![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Minister-President
|
![]() Copieer deze brief en zend hem per e-mail naar:
[email protected] VERGEET NIET UW NAAM ERONDER TE ZETTEN! Aan Minister van Landsverdediging, Meneer Flahaut, Uit verschillende mediaberichten hebben we het droevige nieuws mogen vernemen dat U, via het nieuwe stuurplan voor Defensie, de Brigade Para-Commando wenst af te schaffen. Wij, als bezorgde burgers, kunnen ons niet vinden in deze maatregel en wensen er via dit schrijven op aan te dringen dat U uw beslissing hier rond wil herbekijken. We wensen onze steun uit te spreken voor het harde werk van onze elitesoldaten en ons respect uit te spreken voor de korpsgeest, dewelke hen tot de meest bekende en meest gerespecteerde eenheid van het Belgische leger heeft gemaakt. De afschaffing van de Brigade Para-Commando lijkt ons een zeer ernstige vergissing en zal de goede reputatie van ons leger in het algemeen ernstige schade toebrengen. Met beleefde groeten, Uw naam Uit naam van “Burgers voor de Paras” |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Een vriend van me zit in het vreemdelingenlegioen. Toen ik hem dit vertelde bevestigde hij me het respect in het buitenland voor de para's. Ook hij vond het natuurlijk spijtig mochten de para's afgeschaft worden.
If there is going to be any peace on earth, it is going to come in the consequence of our people uniting to defeat US imperialism once and for all!!! http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum Forumnar Hans1 over de Vlaamse transfers naar Wallonië: "Bovendien komt er niet voldoende economische steun uit het noorden zoals van West- naar Oost-Duitsland." |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Tegen domheid hebben zelfs de goden geen verhaal. Wat is het nut van het behoud van defensie, van onderwijs, van taal en cultuur, van geestelijk leven ? ![]() Jongens, jongens, Vlaanderen wordt elke dag wat meer debiel, met reacties als die van Raf. En zo'n mensen hebben dan stemrecht.
![]() |
![]() |
#105 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Mijn vader is ook para geweest : een vent die geen uitkeringen en vakbonden nodig gehad heeft in zijn leven, maar er zelf iets van gemaakt heeft, met kracht en verantwoordelijkheid. Ik weet dus ook wel waarom de proletariërs van LSP niet Para-minded zijn.
![]() |
![]() |
#106 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Daarom dat ze Kabila gaan helpen om zijn leger te gaan helpen trainen. Daar is dus blijkbaar wel geld voor... tja, hetgeen ze op ons leger in de vorm van de para's bezuinigen kunnen ze dan daar in pompen. Citaat:
Die zullen ons zien komen na al hetgeen hier in dit land aan anti-Amerikaanse taal is tentoon gespreid de laatste maanden. Maar waarschijnlijk zal de hulp gevraagd worden aan Kabila. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Minister-President
|
![]() Mag ik nog eens oproepen om onze actie te steunen?
Stuur de mail en help de Brigade Para-Commando overleven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Minister-President
|
![]() Mag ik nog eens oproepen om onze actie te steunen?
Stuur de mail en help de Brigade Para-Commando overleven. Komaan mensen, laat voor een keer uw hart spreken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Belgie is trots op zijn elite-legertje! ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Was je erbij in Somalië, Zeno? Zoniet, dan moet je zwijgen! Je hebt niet het minste benul van hoe het daar aan toe ging! Onze paras hebben daar goed werk geleverd, geloof me! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() Zeno, wat hebben de flaminganten uitgespookt tijdens de tweede wereldoorlog?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Die dappere Belgische para's in Chismaio daarentegen, zijn nog zeer springlevend... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
En ja, ze zijn springlevend. Niet dank zij de Somalis, maar dank zij hun eigen efficiëntie en zelfredzaamheid, hetgeen Flahaut hen nu oa. wil afnemen. Voor de geïnteresseerden: dat was alles behalve een humanitaire opdracht. In Somalië werd je pas gerespecteerd als je keihard optrad. Pas wanneer je je als 'krijger' bewezen had voor de plaatselijke bevolking, kon je aan de eigenlijke humanitaire opdracht beginnen! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar als ik me niet vergis zijn die elite-para's vrijgesproken door de militaire rechtbank.... Tja, rechter en partij tegelijk....je moet het maar kunnen. Als je misdaden wil plegen zonder daarvoor vervolgd te worden, moet je blijkbaar in het leger gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik begrijp dat je anti-militarist bent, maar dit gaat mij te ver! Ze zijn vrij gesproken! De paras in Somalie hebben hun taak vervuld naar eer en geweten en naar het beste van hun vermogen. Als je bewijzen hebt dat dat niet zo was, dan hoor ik het graag. Anders moet je niet zwammen en geen onzin verkopen! |
||
![]() |
![]() |