![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als een allochtoon iets uitsteekt, wordt hij gestraft net als een autochtoon. Wat mensen als jij proberen, is een excuus te zoeken voor jullie domme haat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ah ja, natuurlijk. Omdat er geen zaak is. Trouwens vandaag zullen we het weten. In ieder geval wint het Vlaams Blok toch, ook als het veroordeeld zou worden. Denk daar maar eens over na, kerel... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
En waarom zou een leraar zijn buren niet pesten of intimideren? Trouwens geen gewone leraar: een islamleraar. Niet bepaald de meest verdraagzame of vrije geest... En neen, ik heb eigenlijk nooit slechte ervaringen gehad met leraars, wel integendeel. Ik was een zeer brave en voorbeeldige leerling. Ze waren allemaal gek op mij... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Gewoon realisme. JOIN THE MAROKKIBUSTERS! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() Toch wel!
Jij beweert toch altijd dat jezelf in een migrantenrijke buurt woont, dat je vrouw op een concentratieschool werkt, en je zoon naar zo'n school gaat. Allemaal zeer toevallig wel in deze context, maar goed, het kan natuurlijk. Daar heb ik twee opmerkingen bij. Het is niet omdat jullie nog geen problemen hebben gehad, dat er geen grote problemen zijn met bepaalde allochtonen. Dat wil nog niet zeggen dat jullie er beter mee om kunnen gaan, je kunt ook gewoon stom geluk hebben. En het wil zeker niet zeggen dat mensen die al wel problemen hebben gehad(soms zelfs meerdere keren) dat aan zichzelf te danken zouden hebben. Tenslotte, eigenlijk maak je een racistische opmerking door te stellen 'ik woon ook in een migrantenrijke buurt enz...', want niet iedere migrantenrijke buurt is problematisch. Er zijn namelijk heel wat migranten die wegtrekken uit de probleembuurten, allochtonen dus die het asociaal en crimineel gedrag van hun 'volksgenoten' grondig beu zijn... |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Er is niets racististisch aan mijn term "migrantrijke buurt", ik probeer je enkel aan het verstand te brengen dat migranten NIET=problemen. Er zijn altijd buurten geweest met problemen, ook zonder migranten... Ik woon nog altijd in een een (andere) migrantrijke buurt, Mijn zoon is inmiddels afgestudeerd, mijn vrouw geeft geen les meer. Als het leven in 't algemeen zo erg was in migrantrijke buurten zou ik niet opnieuw in een migrantrijke buurt zijn gaan wonen, zou mijn zoon niet vanuit een concentratieschool met groot succes aan d'univ zijn afgestudeerd. stom geluk? twee keer na elkaar dan, met twee buurten? en dan spreek ik niet van de migrantenbuurt in centrum Marseille, aan de rue d' Aix, waar ik toch al 3 keer op vacantie ging.. (stom geluk met drie buurten? Als migranten verhuizen, moet je daar niet steeds jouw bovenstaande conclusie uit trekken. Ik ken een migrant die vanuit een trendy buurt naar een migrantrijke buurt is verhuisd: ik trek daar ook geen algemene conclusies uit. Vorige maand kwam ik de dochter van vrienden tegen die plant een huis te kopen aan de Dageraadplein: ik trek daar ook geen algemene conclusies uit. Als je problemen hebt met de snotapen van je buren, babbel dan eens gemoedelijk met hun pa en ma! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() Amaai,
Ik dacht dat ik alle clichés al bovengehaald had in het begin van deze topic. ![]() ![]() Jullie overtreffen kan ik niet meer. Dus heb ik bereikt wat ik wou! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() VUILE OVERTREFFERS !!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben notabene getrouwd met een allochtone; en neen, ik ben thuis nog nooit 'lastiggevallen' of overvallen... ![]() Maar ik vind het zeer hautain om te beweren dat jullie 'beter kunnen omgaan' met allochtonen en daarom nog nooit last hebben gehad. Dat is gewoon lulkoek, en dat weet je. Ik heb het hier niet over kleine geschillen en voorkruipen in den Aldi, eh. Het gaat dus wel degelijk om straatagressie en criminaliteit. Ik zou wel eens willen zien wat jij gaat doen als je plots een kopstoot krijgt van een lief allochtoontje omdat je niet snel genoeg je geld afgeeft... En het Dageraadplein is een 'chique' buurt, vergeleken bij waar ik woon. Tenslotte: ik heb geen problemen met mijn buren of hun kinderen. Jullie doen precies of het gaat altijd over 'snotapen', over kwajongensstreken dus... Net zoals Patje 'potje gedekt' Janssens, waar jij waarschijnlijk een fan van bent. Wat zijn kwajongensstreken volgens onze verlichte burgervader: auto's en tramhokjes vernielen, voorbijgangers aanranden, ... Fraai hoor. Snotapen, zei u? Waar houdt de 'snotaperij' op volgens u? Benieuwd naar uwen uitleg... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(dat heb je nu met steeds maar je hoofd op je bureel te bonken...) ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die parketvloer, Oké, als het Thaise eik is. Dat ingaan... Kom nou, alleen de meisjes, tenzij je Rafke..... Of verwijs je naar de mis: Introibo ad altara dei En dan is het naar de klote natuurlijk! Of hoe een onzinnige posting toch positieve elementen kan bevatten. Het vereist natuurlijk enige analyse.... ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |