent die Citaat:
Laatst gewijzigd door baarle : 7 februari 2007 om 10:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
|
![]() Ik vind dat die Bulent groot gelijk heeft. Naast ne VB-er moeten zitten ... kan het nog erger.
Ik stel dan ook voor dat de gemeenteraad deze zaak grondig en voor eens en voorgoed oplost. Gezien het onverdraagzaam moet zijn om zelfs maar de lucht te moeten inademen die ook door die VB-ers wordt ingeademd zit er maar 1 ding op. De stoel van Bulent Salami wordt buiten de raadszaal gezet.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
|
![]() Citaat:
Het doet me plezier dat, te zien aan de schuimbekkende reacties hier ter forum en ook elders, de man zijn slag thuis heeft gehaald: wijzen op het onfatsoenlijke van het bestaan en het aanvaarden van een schurkenpartij in dit land. Hij haalde zijn neus eens goed op. Het frustreerde de blokkertjes en hun crapuleuze aanhang: niemand wordt graag vernederd en uitgesloten, gediscrimineerd en scheef bekeken. Het was een prachtig voorbeeld van een koekje van eigen deeg dat de voddeventen te slikken kregen. Ik heb dus intens genoten! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
hoewel ik de VB'ers domme racisten met het IQ van een honingbij vind, zijn ze tenminste geen vuile moordenaars zoals de sossen. die sossen vinden het niet kunnen naast een racist te zitten (enkel zitten hé, u weet wel: zitten), maar ze komen wel Fidel de commie aanbidden: een massamoordenaar, communist en lepe dief. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de sossen: veel geblaat. geen principes. nu komen aandraven dat naast een blokker zitten te veel gevraagd is... komaan: waar bleven de critici binnen de partij toen Steve Stunt de voeten van Castro ging kussen? ZUM KOTZEN |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
|
![]() Citaat:
Je kan duidelijk niet lezen.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar beweer ik dat FC een blokoker is en in ons politiek systeem zit? Wie kan hier niet lezen? Idioot. Ik haalde enkel het Castro-incident aan om aan te tonen dat de SPA een gewetenloze partij is, en door nu te fulmineren tegen het belang enkel bewijst dat het een partij van meelopers is. Bang om postjes te verliezen. Dat is de enige reden dat ze tegen het belang zjin. Zeg nu zelf: wat vindt u het ergst. Wat racisme of genocide? Waar was de interne kritiek op het Cuba-bezoek? De kritiek kwam van overal, behalve van Groen, SPA en de andere communistische partijtjes. Gelieve de volgende keer tout de point te reageren ipv mij woorden in de mond te leggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
|
![]() Het handelsmerk van de feremans he....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
In een mededeling stelt Samanli die bij de jongste verkiezingen als enige verkozen werd voor het kartel Groen!-sp.a en in de oppositie zetelt dat hij niets persoonlijk heeft tegen de twee raadsleden van het Vlaams Belang ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Minister
|
![]() Massamoordenaar? Men kan vanalles tegen Castro hebben, maar hij kan er moeilijk van betwist worden dat hij een massamoordenaar is. Dat waren die andere communisten..........
![]() |
![]() |
#120 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |