![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Voor mij zijn alle mensen gelijk. Wat je geaardheid of zelfs huidskleur is. (jaja ! ) Zolang we iedereen in zijn/haar waarde laten. En net zoals de starter van deze discussie heb ik ook homofiele vrienden. Stuk voor stuk fijne mensen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik kronkel en spartel, dan is het van het lachen. Veel werk gehad om al die threads op te zoeken? By the way... Hier gaat het erover waarom sommige mensen het nodig vinden om hun seksuele voorkeur als "uitstalraam" te gebruiken. En ja, het valt op dat het vooral homoseksuelen zijn die zich daartoe geroepen voelen. Erg vreemd dat we daarop nog geen antwoord kregen. Mogen we dat niet weten misschien? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 2 september 2007 om 12:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt al wel een antwoord gekregen. Tot 2 maal toe.
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 100 en 76.
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen zin in.
Raf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb ze voor alle zekerheid nogmaals herlezen en ik vind daarin geen antwoord op de vraag waarom sommige mensen het nodig vinden om hun seksuele voorkeur als "uitstalraam" te gebruiken. En ja, het valt op dat het vooral homoseksuelen zijn die zich daartoe geroepen voelen.
Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dacht ik al.
Ga je nu nog antworden op de vraag of kom je gewoon weer eens de thread te verpesten, door zo ver mogelijk van het onderwerp weg te blijven? Hier gaat het erover waarom sommige mensen het nodig vinden om hun seksuele voorkeur als "uitstalraam" te gebruiken. En ja, het valt op dat het vooral homoseksuelen zijn die zich daartoe geroepen voelen. Erg vreemd dat we daarop nog geen antwoord kregen. Mogen we dat niet weten misschien? Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Parlementslid
|
![]() Bedankt.
In dit prachtig citaat van Reve schuilt wat mij betreft het antwoord: het overgrote merendeel van de homo's - zoals die in mijn kennissen- en vriendenkring- houdt niet van krampachtig opvallen. Ze doen het dan ook niet. Zij die wél zulk geforceerd haantjesgedrag vertonen kampen dus allicht met het zelfde probleem dat ook hetero's tot extreem opvallend of uitdagend gedrag aanzet: een diepgeworteld en meestal niet onderkend minderwaardigheidscomplex dat dagelijks moet worden gecompenseerd. Blijft nog alleen de vraag waarom dat bij homo's blijkbaar toch uitgebreider voorkomt dan bij andere minderheden.
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kunt natuurlijk het licht van de zon ontkennen en liever de thread verpesten dan te antwoorden... Je hebt tenslotte ook een voorbeeldfunctie met die avatar van je. Je kent de vraag van de threadstarter, de bestaansreden van deze thread. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 2 september 2007 om 12:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
...en kun je nu ook eens op de vraag antwoorden? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondertussen werd ook al ruimschoots aangetoond dat het voornamelijk de hetero's op dit forum zijn die zich met homoseksualiteit bezig houden. Er werd eerder ook al eens aangetoond dat jij de belangrijkste poster in al die topics bent. Meer dan de helft van je bijdragen op dit politieke forum bestaat uit bijdragen in homo-topics. Bizar, niet? Raf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 2 september 2007 om 12:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
...en kun je nu ook eens op de vraag antwoorden? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Banneling
|
![]() Rafke;homo's oke,maar express ermee willen opvallen,niet oke.
Ik zeg u nogmaals;ik ken homo's,je merkt dat wel aan hen maar ze lopen er niet mee te koop,ze gedragen zich normaal,die gaan niet express zich laten opvallen van ey kijk eens;wij zijn homo's. |
![]() |
![]() |