![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#102 |
Europees Commissaris
|
![]() Is er een reden dat u mijn complete argumentatie links liet liggen Tacitus?
P.S. Willen de moderatoren Tacitus, ondanks zijn gescheld in deze topic, voorlopig nog niet van het forum bannen a.u.b., Tacitus maakt zich op dit ogenblik namelijk zo onnoemelijk belachelijk dat het gewoon hilarisch is. ![]()
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=9183
![]() |
![]() |
#104 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#105 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#106 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat hebben wij te maken met Beter Weten? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht dat er in België een principe was van de scheiding der machten
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Minister
|
![]() [quote="Henry"]En omdat mensen op zo'n hoog politiek niveau meestal getuigen van enige intelligentie, wat van Belgiës rijkste OCMW-familie niet gezegd kan worden.
[quote] Bent u daar zeker van? Als morgen Natalia op de lijst van het Vlaams Blok gaat staan, krijgen zij hopplakee 10% winst bij. Politiek is niet gerelateerd met verstand, maar met belangen van de eigen partij en het eigen kiespubliek. Daarom is een koning een objectiever vertegenwoordiger: hij dient de belangen van zijn volledige land en is politiek neutraal in doen en laten naar de buitenwereld toe. Waarom een voorzitter ontslaan die zijn werk goed en met zorg doet?
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Om nog maar te zwijgen van de massale sponsoring van de politieke partijen door de Belgische staat: de NVA kreeg net nog 700.000 euro. Allemaal in een bodemloze put. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
da's nog eens een gedacht zeg , bedankt hé ![]() GEEN STEMRECHT VOOR GASTARBEIDERS |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Gouverneur
|
![]() Wat zou er ondemocratisch zijn aan een koning?
![]() |
#116 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
P.S. Foundation, uw plaat blijft een beetje hangen.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
En dan nog maar te zwijgen van de idiotie, dewelke ons land typeert: Een zakdoek groot, maar wel 6! regeringen. Dat kost zoveel dat er geen geld meer is voor echte dingen die belangrijk zijn voor de burger: lastenverlaging, stimulering van de economie, gelijke statuten werknemer zelfstandigen, en anderen... Ik steun Hans in de visie dat één nationale regering en parlement VEEL efficienter en kostenbesparend is dan 6! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
U vergeet trouwens dat decentralisatie een internationale trend is. En -verrassing verrassing- daar is een reden voor. Ergens is er een goede mix nodig tussen een bestuur dat dicht bij de mensen staat en een bestuur dat voor eenheid zorgt. Er zijn in de wereld zo'n 200 nationale regeringen. In Uw absurde logica is het beter dat allemaal te vervangen door 1 wereldregering. De waarheid is uiteraard dat er een goede mix moet gevonden worden. Daarvoor is een genuanceerd antwoord nodig, en geen plat populistisch zoals dat van U en Hans De Grote.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
D�*t, beste vriend, is de reden van onze 6 regeringen. Al de rest van redenen zijn niet meer dan schaamlapjes voor de hoofdreden. |
|
![]() |
![]() |