![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() Je maakt 1 grote fout;je moet ons niet vergelijken met skinheads beste vriend.Wat die mensen doen is ook evenzeer verkeerd en keuren wij ten zeerste af.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Staatssecretaris
|
![]() Wij zeggen dat, maar ondertussen werkt Raes nog steeds voor de persdienst van het Blok en zitten die die ratten-roepers in het parlement en ongestraft in dit forum.
Laatst gewijzigd door DannyS : 21 februari 2007 om 21:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() Raes heeft iets gezegd dat mss niet meteen slim was maar heeft naar mijn weten geen crimineel feit gepleegd zoals bv een bankoverval of mensen overvallen en noem maar op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U kan het ook steeds aan Dhr. Dewinter vragen, hij zal het u direct kunnen voorleggen.
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wil uw mening horen;welke punten zijn er volgens u zo erg? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Staatssecretaris
|
![]() Mensen zoals hij hoorden niet thuis in het blok. Dat heb ik niet telkens opnieuw gezegd. En wat heeft Patrikske Hamers hiermee te maken? Noem wat op? Waarom zijn bankovervallen plots zo erg? Die gaan meestal hooguit met een paar miljoen lopen, terwijl het blok het veelvoud daarvan krijgt toegestuurd door de staat en ander gespuis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En denk je nu echt dat het hele staatsapparaat dat stevig in handen is van brave 'democraten' schaakmat gezet wordt door dat éne miljoen stouterikken? You must be joking! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar heb ik ergens hamers vernoemd? En uw post slaat op niet veel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Staatssecretaris
|
![]() Ben jij nu het KKK-spook dat ik moet zien, of ben ik een varken, makkak of rat? Net zei je nog "zoals bv een bankoverval". Hamers is onze sympatiekste bankovervaller. Ik ken geen andere.
Laatst gewijzigd door DannyS : 21 februari 2007 om 21:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door DannyS : 21 februari 2007 om 22:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Staatssecretaris
|
![]() Ook al niet. Je word wel erg persoonlijk kereltje. Ga je straks weer op de vuist met een makkak, varken of rat, of ga je er echt voor zorgen dat racisme hier niet kan?
Laatst gewijzigd door DannyS : 21 februari 2007 om 22:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Staatssecretaris
|
![]() Lees hierboven opnieuw de woorden varken en makkak en probeer je te herinneren wie gezegd heeft dat Raes en de skinhaeds niet in het blok thuishoren. Zoek bij de skinhaed-pioniers die in het parlement zitten en nu een cravat dragen. De wereld is klein.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#116 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bedoel je dat de meeste werkgevers 'racisten' zijn, en wellicht de meeste arbeiders ook?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel dat 39,3% van de Vlamingen werkt, waarom moeten we het normaal vinden dat er dan hier nog een groot pak vreemdelingen + groot aantal kinderen (= toekomstige werklozen) zonder werk rondloopt??? Die hebben hier gewoon geen zakens! Jij hebt een woning en eten, duizenden mensen op de wereldbol hebben dat nog niet. Geef je adres en we sturen ze naar je toe! Ook daarover kun je met nietszeggende en voor niets dienende cijfers goochelen... Enig resultaat van al die zever: zo gaat elke maatschappij naar de bliksem. Laatst gewijzigd door andev : 22 februari 2007 om 12:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Burger
|
![]() fucking schandalig.
ja, laat de migratie maar doorgaan. Daar betalen wij dus belastingen voor. Echt ik krijg meer en meer zin in 1940 Laatst gewijzigd door NapalmBenny. : 25 februari 2007 om 17:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het valt anders wel op dat ze hier niemand gebruikt behalve jij.
![]() |