![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Verder nog iets zinnigs te vertellen of geef je liever de voorkeur om wat debiliteiten te poneren? Laat me je vooral niet tegenhouden...
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 11 mei 2007 om 05:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Deze topic telt een hoog testosterongehalte, afkomstig van een stelletje primitieve neanderthalers die geen flauw benul hebben wat een rechtsstaat precies inhoudt.
Lang leve openbare lynchpartijen! Houzee!
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal er geen doekjes om winden, als ik gelijk wie in mijn huis betrap, dan hoop ik voor die kerel dat hij een goei bedrijfsongevallenverzekering heeft en dat de flikken deze keer wel rap zijn. Want tussen de moment dat ik hem betrap en dat de flikken hem komen ophalen, zal ik wel voor het nodige entertainment zorgen. De polies moet hem toch laten gaan, dus kan ik er maar beter voor zorgen dat hij goed en wel beseft, wat er gebeurd als hij het nog een keertje probeerd. Ge moogt ze natuurlijk niet doodslaan, (spijtig genoeg) maar ze eventjes een lesje leren, in het feit dat er ook risico's verbonden zijn aan het beroep inbreker, kan zeker geen kwaad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik er eentje betrap, maak ik er kipkap van, en zoals Maddox, schreef ,ik zou er nog eens goe over nadenken of ik de flikken of de 100 zou bellen ? Zij zullen het ook nie voor u doen, als ze net dat beetje sneller zijn, dus waarom zou je dat krapuul helpen ? Maar kom we zijn beschaafd, we zullen den 100 bellen en zeggen dat ze hun niet moeten haasten, ![]() Ik verschiet er verder echt wel van, hoe ver de maatschappij ondertussen al "vermietieseerd" is, ocharme, die inbreker heeft rechten, ... hij heeft te hard geslagen... Wat zouden jullie doen ? hem een klets op zijn wang geven en zeggen dat hij het nie maar mag doen... of als bange wezels in ulle nest blijven liggen terwijl uw kot leeggeroofd wordt ? erg, echt erg, de flikken gaan u niet komen helpen, ... die wachten in hunne combi tot ze zeker zijn dat iedereen gaan lopen is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Esperanza, moet ik u eens schetsen wat er met zo'n inbreker gebeurd als ze hem al pakken, ... na een paar uur staat mijnheer al terug op straat. Bij ons hebben ze ooit binnengezeten, en na een half uur waren ze daar, op hun gemakske, vingerafdrukken pakken enz... was nie nodig, te moeilijk, terwijl ze zo'n in 't stof van de videorecorder stonden die ze laten staan hadden... Bij mijn grootvader, die betrapt er twee op zijnen hof terwijl ze bezig zijn in het winkelhuis, belt, de flikken, die mens blijft gelukkig binnen want die zou die niet aangekunnen hebben, (hartpatient, zonder basseball bat) na 15 minuten staan ze daar, terwijl ze daar de vaststellingen doen, zijn ze nog bezig bij zijne gebuur, het huis er vlak naast ! ! ! zegt het u iets ? En dan hebde telkens nog sjans gehad, want voor het zelfde geld, komen ze u zelf wat aftuigen voor de sleutels van uwen auto, En dan zou ik , als ik er zo eenen betrap, niet zo een heel klein beetje pijn mogen doen, ... bvb hun knietjes kapot slaan zodat ze nie meer kunnen gaan lopen... Wij zijn eigenlijk allemaal nog veel te braaf, wij bellen de flikken en de ambulance nog... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ge gestommel hoord, pakt ge uwen batt vanonder uw bed, klopt dien inbreker bewusteloos, belt de flikken en ge zegt dat ge er eenen doodgeslagen hebt die in uw living rondsloop, binnen de 5 minuten, staat er een team van de CIE, Los Federales, nen 100 de pompiers, de gazet de VTM en VRT en de hondenbrigade en de victim identification unit voor uw deur ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door lantjes : 11 mei 2007 om 08:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn voornaamste zorg is om die kerel uit mijn huis te krijgen. Niet om daar kipkap van te maken. -_- Ergens vind ik een mensenleven nog steeds belangrijker dan mijn persoonlijk bezit onafhankelijk van het feit of die kerel dat wou pikken of niet. Als ik kan - maar ik betwijfel het - zou ik hem overmeesteren. Maar kat in nauw rare sprongen. Dus liever blijf ik daar weg van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is arm wezen iets om u over te schamen?
Wij bezitten niet zo veel, nee. Wel genoeg om niet kwijt te willen geraken; Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 11 mei 2007 om 09:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik ken niet alle flikken maar van hetgeen ik er al van gezien heb, weet ik genoeg, (en ik heb nog beroepshalve in een commisariaat rondgelopen van tijd tot tijd... ) Trouwens als er al eens een serieuse tussenzit, kan me zijn werk niet doen omdat hij gesaboteerd wordt door het geknoei van het gerecht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kalm aan, he; lynchen is in onze beschaafde streken hoofdzakelijk no0g bekend als import uit "thuislanden".
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 11 mei 2007 om 13:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
|
![]() Nou, ik vind dat Preusse de meeste keren best onderhoudend vertelt.
![]() |
#114 |
|
![]() Foutje van de importeurs, toch.
![]() |
#115 | |
|
![]() [quote=metten;2653998]
Citaat:
![]() |
![]() |
#116 | |
Banneling
|
![]() [quote=metten;2653998]
Citaat:
Als bandiet moet je nu éénmaal maar aanvaarden dat je een gevaarlijk beroep uitoefent... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, maar dat heeft waarschijnlijk meer te maken met mijn 110 kg, mijn baardige smoel en een uitstraling waarvan je verwacht dat ik mijn Harley mee naar binnen breng als rugzak.
Ik heb wel al eens bezoek gehad van inbrekers, en alles wat ze kunnen stelen hebben was een ouwe motohelm. Maar ze konden sneller lopen dan ik, gelukkig voor hen, en mij. (en ik had nog geen kruisboog toen)
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alhoewel, Adrian...er zijn wrekken die in een krot wonen, maar daar een klein fortuin verstoppen .Die folteren je dan een tijdje om je te doen opbiechten waar de poen ligt...Pas maar op dat je niet op zo éne valt... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Als ik het goed begrijp uit de openingspost en links, is de man in hechtenis al 3 keer het slachtoffer geworden van inbraak en werd hij door de inbreker aangevallen en bedreigd voordat deze op de vlucht sloeg. Ik kan die man perfect begrijpen dat de stoppen dan doorslaan en de inbreker een serieus pak rammel krijgt. Zolang die inbreker niet gelyncht of kreupel gemept wordt, is een afrossing wat die crimineel verdient.
![]() |
![]() |
#120 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |