![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Zijn berichten waren nog leuker dan die van hans1. Hij was vroeger echt een vaste waarde op dit forum. En hij bracht nog meer inhoud dan Hans. ![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door lomeanor : 16 juni 2007 om 18:34. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bazilfunk is inderdaad even racistisch als Yann. Grappig figuur ook... omschrijft zichzelf steevast als creatieveling maar wil dat niet verduidelijken. Maar als hij in de forumsessies een rant schrijft over de lage datalimieten van de ISP's (hij kan niet genoeg dagen per maand het leven ontvluchten in Second Life) dan plots braakt hij uit dat hij muzikant is. Ik ruik een humo-geurtje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mag ik ondertussen van de heren en dames medeforummers eens een creatief ideetje van hoe we Superstaaf terug onder ons kunnen krijgen?
Hoe komt het toch dat het zo eenvoudig is om elkaars schedel in te slaan en zo moeilijk om een parel als Staafje in ons midden te houden?
![]() |
#105 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Superstaaf is gewoon een speelvogel. Schrijven was voor hem niet meer dan een leuk spel. Een spel waar hij een tijdlang van genoot maar dat hij niet langer als leuk aanvoelt. Tijd om ermee te stoppen dus. Volgens mij komt hij nooit terug. Toch niet op dit forum. Op PI vertrok hij ook met de stille trom. Om er nooit meer terug te keren.
![]() |
![]() |
#107 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat ook deze parel eentje voor de zwijnen was.
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ook.
![]() |
#110 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote]
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moeten we uw oude neo nazi slogans eens bovenhalen die je de voorbije jaren hier ooit gepost hebt ? sorry hoor maar gaan we ons eigen beginnen aanvallen ? beetje stom hé. Het is hier nog altijd K&K dus altijd moet sws met een korrel zout genomen worden. Links lacht ondertussen in zijn vuist verder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Alhoewel ik vond dat hij soms maar met magere argumenten kwam aandraven (zoals deze in de post hierboven bv) kon hij ze zo fantastisch inkleden dat je overdonderd door het bloemrijke taalgebruik op het eerste zicht hem gelijk zou geven ![]() Gelijk heeft ie dat ie niet meer langskomt, buiten schijnt de zon soms.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hij heeft mij trouwens verrechtst
![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kom eens buiten, geniet van het zonnetje als het er is en leer wat relativeren. Ik blijf intussen wel trouw aan wat ik wil: onafhankelijk vlaanderen. Groetjes
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 16 juni 2007 om 23:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
|
![]() Daarom beschouw ik Knuppel ook als een zeer waardevolle poster. (Dat mag ook weleens worden gezegd.)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
|
![]() Citaat:
Daar kon hij echt van genieten. Het bestaan van een gentleman als Staaf bewijst maar weer eens dat je soms meer respect kunt hebben voor je tegenstanders dan voor sommige medestanders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En sommige "medestanders" zitten mij ook dwars en ik ga tegen hen in zonder probleem. Ik wou dat de tegenzijde dat eens deed.
|
![]() |
![]() |