![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Een vreemde wereld is dit geworden, de enigen die nog eens echt keet durven schoppen zijn oude bisschoppen. Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 12 april 2007 om 22:46. |
|
![]() |
![]() |
#102 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik respecteer de mensen zoals ze mij respecteren. Als iemand mij niet kan hebben, draait deze zich om. Ik heb daar geen probleem mee. Laat ik het zo stellen dat ik perfect begrijp wat het is om uitgesloten te worden. Op den duur leer je er mee leven en kan het je niet meer schelen.
Doe gewoon geen moeite om geliefd te zijn. Wees gewoon jezelf en wie je niet aanvaard, pfff ... die is de moeite dan ook niet waard. Dat is mijn oordeel. |
![]() |
![]() |
#103 | |
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 12 april 2007 om 22:48. |
|
![]() |
![]() |
#104 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#105 | |
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 12 april 2007 om 22:52. |
|
![]() |
![]() |
#106 | |
|
![]() Citaat:
Als je niet om jezelf kan geven, verlang je dan dat een ander het ook kan? |
|
![]() |
![]() |
#107 | |
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
#108 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Er is altijd een minimum aan respect nodig als je bijvoorbeeld iemand naar je eigen kamp wil overhalen. Hoe kan je iemand overtuigen als je geen respect hebt voor die persoon? (Wat niet wegneemt dat sommige uitspraken echt laag bij de grond zijn) |
|
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb me na vier jaar op dit forum ontdaan van de illusie dat er hier mensen bereid zijn zich door de rede te laten overtuigen...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#110 | |
|
![]() Citaat:
Maar ja, jij wilt dat niet inzien, en zult dat ook nooit inzien. Blijf jij maar lekker knus in je droowereldje leven, waar enkel de schilden van het etablissement jou beschermen tegen de pijlenregen van rechts, dat jou dood wilt. Op die manier ben jij 'verloren' munitie voor links, mijn beste. Niet in staat om redelijk na te denken.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Gij gelooft ook nog in sinterklaas zeker?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#112 |
Minister
|
![]() Dit is Suggesties & Mededelingen. Het lijkt mij dat de discussies hier niet echt meer in deze categorie behoren, daarom stel ik voor dat jullie ze in geschiktere subfora voortzetten.
|
![]() |