![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Tolerant zijn is bij nader inzien nog geen volksverraad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() Santos;ik heb zelf kameraden van een andere afkomst;een neger om het zo te zeggen maarja,das ook racistisch zekers?
En 1 poolse jongedame en 2 slovaken. Die poolse stemt zelf op het vb dan nog,die neger heeft zelf al gezegd turken en marokkanen hier al helemaal geen lieverdjes zijn en moet er zelf ook niet echt zo van weten. En die ene slovak kan ook heel wat zaken die het vb aankaart zich achter scharen en alsook zelf zowaar al zomaar opeens problemen heeft gehad met allochtone jongeren. Zijn dit allemaal racisten dan volgens u? Bousakla die weet waar ze het toch over heeft en zelf heel wat zaken naar buiten brengt over moslims en de islam??Heb je al eens goed geluisterd naar wat die madam al heeft verteld en hoe het echt zit? |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Enige nuanceringen en verklaringen over het gedrag van 'Marokkaanse bendes' |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bussen geterroriseerd door jongeren
Bron: De Gelderlander ![]() Volgens Veolia zijn het voornamelijk Marokkaanse jongeren die zich zo misdragen in de bussen, de politie wil dit echter niet bevestigen. Het probleem zou al enkele weken spelen. Op de buslijnen 2 en 4 gaat het er het hevigst aan toe, waar dan ook camerabussen worden ingezet. In een interne nieuwsbrief luidt het bedrijf de noodklok, er is al contact gezocht met de gemeente politie en Stichting Interhulp Migranten. "Het is een vervelende, lastige zaak." en "We hebben contact met de politie. Die weet van de problemen. Er zijn in Ede twee groepen Marokkaanse jongeren. Eén groep is crimineel, de ander erg lastig. Van die laatste groep hebben wij veel last. Chauffeurs en medepassagiers zijn er de dupe van." zegt de woordvoerder van het busbedrijf. 'Gettowijk' Op welke buslijnen de problemen zich afspelen kan de woordvoerder niet zeggen. "Maar in Ede is algemeen bekend waar die jongens wonen. Het is daar een gettowijk aan het worden. En dat merken we in onze bussen die er langsrijden." Twee chauffeurs van de streekvervoerder hebben inmiddels aangifte gedaan. "Maar daarmee is het niet opgelost. De politie gaat er mee aan de gang. We hebben vrijdag een gesprek met de Stichting Interhulp Migranten. We willen graag met die jongens in contact komen." Alle buschauffeurs hebben tijdens hun dienst contact met de centrale van Veolia: "Als zich problemen voordoen, bellen we de politie. Die is al bij conflicten ingeschakeld." Weigeren de jongeren in te laten stappen is lastig omdat de problemen pas onderweg beginnen. De Politie zegt dat ze pas iets kan doen wanneer er aangifte is gedaan. Dan zal ze met het onderzoek beginnen en ook videomateriaal van Veolia opvragen. En de politiek, die kijkt de andere kant op.....
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gewoon voorbij de "moeilijke" haltes rijden. Dat hebben ze graag, dan voelen ze zich gediscrimineerd en zijn ze in hun element.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik heb nergens gezegd dat alle VB'ers per definitie racist zijn hoor. En ik ontken zeker niet de problemen rond de islam. Maar zoals ik al zei, bij mij is een moslim niet per definitie gevaarlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() [quote=santos;3066048]Marlboro, ik weet niet of neger een racistisch woord is ik ben franstalig zo goed ken ik de taal ook niet.
Ik heb nergens gezegd dat alle VB'ers per definitie racist zijn hoor. En ik ontken zeker niet de problemen rond de islam. Maar zoals ik al zei, bij mij is een moslim niet per definitie gevaarlijk.[/quote] Een pitbul is per definitie ook niet gevaarlijk. Toch komen er regelmatig ongelukken mee voor. Hoe zou dat komen volgens u? Wel, dat zit in zijn natuur, hij heeft een gevaarlijkheidspotentiël dat hoger ligt dan bij pakweg een poedel of een chihuaha hondje. Bij de moslim zit dat in "de natuur" van zijn godsdienst: dat is een gevaarlijk religie, zeer vatbaar voor gewelddadige interpreteringen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Minister
|
![]() [quote=forumspook;3066277]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar er zijn er bij die geen vlieg kwaad zouden doen. Alleen mogen ze eens leren om nederlands te spreken want das toch duidelijk nog steeds een groot probleem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Banneling
|
![]() In Nederland zijn de liberalen van de VVD inmiddels wakker aan het worden :
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nou ja zeg. Dus om hun gezichtsverlies (
![]() Ik ben nog steeds ge-fa-sci-neerd door de weigering van Politiek Correct om de Quth-marokkanen met een minimum aan verantwoordelijkheid te belasten. Het is nooit hun schuld! Niet in Frankrijk, niet in Nederland, niet in België,... (Spanje reageert een ietsje anders geloof ik). Is dat wel respectvol, om zo een heel volk van allochtonen hun verantwoordelijkheid voor hun eigen daden af te nemen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() marokkanen zijn een sub mix ras, half negroide, de hele berber bevolking komt uit inteelt.
dus niet zo raar dat het zulke idioten zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |