![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bekijk het lijstje liever eens van wie er allemaal in de loge zit inplaats van naar Kif-Kif te verwijzen. http://home.tiscali.be/sterikabv/stof12.htm
![]() |
#102 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat de VLD betreft was 2007 maar een voorproefje. De echte pandoering moet nog komen. Ik voorspel in 2009 een LDD en VLD die ongeveer even groot geworden zijn (beiden rond de 13-14 pct).
|
![]() |
![]() |
#103 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Bye, ik ga met mijn hond wandelen.
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ?????
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
“Het volk regeert. “ Eigenlijk komt het er op neer dat het volk aan bepaalde politici een mandaat geeft juist zoals in een bedrijf de aandeelhouders de directeur aanstellen, een mandaat dus. Het volk wordt in deze eigenlijk vertegenwoordigd door de pers die de informatie van het verloop van wat de gemandateerde verricht openbaar maakt. Juist zoals de aandeelhouders van een bedrijf aan de gemandateerde kunnen vragen waar hij mee bezig is en/of hoever hij er mee gevorderd is. Wanneer deze laatste de stomme pretentie zou hebben om die aandeelhouders van antwoord te dienen,” daar wil ik mij niet over uit spreken of antwoord te weigeren, zoals schijnbaar gebruikelijk is in de politiek, zal deze laatste vast en zeker snel zijn biezen kunnen pakken. In “open” zoals hier bedoeld trappen ze dus duidelijk de bal mis en nog geen klein beetje zelfs. Als je van het volk een mandaat ontvangen hebt, met welk recht denken zij dan dat soort antwoorden te mogen geven? Is dat hun visie’ op “open politiek”? LEVE DE MESTKEVERS!!! Laatst gewijzigd door Garry : 8 oktober 2007 om 15:08. |
|
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom lees ik hier eigenlijk niks over het FDF? Dat is toch ook een 'kleine gesprekspartner'?
![]() |
#107 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#108 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik begrijp dan ook niet dat zij niet beseffen dat dit "gedrag" de ondergang van hun dierbare Belgie alleen maar zal versnellen. |
|
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
meer nog,we horen uitsluitend en alleen Olivier Mangain namens de FDF.Dat is tenminste een ordentelijke manier van de pers tewoordstaan... Het spijt me maar momenteel lijkt enkel de O-VLD "toe te staan" dat er "aktieve" politici die verder niks met de regeringsvorming van doen hebben hun muil opendoen...Dat moet tot accidenten leiden ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 8 oktober 2007 om 16:46. |
|
![]() |
![]() |
#110 | |
|
![]() Open VLD keldert Vlaams front en bewijst zijn onbetrouwbaarheid. Het partijbestuur van Lijst Dedecker is ontzet door het gemak waarmee de open VLD het front van Vlaamse partijen onderuit haalt.
Citaat:
![]() |
#111 |
|
![]() Ik hoop dat ik nog leef als het weer eens Vlaamse verkiezingen zijn.
|
![]() |
![]() |
#112 |
Schepen
|
![]() LDD vat het goed samen. Milquet en Di Pupo zullen het vieren bij een etentje...
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat hebben ze te vieren?
#115 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Zouden 'ze' het signaal van de kiezer dan toch een beetje snappen? We hebben al een informateur, formateur, een berg oude krokodillen, een verkenner en weer dezelfde formateur de revue zien passeren en er zijn al bij al vrij weinig barsten in het CD&V/N-VA schild te bespeuren. Woensdag nog eens kamercommissie binnenlandse zaken.... als De Crem de boel (nog eens?) afremt vrees ik voor de Vlamingen nog steeds het ergste echter... |
|
![]() |
![]() |
#116 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Op dit cruciaal ogenblik het Vlaamse Front opblazen is werkelijk onvergeeflijk. Acht jaar Paarse verwenpolitiek voor de Franstalige elite en hun politici, hebben nog steeds hun kwalijke gevolgen en De Gucht geeft nu het sein dat dit zo verder kan. De Vlaamse kiezer heeft juist dit éénrichtingsverkeer in de Belgische politiek willen aanklagen. België kan nog enkel leefbaar blijven als de grondwettelijke regels strict worden toegepast voor iedereen, ook voor een franstalige elitie in de Vlaamse rand rond Brussel. Het is zeker niet leefbaar als arresten van het Arbitragehof, intussen Grondwettelijk Hof geworden, niet kunnen worden uitgevoerd met gevolg dat geen geldige federale verkiezingen meer mogelijk zijn. Als daar nog een ouderwetse liberale bourgeoisie uit Vlaanderen komt vertellen dat ze gelijk hebben, dan zitten we terug in de Paarse eenzijdige verwen- en verrottingspolitiek die een tijdbom betekent voor België, wegens niet meer leefbaar.
|
![]() |
![]() |
#117 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat op zich is al ni slecht. Men zou dan de SP willen bijschuiven... minder goed, maar kom : de ONevenwichtige regeringsvorming zet dan ook de deur open om VLD eruit te kieperen, wegens ook dikke verliezers in de verkiezingen... Wie kan haar plaats innemen? LDD, VB? ![]()
![]() |
#118 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Herr Oberst : 8 oktober 2007 om 20:26. |
|
![]() |
![]() |
#119 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#120 |
Europees Commissaris
|
![]() En een minderheidsregering vormen?
![]() Nu trap je toch wat hard door hoor fietsertje! ![]() Als NVA moet gaan, gaat CD&V méé! Maak dan maar eens een regering van verliezers! ![]()