![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan echter niet ontkennen dat het VB, net zoals jij dat deed, afgeschilderd wordt in de voltallige media als een partij die NIET veranderde, ook al veranderde ze, net zoals alle andere partijen, van programma én van naam. D�*t bedoelde ik met 'mensen met alle middelen ergens aan blijven herinneren'.
![]() |
![]() |
#102 |
Minister-President
|
![]() Blijkbaar heb ik een ander Terzake gezien, met de afgang van het loensend scheef bakhuis...
![]() Vooral toen ze eventjes in beeld kwam zonder woorden. Wat een koude vis, harteloos... doet me denken aan Ilse, wolvin van de SS ! Mag toch mijn indruk geven hé ? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ahja, ik doe dat? Ik zeg dat het vb niet veranderd? Cool. ^^ (Waar dan precies?) Maar dat klopt wel. De vrije media doet dat. En de staatsmedia probeert het niet te doen, maar hervalt er ook in. En dat verwijt ik die 2de, niet die eerste. Die mogen doen wat ze willen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waarom kwam hier niet de minste reactie op van jou?
![]() |
![]() |
#105 |
Vreemdeling
|
![]() Mijn thesis ging over de integratie van de Italianen in Limburg en ik kan u verzekeren, ze hebben het ook niet op één generatie geklaard.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat het hier gaat over gisterenavond en hoe het Morel daar vele andere belachelijk heeft gemaakt. En dan heb ik nog ergens proberen uit te leggen dat in de perceptie van velen het vb nog altijd de partij van vroeger is.
Dié discussie is hier al vaak genoeg gevoerd, niet? In een notendop mijn antwoord. Al die landen hebben een Christelijke achtergrond. (Ja, ik zie dus een causaal verband tussen de islam en het feit dat die mensen zo moeilijk integreren.) Maar daarover ga ik hier niet uitwijden. Wel in een ander topic als je dat wilt starten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met welk doel deed JIJ dat?
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Morel in Terzake 07 Van wanneer dateert die uitzending?
![]() |
![]() |
#109 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Alles hangt dan ook in grote mate af van de omstandigheden onder dewelke die twee culturen met elkaar in contact komen, en van de bereidheid tot uitwisseling.
![]() |
![]() |
#110 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(Citaat van iemand.) Citaat:
Citaat:
Snap je? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of vergis ik me nu? Wat probeer je eigenlijk te doen? Ik ben niet meer dan wat maatschappelijke fenomenen aan het uitleggen die mijn inziens correct zijn. (Dat het Vb niet veel geloofwaardigheid heeft als 'gewone' rechtse partij, omdat ze vroeger standpunten had die voor velen een paar bruggen te ver gingen, maar die ze nu geminder hebben.) Dat is toch niet zo ongelooflijk? In Nederland heb je hetzelfde met de SP. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() By the way, als het waar is dat 'Morel daar vele andere belachelijk heeft gemaakt', dan zal daar wel een hele goede reden voor zijn.
Maar zelfs als het niet waar is, dan nog had jij geen reden om er hier het 70-plan bij te sleuren.
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Snap je nu nog niet dat ik gewoon probeerde uit te leggen dat - hoewel het vb inhoudelijk mss niet veel anders zegt dan de andere partijen - ze in de perceptie van vele gewoon niet geloofd worden? (Omdat ze vroeger veel extremere zaken zeiden.) Is dat zo onlogisch? Zie naar het SP-effect. Die zijn ook lichtjes gematigd, maar worden nog steeds als quasi maoïsten bekeken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En wat dat hand geven betreft: ik zie niet in waarom je iemand die je constant beledigt een hand zou moeten geven. En ik zie al helemaal niet in hoe dit relevant is voor een debat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zat namelijk ook een zekere Mohamed El Omari die zijn duit in het zakje deed. Ikzelf focusde dus niet op Morel maar kwam wél met argumenten op datgene waarmee Mohamed Morel probeerde in de welbekende, bruine hoek te duwen. Maar op die argumenten, beste Adrian, wenste jij NIET in te gaan.
![]() |
![]() |
#116 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar had jij namelijk de aanzet toe gegeven door over 70-plan te beginnen.
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat doe je niet door parlementairen het zwijgen op te leggen door hen hun lichaamstaal te verwijten of hen voor mestkevers en mentaal gehandicapten uit te schelden.
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(Jezus man, ik ben nog met andere zaken bezig, als ik zaken mis, moete niet direct denken dat je in mijn hoofd kan kijken. :/) Edit: En als het dan toch zo (on)belangrijk is, waarom blijf je er dan op ingaan? Niet iedereen is altijd tegen het vb, als ze er niet radicaal voor zijn. Hou dat eens in je gedachten aub. -_- Edit2: Lol. Je bedoelt die vrij grote post die _niet_ op mij was gericht? Daar moét ik van jou op ingaan? Ik vind dat een discussie op zich waard (buiten het feit dat ze al 30 keer is gevoerd, maar goed.) Jij vond die kerel belangrijk, leuk voor jou. Jij hebt 15 posts op mij zitten ingaan. Al die posts heb ik beantwoord En dan ineens ga je mij verwijten dat ik op die ene post niet inging die niet op mij gericht was en wat voor mij een post was van 'jezus, alweer die discusssie'? Ja, sorry dat ik daar niet op in ging. Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 24 mei 2007 om 13:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De mijne ook.
Ik woonde een halve eeuw in de Limburgse mijnstreek en zelfs jarenlang tussen de allochtonen van Italiaanse, Poolse, Tsjechische en Spaanse afkomst in. Al deze mensen zijn voorbeelden van integratie zonder dat ze daar hun eigenheid voor hebben dienen op te geven.