![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Als de Franstalige partijen de onderhandelingen blijven blokkeren moet het Vlaams parlement in september, als het terugkeert uit het jaarlijks verlof, zelf de nodige stappen durven zetten. Op dit punt ben ik volledig akkoord met De Winter.
Laatst gewijzigd door N-VA : 23 augustus 2007 om 15:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou geen van de drie bij mij thuis alleen durven laten, bovendien. Ik hoop dat het door u zo vurig gewenste 'Monsterverbond' nooit tot stand komt. Het enige wat ik wil, is dat hier in België het BROV ingevoerd wordt, zodat de bevolking zèlf en autonoom kan bepalen wat verder met dit land kan/mag/moet gebeuren, en we ons voor eens en altijd zouden kunnen bevrijden van het waanidee dat we dergelijke 'zeer belangrijke mensen' nodig zouden hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik pleit voor een confederatie tussen Vlaanderen en NSK!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Praetorian : 23 augustus 2007 om 18:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had het uiteraard niet over jou maar over NSK, een beweging ontstaan in het inmiddels onafhankelijke Slovenië.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
|
![]() NSK bestond al in 1984, Laibach nog vroeger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#114 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Wat met al die Belgen die zowel Vlaamse als Waalse roots hebben? Wat met de Belgen die beide talen door elkaar gebruiken? Wat met de nieuwe Belgen die noch Vlaming noch Waal zijn? Wat met de oude Belgen?
Ik vraag me toch soms af wat een referendum zou geven ivm onafhankelijkheid van Vlaanderen...
multiculturele samenleving: een bonte maatschappij bestaande uit een evenwichtige verdeling van vele verscheidene culturen en religies. Hierbij bestaat dan wel respekt voor de oorspronkelijke cultuur/religie van de autochtone bevolking. De multiculturele samenleving is geen biculturele samenleving bestaande uit autochtonen en daarnaast een invasiemacht van een competitieve cultuur met uitbreidingsdrang zoals de islam. '' |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() Hiernet op het RTBf nieuws beelden gezien van Vlaams-nationalistische betogers aan Hertoginnedal. Tof !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
|
![]() Citaat:
![]() http://www.metaseek.nl/cgi-bin/meta/...=&mi=&cs=UTF-8
![]() |
![]() |
#117 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ten eerste zou mijn vriendin me dan slaan, overtuigd Vlaams-nationaliste dat ze is. En ten tweede, denk je nu werkelijk dat dat mij zoveel kan schelen? Ik dacht dat ik toch al meerdere keren had duidelijk gemaakt van niet? Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Walen zijn geen vragende partij, beweren ze. Neen, ze wensen enkel het status quo dat hun PS-profitariaatstaat in stand kan houden met Vlaamse centen... Voor mijn part, en niet alleen voor mij, laat de boel maar springen. De wereld zal niet vergaan, en hun lachen zal zeer groen worden! Zelfs een Vlaanderen zonder Brussel zal niet vergaan! Daar lopen nu meer vreemdelingen rond van alle slag dan er nog echte Belgen zijn. En ja, veel vreemdelingen spreken Frans en daarom worden ze door de franstalige politiekers ter plaatse in de watten gelegd. Ze mogen ze gerust houden en ze zelf onderhouden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |