![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Dus ja, ook dat kan... Maar het heeft natuurlijk weer geen bal te zien met wat ik u probeerde diets te maken. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Vreemdeling
|
![]() Op alles zijn wel uitzonderingen...een 'witte neger' bestaat inderdaad, maar dit is dan een albino, en dat is dan weer een aandoening. Het woord aandoening is niet denigrerend bedoeld.
Dus als ik het goed heb, komt het er op neer dat homofilie opeens verschijnt in de genen, en ze kan niet worden overgedragen op andere mensen? En huidskleur heeft niets met genen te maken? Ik heb nog NOOIT een blank koppel met een zwart kindje (van henzelf) gezien. Of omgekeerd.
![]() |
#103 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Inderdaad StijnVL, het zou nogal erg zijn ![]() Thomas
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hylarisch.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn hier anders nog mensen die strafpunten krijgen voor overtredingen uit het verleden...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=56
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik schrijf het altijd zo en ik ben er al een paar keer op gewezen. Toch blijf ik het foutief schreven. Kweet eigenlijk niet hoe dat komt. Er zijn nog zo een paar woorden waar ik de i vervang door de y. Soit, ik lig er niet wakker van, maar toch bedankt mevrouw het groene boekje.
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |