![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
Bekijk resultaten enquête: Hoe zou jij reageren op het einde van België? | |||
'Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op' wordt/blijft mijn motto. |
![]() ![]() ![]() |
30 | 37,04% |
Ik trap het hier af. Ik wil niet geassocieerd worden met een onafhankelijk Vlaanderen. |
![]() ![]() ![]() |
5 | 6,17% |
Ik streef vanaf nu naar het herstel van België. |
![]() ![]() ![]() |
7 | 8,64% |
Ik streef vanaf nu naar de hereniging van Vlaanderen en Nederland. |
![]() ![]() ![]() |
24 | 29,63% |
Ik leg mij gewoon neer bij de nieuwe situatie en ga verder met mijn dagdagelijkse bezigheden. |
![]() ![]() ![]() |
13 | 16,05% |
Nog iets anders...? |
![]() ![]() ![]() |
2 | 2,47% |
Aantal stemmers: 81. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
Het zou trouwens een verhuisoperatie met zich meebrengen. Brussel zal waarschijnlijk een neo-communistisch beleid gaan voeren en alle bedrijven er wegjagen, welke zich dan zullen vestigen in Vlaanderen. De woestijn wenkt dan voor Brussel en het zal binnen de kortste tijd een Islamrepubliek worden waarin de EU haar beleid gaat voeren. We gaan nog lachen als het zover is. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Burger
|
![]() Ik heb mezelf voorgenomen om een fles champagne te kopen en samen met m'n eensgezinde maten op te drinken voor onze Republiek Vlaanderen.
*droomt reeds van die prachtige dag* |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een woestijn en fundamentalistisch broeinest in het hart van Vlaanderen. En grappig dat het is. Ha-ha-ha. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Vreemdeling
|
![]() Revolution! Vive La Republique Belgique!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Europees Commissaris
|
![]() Leve de Vrije Republiek Vlaanderen!
![]() |
#109 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als Vlaanderen onafhankelijk wordt dan ga ik eens rustig bekijken hoeveel ik in de waalse industrie kan investeren omdat ik er zeker van ben dat ze het dan plotseling veel en veel beter gaan doen verlost als ze dan zijn van hun neocommunistische hangmatkultuur.
En daarna ga ik natuurlijk een weekje vrijaf boeken om te bekomen van de fysiek zware onafhankelijkheidsfeesten.
![]() |
#110 |
Minister-President
|
![]() Eens goed feesten denk ik..het is niet elke dag dat je land onafhankelijk wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat de belgicisten maar naar Zuid-Belgique vertrekken. Ze kunnen daar nuttig werk verrichten.
![]() |
#113 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |