![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Minister-President
|
![]() Wat ik zeer verhelderend vond , was de reactie van de verliezers: VDL gaf toe dat ze verloren hadden, VLD integendeel, sprak bij monde van Somers eerst iets over De decker en nadien waren ze toch niet afgestraft omdat MR won!!!
Ik ben geen Vandelanotte bewonderaar, maar hier moest ik hem toch een goed punt geven. |
![]() |
![]() |
#102 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() Sociaal-economisch zal het nu een stuk beter worden, behalve voor beroepsprofiteurs natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
#103 | |
|
![]() Citaat:
Allemaal onzin natuurlijk ze hebben een slecht programma, de loze beloften en slogans ten tijde van steveart zijn uitgewerkt en de kiezer laat zich geen 2e keer daarin vangen, ze zijn naar groen opgeschoven om geen stemmen daar te verliezen en hebben hun rechtse kant verwaarloost die dan maar naar VLD en LDD gingen EN ze hebben meegedaan aan die belachelijke presidentrace tussen de 3 Verhofstadt was ten minste nog zo eerlijk om te zeggen "het was mijn fout", somers echter zei dat niet en daar zit de VLD nog met een probleem, die is ook in de fout gedaan en doet dat nog steeds, ik denk dat de VLD dus nog zal zakken. De enige kans die ik hen geef is in een regering stappen en hun programma uitvoeren, enkel zo kunnen ze zichzelf herstellen.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
#104 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() u hebt duidelijk niet geluisterd, of misinterpreteerd bewust, de verklaringen door sp kopstukken gegeven.
Anyway het is duidelijk dat België (en zeker het politieke gedrocht dat ze vlaanderen noemen) ook mee gevangen zit in het opbod wie kan zijn inwoners de meeste angst aanjagen zonder naar de daadwerkelijke problemen te kijken, en de kiezer die kijkt rustig mee het zand in.
#105 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#107 |
|
![]() Heu, CD&Vers zijn geen linkie-winkies. Nooit geweest. Ze zijn eerder een centrumpartij.
|
![]() |
![]() |
#108 |
Minister-President
|
![]() Wat er in de praktijk zal veranderen zal volledig afhangen van Dhr. Leterme. Ofwel gedraagt deze zich als een echte democraat en luistert hij naar de kiezer, ofwel is hij een 'nar' van dictator gysels en houd hij mee deze zijn on-democratisch CS in stand.
In dit laatste geval, heeft die groene worm meer gewonnen dan die 4 zetels en beslissen zij wie hier bestuurd zoals dit de afgelopen jaren al het geval is geweest.
#109 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Daarentegen, dit werd wel gezegd maar was het waar. Sossen en waarheid zijn nu eenmaal twee zaken die moeilijk te verenigen zijn. En wat hebben ze die oudjes misschien beloofd? want sossen en loze beloftes zijn dan weer zaken die makkelijk te verenigen zijn.
![]() |
#110 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Gouverneur
|
![]() En in zo'n land regeren,binnen acht jaar weer blauw,binnen 16 jaar weer orangje.Als je brood maar verdiend op de kap van het nog steeds domme volk.
|
![]() |
![]() |
#112 |
Partijlid
|
![]() Tja we hebben niets te zeggen he dus
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zullen wsl spoedig beurscorrecties volgen... |
|
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ik wel weet is dat de snel Belgwet nu snel zal veranderd worden en mss wel helemaal terug zal afgevoerd worden, wat dit gedrocht was zelfs in de ogen van Leterme een doorn.
En veel zaken inverband met het vreemdelingenbeleid zullen nu wel veranderen. Waaronder de gezinshereniging, want ook dit was voor de CD&V een brug te ver. Vergeet niet dat ook De Crem zijn woorden nu moet gaan waar maken en dus zijn rekening zal geven aan de VLD, als deze in de regering willen blijven. ik zou echt niet in de schoenen van de formateur willen staan, want hij zal het zeker niet makkelijk hebben, aan de ene kant de harde woorden uit het verleden van de CD&V/NV.a en aan de andere kant de MR die word opgejaagd door het FDF. |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door tomm : 11 juni 2007 om 21:31. |
|
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar deze mensen zijn in werkelijkheid nog steeds werkloos en kosten de staat nu zelfs meer geld dan ooit daarvoor. Het is zelfs zo erg nu, dat ik als alleenstaande vader, moet mee betalen voor de kinderopvang en kuisvrouw en tuinman van de tweeverdieners. Drie werklozen die met door de staat betaalde dienstenchequejobs uit de statistieken zijn gehaald, maar ons nu het dubbel kosten dan toen ze gewoon dopten. Echte jobs die de staat opbrengen en niets kosten zijn deze in de privé en door de privé betaald en die zijn er minder dan ooit daarvoor. |
|
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Thatcher ging nochtans altijd graag naar de Methodistische kerk. Zo zei ze ooit: " Indeed we are a nation whose ideals are founded on the Bible. Also, it is quite impossible to understand our history or literature without grasping this fact."
Dat zie ik "christendemocraten" hier nog niet zo gauw zeggen.
Laatst gewijzigd door lombas : 11 juni 2007 om 22:04. |
![]() |
![]() |
#119 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ja, je hebt gelijk, ze begaan een grove fout! Meer gerechtigheid, vrijheid van meningsuiting zonder afstraffing, echte democratie, betaald huismoeder of huisvader zijn, opkomen voor rechten van de bevolking... Inderdaad, helemaal verkeerd, zoveel goede standpunten, hoe kan dat nu toch? Vlaamse groet! Laatst gewijzigd door Vlaanderen-Mijn-Land : 11 juni 2007 om 22:50. |
|
![]() |
![]() |
#120 |
Minister-President
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()