![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hier kan men in blinde moslimhaat zijn gal spuwen in de ergste razernij, "strafpunten" blijven uit wegens "geen persoonlijke aanval". de jood is beschermd door de zogenaamde antisemitismewet. Een verachtelijk schaamlapje om antizionisten de mond te snoeren, wat hier duidelijk ook gebeurt op het forum ![]() Laatst gewijzigd door Ambiorix : 29 juni 2007 om 13:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Alle gekheid op een stokje. Vindt u echt dat Palestijnen geen recht hebben om (al is het maar ergens) anti-zionist te zijn? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik ben trouwens ook voor het afschaffen van de negationismewetten. Zoiets moet men m.i. niet bestrijden met wetten maar met rationele argumenten. Nu ben ik nieuwsgierig naar hoeveel % antisemiet ik ben? ![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() vrijheid van meningsuiting mag dus niet op een publiek forum? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
|
![]() goeie post, uh-uh
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik vraag me af hoe je zou reageren moest je daarmee te maken hebben in 2 sub-fora. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En het is precies daarom dat dergelijke censuurwetten net antisemitisme kweekt ipv tegenhoudt. Het creëert namelijk een kloof tussen de Jood en de niet-Jood, die de niet-Jood als discriminerend aanvoelt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() man man toch, gij waant u echt een kleuter oppasser hé. Zullen we zelf toch even beslissen welke informatie nuttig en bruikbaar en interessant is zeker? Ik heb daar echt geen "leidraad" voor nodig. ![]() (Die betutteling werkt enigzins zelfs averechts.. ge maakt mensen nieuwsgierig.. ![]() Laatst gewijzigd door Ambiorix : 29 juni 2007 om 13:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
|
![]() Hier valt de hele zion-protocollen-boel wel te lezen: http://www.radioislam.org/protocols/
Wow, het zit een stuk slimmer in elkaar dan ik gedacht had; de opstellers waren zeker niet dom. Ik ben er in sneltreinvaart doorheen gegaan, zal er af en toe nog eens in terugkijken. Voorlopig 2 voorname "bedenkingen" opgelopen: - het spul is zo opgesteld/geschreven dat de/iedere lezer een boos gevoel wordt opgedrongen tegen Joden èn tegen vrijmetselaars; van een authentiek Joods document zou ik dat niet verwachten - ik krijg op enige plaatsen de indruk dat een gegeven te "nieuw" lijkt voor de veronderstelde eerste publicatie-datum van De Protocollen Ik ga hier kalmpjes aan toch wat meer tijd in steken; het leest in ieder geval een stuk gemakkelijker dan de Kampf van Adolfje.
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 29 juni 2007 om 14:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een andere verklaring bestaat erin dat de "Learned Elders of Zion" gewoon wisten dat hun plannen schadelijk waren voor zowat de hele wereldbevolking, maar dat ze geen reden zagen om dit te verbloemen, gezien het hier toch om notulen ging die bedoeld waren voor een zeer select publiek. Ik heb thuis een Duitstalige en twee Nederlandstalige versies uit de jaren '40 liggen. Als je specifieke citaten geeft, ben ik altijd bereid om mijn versies te vergelijken met die van Radio Islam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het is eerder verbazingwekkend dat het tot op de dag van vandaag nog voorkomt. Ja. En ik bevind me in goed gezelschap. Citaat:
Citaat:
U zult echter met me eens zijn dat het beleid van de staat Israël niet de verantwoordelijkheid is van 'Baruch met het keppeltje' die in Antwerpen op straat loopt. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() Al die zever over de Joden...hadden de Romeinen hun 'job' maar wat beter gedaan
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze thread hoort eigenlijk in het subforum Ironie.
![]() |
#113 | ||
|
![]() Citaat:
Je bedenkingen zijn terecht. Lees dit maar: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Heb je je al ooit afgevraagd waar het antisemitisme vandaan komt? Heb je je nooit afgevraagd of de tientallen verdrijvingen van Joden doorheen de geschiedenis in verschillende samenlevingen wel eens de schuld zou kunnen zijn van slecht gedrag van de Joden zelf? Waarom moeten de Joden altijd in de slachtofferrol gestoken worden en kunnen ze geen verantwoordelijkheid opnemen voor hun eigen misdaden? Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 29 juni 2007 om 15:53. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |||||
|
![]() Nee.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
In uw parallelle wereld misschien niet. In onze wereld wél. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De fantasiewereld in het ziekelijk brein van een kleine schare fanatici lijkt inderdaad op het toekomstplan van de "Learned Elders". En dat is uiteraard geen toeval. Het bewijst echter alléén dat haat, fanatisme en paranoia vandaag sterk lijken op haat, fanatisme en paranoia van honderd jaar geleden.
![]() |
![]() |
#117 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Degene die geinteresseerd zijn in behoorlijk wat meer achtergrond informatie dan dat het internet verschaft kan ik het volgende boek aanbevelen :
'Anatomie van een vervalsing' - De Protocollen van de Wijzen van Sion Hadassa Ben-Itto uitgeverij Aspekt 2000 ISBN 90.75323.94.8 Omschrijving op de flap : Citaat:
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 29 juni 2007 om 21:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ofwel de Holocaust heeft niet plaatsgevonden... ofwel de Joden hebben hem over zichzelf afgeroepen... Allebei kan niet. En deze inconsequenties hebben zeer zeker niets met antisemitisme te maken, u heeft zich gewoon vergist neem ik aan? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat maakt het voor mij (alleen?) makkelijker om mee te discussieren. Op vraag van mezelf, kreeg ik trouwens de post van IlluSionS667, waarvoor hij de strafpunten kreeg. Ik zie daar helemaal geen reden toe. Maar vooraleer hierover verder te discussieren moet ik wel even een heel duidelijk beschrijving hebben van beide en ook -als dat mogelijk is, aub- wat de wetgeving hierover te zeggen heeft. Desiderius: kan jij daar iets meer over kwijt?
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Vandaar dat ik eerst en vooral dat anti-zionisme en dat anti-semitisme duidelijk wil omschreven zien. Als je al niet over de terminologie overeenkomt, zal een discussie niet veel aarde aan de dijk brengen. Dus eerst duidelijk en rechtlijnig omschrijven, onmiddellijk gevolgd door de wetgeving terzake. DAN kunnen we zien of de moderators de wet (moeten) volgen of dat ze twee maten en twee gewichten hanteren. Langs de andere kant, zou ik wel graag die 'blinde moslimhaat' willen gerelativeerd zien. Ik vind dat op zijn zachts gezegd overdreven, of is dat ook allemaal joodse propaganda... de verovering te vuur en te zwaard van de halve wereld....????? Inclusief het onrecht, ingeschreven in de koran ten opzichte van de ongelovigen en de vrouwen (moslima's zowel als niet-gelovige vrouwen [vanuit islam standpunt dan])!! Of ben ik aan het dromen? Lees ik slechte boeken? Bezoek ik de talloze 'verkeerde' sites? Kijk ik naar het verkeerde (al dan niet verdraaide) nieuws?
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
|
![]() |
![]() |