![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wie wordt het voor jou in 2007? | |||
PVDA |
![]() ![]() ![]() |
7 | 4,19% |
CAP |
![]() ![]() ![]() |
13 | 7,78% |
Groen! |
![]() ![]() ![]() |
8 | 4,79% |
SP.a-Spirit |
![]() ![]() ![]() |
10 | 5,99% |
VLD |
![]() ![]() ![]() |
13 | 7,78% |
CD&V-N-VA |
![]() ![]() ![]() |
19 | 11,38% |
VLOTT |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Lijst Dedecker |
![]() ![]() ![]() |
15 | 8,98% |
Vlaams Belang |
![]() ![]() ![]() |
82 | 49,10% |
Aantal stemmers: 167. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik was in Roosendaal samen met iemand van Phaedrus en De Anarchistische Bankier.
Geen boete, alles netjes via de vrederechter geregeld.
![]() |
![]() |
#105 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ligt nog niet echt vast. Geïnteresseerd?
![]() |
![]() |
#107 |
|
![]() Knap dat je als 13-jarige al politiek geinteresseerd zijt. Maar, en neem dat niet kwalijk op, soms wegen je antwoorden inderdaad wat te licht. Gewoon op elk vraag reageren dat de antwoorden in het partijblad staan, en dat we dat maar moeten lezen, is echt wel onvoldoende. Nu ja gewoon nog wat bijleren en ondertussen richting LSP opschuiven.
![]() |
#108 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#109 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik ga voor een positieve samenwerkende partij. Waar kan ik die vinden ?
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
0-17: verlicht despotisme (militarisme, conservatisme, monarchisme, beheerst liberalisme, machiavellisme) 17-18: flirtaties met communisme 18-20: flirtaties met fascisme en een tweede periode van verlicht despotisme 19-nu: libertarisme, libertair municipalisme, agorisme, conservatisme &c Eigenlijk is er niet zoveel veranderd. Alleen consequent doorgetrokken.
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou ook willen opmerken dat er voor mij altijd een verschil is geweest tussen mijn persoonlijke en mijn maatschappelijke visie. Dankzij de democratie is dat voor velen geheel geperverteerd een eenheidsworst geworden, maar dat weiger ik te ondersteunen. Voor mij is er een zeer duidelijk verschil tussen wat ik vind voor mezelf en wat ik vind voor de samenleving.
Persoonlijk ben ik, dat is nog steeds hetzelfde dan tien jaar geleden, een conservatief en zo voel ik me ook. Maatschappelijk ligt dat geheel anders.
![]() |
![]() |
#112 |
|
![]() Het is verbazend, VLOTT heeft nog altijd nul stemmen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
|
![]() Hier zie het toch wel duidelijk, liberalen stemmen niet voor een nationalistische partij of zijn kartelpartner. Dus een liberale koers van het Vlaams Belang is dan ook compleet onzinnig en zelfs schadelijk.
Ik zou het liefst zien dat VLOTT en Dedecker samengaan en dat Vlaams Belang een nationaal solidaristische partij wordt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Parlementslid
|
![]() Nochtans zijn de meeste partijen als ze C zijn ook R en als ze P zijn ook L
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de stemwijzer van de Nederlandse verkiezingen was ik rechtser dan de meeste Nederlandse partijen (behalve éénNL &c), maar ook progressiever dan alle partijen, de SP en GroenLinks incluis.
![]() |
![]() |
#117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
P en C zijn relatief en aan partijen het label P en C geven is nogal moeilijk, aangezien het nogal sterk afhangt van het onderwerp. Geen conservatiever partij dan de sossen als het gaat over het staatsbestel (bijvoorbeeld) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#119 |
|
![]() Misschien, gezien politiek meer op een kiekeskot aan het lijken is, waar de hanen door elkaar kraaien, dan een fatsoenlijk instituut.
Ik weet echt niet meer op wie of wat te stemmen. In mijn ogen zijn alle partijen kiekes zonder kop, als je het mij vraagt. Of zal ik het zo stellen: Gezocht: politiekers met een gezond boerenverstand en waar vind je ze ergens op een lijst? |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Minister-President
|
![]() idem alleen waren daar rechtsboven wel heel weinig partijen te vinden, is volgens mij ook in de bel. politiek zo. Een NL was dichste bij mij denk ik.