![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Vandaar dat ik er bij blijf dat de échte verzuurden nu diegenen zijn die die aapjes al meteen (zie een Tommelein gisteren op TV) willen linken aan de kiezers van die partijen. Het mag dan wel een terugkeer zijn naar vroegere campagne-technieken, gezien de problemen met vroegere affiches (de Waalse die onder druk niet meer wou, de Vlaamse die voor haar job vreesde maar duidelijk niet eens op de affiche stond), en waarbij de nu geviseerde partijen in hun handen wreven of zoals onze premier er zelfs wat kwinkslagen over gaven, en gezien het feit dat Dewinter het ludiek noemde (een Degucht meende het, en de rest van de ploeg kon de besmuikte pret niet op, eindelijk één die stelde waar het op stond), vind ik de commotie van de geviseerde partijen belachelijk. Het toont volgens mij voor een buitenstaander aan wie de échte verzuurden zijn. Voor nen buitenstaander hé, en dat zijn wij geen van beiden natuurlijk...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Minister
|
![]() Naar het schijnt zou het VB een agressieve en intensieve campagne gaan voeren. Daarom besloot het VB-partijbestuur - althans volgens onze anonieme bron die de initialen JV draagt - om de laatste twee weken voor de verkiezingen de kiezer te overtuigen met een bijkomende affiche. Volgens de VB-partijstrategen zou de voorziene campagne wel eens kunnen leiden naar een absolute meerderheid voor het VB. Hieronder de 'sprintaffiche' die het VB de laatste twee weken voor de verkiezingen zal gaan gebruiken...
Het gaat een beestige campagne worden, ik voel het! Het VB gaat - zoals de andere partijen écht voor inhoud. Dat merk je!
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Op zo'n momenten zie je wie hier echt de verzuurden zijn. Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 15 februari 2007 om 12:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat een schittende affiche....
Leuk en humoristisch... en wie anders denkt... die is verzuurd....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Toch fantastisch hoeveel er al gepraat wordt over de pré-campagne van het Vlaams Belang! De pré-campagne mag dus nu al een succes genoemd worden!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
VuilB-kopstukken, juist zoals op hun affiche... ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 15 februari 2007 om 14:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 15 februari 2007 om 14:21. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Zonder het Vlaams Belang zou jullie leven maar stilletjes zijn hé...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De poco's spartelen weer als een duiveltje in een wijwatervat. De affiche moet hen serieus in 't gat gebeten hebben. Pathetisch hoe men er direct een slechte parodie probeert op te maken en aan het aantal reakties te zien, een zuiver schot in de roos die affiche !!
![]() |
#111 | ||
Banneling
|
![]() ![]() Frank, Gerolf en Philippe.... Het VB komt eraan!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() de Vlaemssche Comediantenrevue, heruitgave 2007 ![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 15 februari 2007 om 14:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Minister
|
![]() En zeggen dat het idee van dat apenland van Marc Eyskens komt!
![]()
![]() |
#113 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En waar de poco's naartoe willen
![]() ![]() ![]()
![]() |
#114 |
Parlementslid
|
![]() Ik vind het echt komisch: "Het VB is de enige partij met een goed alternatief" ... allez dat alternatief komt er wel pas later maar fin soit.
![]()
![]() |
#115 |
Minister
|
![]() Is dat niet een ezel die zich geen twee keer aan dezelfde steen stootte?
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() ![]() De drie boven, de drie onder Op zo'n momenten zie je wie hier echt de verzuurden zijn ![]() Frank Gerolf en Philippe.... Het VB komt eraan!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 15 februari 2007 om 15:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Frank, Gerolf en Philippe hadden zich beter eerst onherkenbaar gemaakt voor ze poseerden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
't zou ook weer eens dit kunnen worden: http://www.youtube.com/watch?v=szSFq...ge=1 &t=t&f=b Philippe D.'s onmiskenbare verzuring klint al te duidelijk hier |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |