![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1181 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Hij is wel verkozen door het volk en bij mijn weten behoren die werkgevers tot het volk. Maar bon, Vlaanderen heeft niks te zoeken in kaasland.
|
|
|
|
|
#1182 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar dat was wel dikke hommeles in't Nederlandse bedrijf. Heel dikke. En uiteindelijk heeft het voor het moederbedrijf maar 1 ding opgeleverd. Minder winst.
|
|
|
|
#1183 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1184 | |
|
|
Jammer, dat die man bedreigd wordt maar verder boeit die vent mij totaal niet.
|
|
|
|
|
#1185 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar de "werkgevers" als in "bedrijven", kiezen de politici wel achter de schermen, met de nodige steekpenningen enzo.
|
|
|
|
#1186 | |
|
|
Maf, deze obsessie dient behandeld te worden.
Osama is een grotere smeerlap. Goed zo?
|
|
|
|
|
#1187 | |
|
|
Citaat:
Dat hij stemmen haalt (helaas) heeft een reden. Die begint ongeveer bij Paul Witteman, via 'Feest in Ede', 9/11, Fortuijn en Van Gogh tot aan Mohammed Enait anno nu. Dat heeft dus niets met het land zélf te maken. Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 11 maart 2011 om 19:29. |
|
|
|
|
|
|
#1188 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hier in het westen hebben "we" het katholicisme zo goed als "platgelegd", hun invloed is vandaag zo goed als nihil geworden, wat het leven vd mensen duidelijk heeft aangenamer gemaakt. Je kan jezelf dan ook wel best voorstellen, dat "wij" hier niet staan te springen, om een andere , nog doctrinairdere religie als de islam te "omarmen". Laatst gewijzigd door Zipper : 11 maart 2011 om 19:50. |
|
|
|
|
|
|
#1189 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1190 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1191 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1192 | |
|
|
Wat heeft Osama de smeerlap met de Hema te maken?
|
|
|
|
|
#1193 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1194 | |
|
|
Ik ben niet over Nederland begonnen.
|
|
|
|
|
#1195 |
|
Europees Commissaris
|
Niet in deze draad, maar in een andere wel. Niet dat het uitmaakt, als ik kwaad ben doe ik zoiets ook. Ik ga er niet iemand op beoordelen. Mij valt wel op dat sommigen een aversie krijgen van Nederland wanneer ze merken dat er veel Zionisten of Liberalen wonen. Ten eerste zijn er in Nederland zeker ook veel niet-Zionisten en niet-Liberalen (op fok.nl is de meerderheid vrij anti-Zionistisch, bijvoorbeeld). Ten tweede is het een rare manier om kwaad te worden op een heel land. Nu zijn het al veel mensen op dit forum die ik zo heb zien reageren. Dat vind ik, eerlijk gezegd, jammer. Ten derde, ik vind het een collectivistische denkwijze, men ziet elkaar als clubjes die niet discussiëren maar elkaar bestrijden en die zo goed als in de eeuwigheid bestaan uit een kleine elite van spilfiguren en een hele meute slaafse volgelingen en die dus in aantallen altijd zullen stagneren tot in de eeuwigheid. Daarom is fobie het enige strijdmiddel.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 11 maart 2011 om 20:24. |
|
|
|
|
|
#1196 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1197 | ||
|
|
Citaat:
- Waar zie jij mensen kwaad worden? - En wat hebt gij met Hollanders? - Nederland stikt van de zionisten en Nederland stikt van de niet-zionisten, maw 50/50 volgens u?
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 11 maart 2011 om 20:23. |
||
|
|
|
|
|
#1198 | |
|
|
Ik vind die 'iemand' nochtans heel grappig. Plaatst altijd van die reacties die mij doen lachen.
|
|
|
|
|
#1199 | |
|
Europees Commissaris
|
Het is begonnen als een jongerenforum, thans door meer leeftijdsgroepen gefrequenteerd. Het grootste forum van Nederland, soms onterecht afgedaan als 'lolbroekenforum'. Het is eigenlijk een breed forum, en je hebt ook serieuzere gedeelten. Soms is het ernstiger dan P.be eigenlijk ... Dit is een forum van een relatief hoog niveau, maar soms daalt dat naar dramatische laagten. Politics.be heeft ook hoogintelligente deelnemers waar ik, bijvoorbeeld, lucht tegen ben.
Citaat:
Gelukkig zijn veel Vlamingen ook niet in de bedje ziek. Ik blijf een Vlaming en ik blijf ook grotendeels als één denken, en ik ben erg gelukkig in Antwerpen, ook al willen sommige Hollandofoben op dit forum dat ik 'eens eindelijk naar Holland ga wonen'.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 11 maart 2011 om 20:41. |
|
|
|
|
|
|
#1200 | ||
|
|
Citaat:
Ik heb ook familie in NL en eerlijk gezegd, ik kom niet meer zo graag in NL. De laatste verkiezingsuitslag deed me de wenkbrauwen fronsen. Ik had jarenlang een totaal ander beeld van die Hollanders. Bij mij komen ze nogal hypocriet over. Maar ja, wie is er nu niet hypocriet vraag ik me soms af?
|
|
|