![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat begrijp je niet aan de uitspraak van de organisatoren dat een harde kern van het black bloc de rellen heeft gestart, maar dat de politie er alles aan heeft gedaan om de boel te laten escaleren door onmiddellijk onnodig hard op te treden?
En nu blijkt ook nog eens dat het verhaaltje van de aanleiding van de rellen (het plots en zonder enige aanleiding aanvallen van een politiewagen) niet klopt. Daar gingen wel degelijk provocaties van de polite aan vooraf zoals het filmpje waarnaar ik hierboven verwijs duidelijk aantoont. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
|
![]() Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Agent_provocateur http://select.nytimes.com/gst/abstra...AB0994DD404482 Eentje die iedereen kent die wel eens op dergerlijke manifestaties was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Minister
|
![]() Edina heeft overigens vakkundig de door mij geposte foto's vermeden, eerder uit schaamte vermoedelijk. Het is toch werkelijk hemeltergend dat iemand die B. Fuller misbruikt voor een extreem-linkse agenda (Fuller wou de wereld behouden, niet afbreken of onderdompelen in een orgie van geweld!) zich hier laaft aan geweld door extreem-linkse dieren en het zelfs wil goedpraten.
Hier zijn nog enkele foto's, het is wel duidelijk wie er hier geweld pleegt tegen wie. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#104 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
|
![]() ik vind het ook een sjieke foto.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
|
![]() 1 van die flikken is al aan't vluchten zelfs
![]() |
#112 |
Europees Commissaris
|
![]() Alweer een prachtvoorbeeld van een suggestieve foto. Er loopt er eentje (allé, poseert) voor de fotograaf uit, die meteen afklikt, terwijl de rest van de meute achter hem aan het gooien is, en hup. De zotjes kunnen elkaar aftrekken op de geile foto van één simpele held die het opneemt tegen een heuse legermacht. De reacties van een Pelgrim en een Ambiorix liegen er niet om. Wat een oogkleppen!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Europees Commissaris
|
![]() Excuse me, twice...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 6 juni 2007 om 00:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Europees Commissaris
|
![]() Maar daar heb ik het niet over. U hebt het over brave betogers waarnaar traangas wordt gespoten. Dat zie ik niet op die foto, en da's nu net het probleem. Naar diegenen die braaf op de foto staan wordt allerminst traangas gespoten. De fotograaf was vast zelf antiglobalist. Enkel gekleurde ezels kunnen halve foto's nemen die dan op internetfora door andere gekleurde ezels worden gepost als bewijs van helemaal niks.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 6 juni 2007 om 00:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Geweld is leuk voor gestoorde linksen, tenminste, wanneer zij het gebruiken. Dat Ché heeft gemoord en gefolterd, dat is kei neig en daar maken ze t-shirts van. En als de door hun zo verheerlijkte negers en moslims mekaar uitmoorden, dan kijken ze nogal gegeneerd de andere kant op. Daar worden dan ook géén t-shirts van gemaakt.
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet niet of 'men' het weet, maar al wie het vreemdelingenstandpunt van het VB leuk vindt, zou daar eigenlijk ook moeten staan betogen.
G8 = Vrij handel = vrijheid van mensen = meer immigratie = jeweetwelwat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In China bleven de studenten, bij een betoging om wat meer vrijheid, gewoon staan... Zelfs toen de communistische tanks hen plat walsten... (meer dan 1.000 doden) Het linkse protest hier te velde was onbestaande... De laffe hypocrieten... ![]() Kris Merckx van de PVDA kreeg woorden van afkeuring niet over zijn lippen... ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 6 juni 2007 om 06:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
|
![]() Citaat:
Geen informatie over het waarom van de arrestatie, maar er wordt - gezien de gang van zaken - zelfs gedacht aan compleet opgezet spel. Op http://de.indymedia.org/en/ zijn nog interessante verslagen te lezen en video's te zien over het politieoptreden. En het is heel duidelijk dat de politie de boel heeft laten escaleren door verschillende provocaties. Blijkbaar is er zelfs in politierangen al kritiek op het optreden van de politie: http://www.dradio.de/dkultur/sendung...erview/631797/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |