![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() Iedereen kent wel die typetjes.
Inspanningen zijn er teveel aan. Veel fantasie, dingen proberen die boven hun petje gaan, of utopisch. Maar zulke lieden hebben altijd de volgende gemeenschappelijke kenmerken. -,Ze houden niets vol. -, Het is altijd de schuld van de anderen. -, Ondanks de feiten...weten ze het altijd beter. Heel hun leven van de ene miserie in de andere. Op de duur veelal eindigend in het Ocmw en cafe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() mensenrechten zijn te belangrijk om ze aan achterlijke gemeentepolitiekerkes over te laten
die aan hen over willen laten is je reinste minachting voor de mensenrechten en je weet dat ze daar in de preambule van zeggen dat dit geleid heeft tot barbaarse handelingen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() [quote=Chipie;2542603]
Citaat:
Neem me niet kwalijk dat ik je niet direct weer aangeklaagd heb voor je obligate schelden. Echt een forumsieraad op weg naar zijn volgend ban... Laatst gewijzigd door eno2 : 22 maart 2007 om 10:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Banneling
|
![]() Mensenplichten... zouden die ook bestaan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() [quote=eno2;2545530]
Citaat:
En nog altijd hebt U niet geantwoord welke leugens ik schreef... Schelden, ja, dat kan het kleinste kind... Uw reacties dat zijn pure haatuitingen... ![]() En vriendelijk verzoek me voortaan niet meer persoonlijk aan te vallen... eenvoudigweg met de bedoeling me, zoals de laatste keer een ban te bezorgen... Als ik even kinderlijk was, had ik U er al twintig kunnen aansmeren... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
|
![]() nee die bestaan niet
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() Dan zouden de mensen (=gemeenschap) U geen huis moeten geven?
![]() Hoogtijd dat men ook mensenplichten invoert, zodat men iets aan uw probleem kan doen... Want wat is men nu met rechten als niemand verplicht is die te geven?... Laatst gewijzigd door Chipie : 22 maart 2007 om 11:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Minister
|
![]() Idd,daar is waar de mensenrechten fallen,ze worden ingeroepen als ze geschonden zijn,altijd te laat dus!
![]() |
#110 |
|
![]() de mensen moeten mij idd geen huis geven. Ik heb alleen een plek nodig waar ik mijn eigen huis mag bouwen zonder bemoeienissen van spitsmuizen en andere betweters.
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
|
![]() Citaat:
het probleem is dat je niet beseft dat het door de mensenrechten is dat de flikken niet zomaar bij je binnen mogen komen bvb dat het door de mensenrechten is dat je hier vrij je anarchistische mening op het internet kan zetten ik zou eens willen zien hoeveel praats jij nog zou hebben moest je ook maar een dag niet door mensenrechten worden beschermd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
|
![]() door de mensenrechten is het ook zo dat mijn huisbaas mij hier niet zomaar is kunnen komen buitensmijten maar daar tenminste eerst een zeker "gelijk" voor moet kunnen aantonen. dankzij de mensenrechten heb ik gedurende jaren gratis kunnen wonen in kraakpanden zelfs.
wat wel waar is dat is dat mensenrechten onvoldoende worden gerespecteerd en volgens mij nog een basis missen maar mss kunnen we bij onszelf beginnen met die minachting ervoor es in vraag te stellen er is teveel minachting voor de mensenrechten en daarom worden ze onvoldoende gerespecteerd - en daarom kunnen politici er hun zak aan vegen ik minacht ieder mens die de mensenrechten minacht - wie' de mens zijn rechten minacht minacht de mens zelf en dus ook zichzelf. Een mens zonder rechten is zelfs geen mens.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 22 maart 2007 om 11:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het westen voert nu oorlogen in naam van de mensenrechten,amaï de mensenrechten dood mensen!Ik blijf erbij,mensenrechten zijn een soort dierenrechten met als slachtoffers mensen en moordenaars staten en consoorten(de navo bv.)
![]() |
![]() |
#115 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je stelling ik moet geen huis krijgen maar grond om het te bouwen is mooi : maar dan moet jij ergens naartoe gaan waar die grond beschikbaar is er zijn zo nog wat dun-bevolkte gebieden op deze aarde waar dat waarschijnlijk kan - ik zou zeggen niet leuteren maar doen ! Anderzijds heb je waarschijnlijk niet genoeg aan grond : je hebt nog bakstenen, leidingen, hout of aluminiumprofielen e.d. nodig. & Ten slotte : ga je zelf een waterput graven, zonnepanelen & een windmolen zetten ? Of verwacht je gratis aansluitingen op het water & energienet ? Ik heb dat hier al eens geschreven : er was eens een mooie documentaire over een fransman in de Pyreneeên . De documentaire deed uitschijnen dat die met zijn familie in dat bucolische landschap op een waarachtig autarktische wijze leefde... tot men op het einde het bedrag noemde dat hij opstreek om die levenswijze te kunnen aanhouden. Het idee dat we met zijn allen "zelfstandig" een agrarische zelfbedruipende levenstijl kunnen aanhouden is een fictie, je bent afhankelijk van de maatschappij : het is je mensenrecht om aan die maatschappij deel te nemen. Ons systeem van sociale voorzieningen laat je allicht toe om een periode "onproduktief" te zijn, permanente vrijwillige onproduktiviteit kan echter alleen aanleiding geven tot een minimale ondersteuning. Zelfs in een "ideale" anarchie die je toelaat al je behoeften te bevredigen zal dit alleen functioneren indien je volgens je mogelijkheden ook inzet voor andere leden van de maatschappij oa. ook door hen hun mogelijkheden te laten ontplooien.
![]() |
![]() |
#116 |
|
![]() de plicht om jaarlijks van alles wat je boven de laten we zeggen 100 000 000 of zoiets bezit af te staan aan de gemeenschap daar zie ik nog wel iets in ja.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 22 maart 2007 om 11:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Europees Commissaris
|
![]() Vanmijn eerlijk opgebouw vermogen afblijven hé ! Bouw er zelf een op !
![]() |
#118 | |
|
![]() Citaat:
stel we leven op een plaats waar je enkel kan vissen om eten te hebben en er is één meer wie vis wil hebben moet idd vis zelf vis gaan vangen, niets voor niets. Als ik vis wil hebben dan moet ik niet bij jouw komen lopen zagen maar er zelf gaan vangen dus. Maar stel nu dat jij zo n leepaard bent dat je de zaken zo regelt dat ik niet meer in dat meer mag vissen en dat jij er alleen nog mag vissen. Als je er echt op staat dat jij alleen mag vissen dan is het nogal wiedes dat ik dan gewoon de vissen van jouw pak die ik nodig heb. een heel belangrijk detail daarbij is dat ik je geen vissen moet vragen - ik mag ze gewoon pakken ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
|
![]() Citaat:
Het universum schijnt oneindig te zijn dus als we ooit zover zijn dan kan ik je dan mss alsnog gelijk geven
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Minachting is nog geen schending!
![]() |