![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: STemrecht op 16 ??? | |||
ja, goed idee |
![]() ![]() ![]() |
19 | 27,14% |
Nee, 18 is al vroeg genoeg |
![]() ![]() ![]() |
51 | 72,86% |
Aantal stemmers: 70. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Thomas |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Minister
|
![]() Dat verbaast mij om eerlijk te zijn. Vooral omdat U Pieter De Crem zogezegd populair bij de jongeren zou zijn.
Zou ik mogen vragen wat voor een enquête dit was? Eventueel met een link naar de resultaten?
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Omdat de jongeren gewaarschuwd worden van het blok en met de regering zijn het niet eens, wat schiet er dan nog over? Thomas |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Vreemdeling
|
![]() Thomas, ik heb me net een kwartier bezig gehouden met het zoeken naar die enquete op de site van klasse en heb er geen verwijzing gevonden naar die enquete hoor. Als je weet uit welk nummer het komt wil je dit dan even posten. Zo kan iedereen die raadplegen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Thomas Thomas |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Vreemdeling
|
![]() Thomas, zoals ik reeds zei denk ik dat er weinig verschil zal zijn tussen stemgedrag van jongeren en stemgedrag van volwassenen.
VLD EN CD&V zullen dus wel de leiding hebben. Ik wil dit gewoon bevestigd of ontkracht zien dmv cijfers. Trouwens, op de site van klasse staan veel interessante artikels ivm participatie en kinderrechten. Een aanrader. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
- ik ben volop op zoek naar de cijfers, en als ik zoek dan zoek ik ![]() - U denkt dat die niet veel zullen verschillen? Dan ben ik het helemaal niet met u eens! Ik zeg u dat agalev veel stemmen zal winnen van de jongeren en dan vlaams blok uitraard! Maar je hebt ook mensen die niet groen zijn en die gewaarschuwd zijn van het blok en er zijn maar heel weinig die deze regering goed vinden! Gaan spreek maar een -18 aan! Marleentje heeft heel wat verknoeid! Thomas |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
- ik ben volop op zoek naar de cijfers, en als ik zoek dan zoek ik ![]() - U denkt dat die niet veel zullen verschillen? Dan ben ik het helemaal niet met u eens! Ik zeg u dat agalev veel stemmen zal winnen van de jongeren en dan vlaams blok uitraard! Maar je hebt ook mensen die niet groen zijn en die gewaarschuwd zijn van het blok en er zijn maar heel weinig die deze regering goed vinden! Gaan spreek maar een -18 aan! Marleentje heeft heel wat verknoeid! aja, en bert ook wur! Thomas |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Vreemdeling
|
![]() Ik vind 16 te jong. Laat ze pas stemmen als ze op normale leeftijd bij wet volwassen zijn en op normale leeftijd ook afgestudeerd zijn en klaar voor een job...
tussen je 16 en je 18 gebeurt er vaak heel in je leven wat waardoor politiek standpunt bij die jongeren vaak zo onzeker is als wat. Wat jaartjes wachten kan heus geen kwaad... en hun tijd om te stemmen zal wel komen, ze zullen evenveel genoeging krijgen van een stem op hun 18 jaar als op hun 16 jaar. Hoogstwaarschijnlijk zelfs meer! |
![]() |
![]() |