![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Schepen
|
![]() veel sterkte aan de famillie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
naar buiten te komen om de tegenstrevers de mond te snoeren. Zijn antwoord: "Nee! Dat wil zij niet omwille van haar culturele achtergrond. En ik respecteer dat!!" Guido een echte trouwe Vlaamse nationalist van de oude stempel. Wij zullen hem onthouden. Laatst gewijzigd door Patrik : 9 maart 2007 om 21:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het is een spijtig verlies. Moge hij opgenomen worden in het Hemelse Rijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Minister-President
|
![]() ik heb het niet voor blokkertjes en daar heb ik nooit een geheim van gemaakt, ik vind dat ze de Vlaamse zaak perverteren in racistisch en onnodig vlaams volksverdelend/verzwakkend religieus en etnisch gedrag.
MAAR tastenhoye is dood, ziekte of zelfmoord,( ik weet het niet en kende hem geenzins persoonlijk) ...dan moet je daar als MENS geen leedvermaak in hebben of politieke boodschap aan hechten. Individuen zoals een internaut hebben daar echter geen probleem mee als het om niet-blokkers gaat , hij maakte zich erg vrolijk over het miskraam van freya vandenbossche. (die uitnodiging om u persoonlijk op vlaamse wijze hardhandig VLAAMSE manieren omtrent dergelijke drama's bij te komen brengen, geldt trouwens nog steeds) ALs en ik zeg wel ALS het zelfmoord zou zijn en dit grotendeels te wijten ZOU zijn aan het feit dat hij opzij geschoven werd door de VB top, DAN heeft een politieke analyse van het VB en zijn gedrag jegens mandatarissen als een tastenhoye zin. Momenteel is dat hoegenaamd nog niet aan de orde, en lijkt het mij best dat men zich onthoudt van commentaar ! ik ga echter niet hypocriet doen en niet mijn medeleven betuigen jegens iemand die ik enkel van de krant ken, maar enkel oproepen tot sereniteit en respect jegens het overlijden van deze persoon van welke politiek kleur je ook bent. let the dead be in peace....
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 9 maart 2007 om 23:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Iedereen weet dat Tastenhoye het moeilijk had door allerlei omstandigheden en dat dit serieus begon te wegen op zijn werking als politicus. Dat hij ten onder zou gegaan zijn aan de 'harde sfeer' binnen het Vlaams Belang is natuurlijk de makkelijkste uitleg. Maar ik denk dat ik hier toch niemand er van moet overtuigen dat lijstvorming, zeker bij parlementsverkiezingen, zeer hard kan gaan en dat wie iets minder presteert snel door het ijs gaat. Het ging duidelijk van kwaad naar erger bij Guido, voor wie ik trouwens heel wat meer respect heb dan een aantal luidroepers in de pers als het hen niet zint, en dat hoe raar het ook klinkt een leven buiten de politiek met al zijn kwalen gezonder zou geweest zijn. Maar het heeft niet mogen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://yelloman1.blogspot.com/ ![]()
![]() |
![]() |
#108 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik citeer uit HLN (intervieuw met CD&V' er Dhondt): "In een partij heb hoogstens partijgenoten, verder vijanden en aartsvijanden. Vriendschap bestaat er niet." Hoeveel hebben er dat al niet gezegd ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sterkte aan de familie van Guido Tastenhove vanwege het duveltje382
![]()
![]() |
#110 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Heb jij dat citaat uit je duim gezogen of zo? Laatst gewijzigd door baarle : 10 maart 2007 om 09:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Banneling
|
![]() [quote=Internaut;2503958]
Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 10 maart 2007 om 10:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kunnen we niet aan de moderatie vragen om een speciaal forumkatern te openen waar de rechtse rakkers hun rouwberichten kunnen posten en elkaar troostende schouderklopjes geven bij het grote verlies dat hen getroffen heeft? Zo blijft het onderdeel "binnenlandse politiek" tenminste enigszins gevrijwaard van al dit soort onbenulligheden...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Guido een echte trouwe Vlaamse nationalist van de oude stempel. Wij zullen hem onthouden." ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onbegrijpelijk dat de moderatie hier niet optreedt...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Guido Tastenhoye in Meervoud uit met een strategisch plan om Brussel 'desnoods gewapenderhand te heroveren' en tegelijk een Berlijns scenario voorstelde: de blokkade van Brussel. Dat was dus de man die Brussel wilde uithongeren. Maar goed hij nam het ook op voor de regularisatie van een Kazachse familie als ik het goed begrepen heb, zeer tegen de zin van bekende anderen. En toch voor mijn part: hij moge in vrede rusten. Laatst gewijzigd door system : 10 maart 2007 om 18:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mijn condoleances. Ik hoop voor hem dat er geen hel bestaat.
Ik herinner me Tastenhoye in een Canvas-uitzending, met zijn pleidooi voor regularisatie. Hij werd nauwlettend in het oog gehouden en tevergeefs gecorrigeerd door zijn bewaker P. dewinter, die meermaals groen uitsloeg en heel erg zweette. Prachtige televisie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |