![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Staatssecretaris
|
![]() migratiestandpunt of migrantenstandpunt? Wat wil je nu eigenlijk horen, Jaani: hoe ik sta tegenover migratie of hoe ik sta tegenover migranten? wees eens een keer duidelijk.
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Staat uw standpunt dan zo ver af van het migrantenstandpunt van het Vlaams Belang? Welke wezenlijke verschillen zijn er dan tussen beide?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar goed: mijn immigratiestandpunt: Allochtonen welkom mits - aanleren van minstens één van de nationale talen - accepteren scheiding kerk en staat - inburgeringscursus doorlopen zoals gestemd in het Vlaams Parlement - taalcursus Nederlands - een opleiding maatschappelijke vorming en in loopbaanoriëntatie Dit is geen optie, maar een verplichting uiteraard. Uiteraard mogen ze hun religie behouden, en hun identiteit dienen ze evenmin op te geven. Bij het VB ligt dit net wat anders. Ik citeer vanop hun website: Citaat:
![]() |
![]() |
#105 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Wie braaf is krijgt lekkers, wie stout is de roe.
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 'Walen buiten' komt van Leuven Vlaams. Voor de 100ste keer: zoek eens iets op
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik als Vlaming naar de VS verhuis en me daar "aanpas" (d.i. Engels leer, me als een volwaardig Amerikaans burger gedraag, de waarden deel van de Amerikanen), dan zal geen enkele Amerikaan mij het kwalijk nemen dat ik thuis met de kinderen Nederlands blijf praten. Net zo denkt het Vlaams Belang daarover. Vraag is natuurlijk wel in hoeverre identitaire elementen wel verzoenbaar zijn met de maatschappij waarin men leeft. Als u dus stelt dat ze hun identiteit mogen behouden, d.i. de cultuurgebonden elementen, mag een moslim dan bij ons dan ook meerdere vrouwen hebben? Mag hij zijn vrouw slaan zoals in zijn cultuur gebruikelijk is? Mag hij de meisjes van school weghouden, omdat dit nu eenmaal hoort bij hun identitair gebeuren? U gaat m.i. nogal heel vlotjes en gemakkelijk over "ze mogen hun identiteit behouden". Vraag is dan wat u als u identitair geheel aanschouwt en wat niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet zo verwonderd zijn. U kent het opperhoofd toch al langer dan vandaag, nietwaar. Nooit heeft hij uitgeblonken in historische kennis of besef, dus mag het ons geenszins verwonderen dat hij de uitspraak "Walen buiten" niet echt begrijpt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() Neemt uw partij dan afstand van de uitspraak "Walen buiten" in het algemeen? M.a.w., mogen de Franstaligen in de Rand blijven of maakt u geen probleem van de Franstalige aanwezigheid aldaar?
Is "eigen volk eerst" dan geen uitspraak van uw partij? Wat is de definitie van een "volk" in uw partij? Laatst gewijzigd door Hans1 : 24 juni 2007 om 12:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
|
![]() Citaat:
De franstaligen in de Rand mogen hier blijven wonen zolang ze Nederlands leren en gebruiken. Man, gij zijt dur de coprenur.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
|
![]() Wat intellectuele eerlijkheid zou u beter passen.
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Staatssecretaris
|
![]() wat zijn we weer vriendelijk
![]()
![]() |
#117 |
Staatssecretaris
|
![]() Dat zou ik niet durven zeggen, Hans. Als je het VB ergens NIET van kan beschuldigen is het dat ze NIET op de hoogte zijn van dossiers, ondanks wat de "onderzoeken" van de standaard ook geven.
Onderschat ze niet, je haalt niet de ene overwinning na de andere omdat je een stompzinnige idioot bent hoor...
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ..maar het helpt wel. Zie Dedecker.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Staatssecretaris
|
![]() Is die stompzinnig? Hij zit er m.i. nog niet lang genoeg in om daar een bewijs van te leveren. Het is ook niet dat hij enkel maar judocoach is...
![]() |
#120 |
|
![]() Uhu...
![]() |
![]() |