![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 18 mei 2007 om 14:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik buig nederig het hoofd voor dit staaltje onovertroffen argumentatiekunst. Je bent waarlijk een debater om "U" tegen te zeggen...
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je werkelijk in jouw uitspraken gelooft, dan heb ik niet veel toe te voegen. Je zult het toch nooit snappen.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet me trouwens toch eens uitleggen wat dat met "homopropaganda" te maken heeft... ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 18 mei 2007 om 16:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Van Polen mag u vinden wat u wil. Die siamese tweeling die er aan het hoofd van staat is wel democratisch verkozen en dat is veel meer dan die EUrocraten kunnen zeggen een probleem met hun hebben. En sinds wanneer heeft de EU een mandaat om zich met dit soort zaken bezig te houden? Wat mijn avatar betreft heb ik al eerder laten weten dat ik een fictief figuur de ondeugende gewoonten van de acteur die eraan gestalte geeft niet kwalijk neem. Ik wil niet intolerant zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zever, je wist het zelf eerst niet. Daarna heb je dan maar een verhaaltje bedacht om je gezicht niet te verliezen. Eigenlijk is dit wel een goed voorbeeld van hoe eng jouw beeld van homo's moet zijn. Het zou waarschijnlijk nooit in je opgekomen zijn dat je favoriete komische acteur homo zou kunnen zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dit verhaal doet mij een beetje denken aan het oud-Nederlandse mopje van een moeder die op school kwam protesteren tegen de aankondiging dat voortaan startend het 4e leraar "sexuele voorlichting" onderdeel zou zijn van het vakkenpakket; zij vond dit te vroeg voor haar zoontje die midden in het 3e leerjaar zat.
De lerares-van-dienst keek even in een kaartenbak en stelde de moeder gerust: zolang Uw Jantje nog spelfouten maakt als "neukken" met dubbel k, gaat-ie niet naar de 4e klas.
![]() |
#115 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hoe zou u weten wat mijn beeld van homo's is? Welk verdrag en welk artikel geeft de EU die bevoegdheid? Hoe zou u weten wie mijn favoriete komische acteur is? Als helderziende gaat u er niets van bakken. Huidige job niet opgeven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Homo-propaganda? Wat is dat nu weer? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geef daar eens een paar voorbeeldjes van. Als het effe kan graag ook een concreet voorbeeld waarin die "reclame" ook effectief wat opgeleverd heeft. Ik ben mogelijk geïnteresseerd om zelf zo'n reclamecampagne op poten te zetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In deze hebben die Polen toch groot gelijk, ik zie echt niet hoe je daarvoor op die mensen kritiek kunt uitoefenen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |