![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#12041 |
Banneling
|
![]() “Today, America would be outraged if U.N. troops entered Los Angeles
to restore order. Tomorrow they will be grateful! This is especially true if they were told that there were an outside threat from beyond, whether real or promulgated, that threatened our very existence. It is then that all peoples of the world will plead to deliver them from this evil. The one thing every man fears is the unknown. When presented with this scenario, individual rights will be willingly relinquished for the guarantee of their well-being granted to them by the World Government.” - Dr. Henry Kissinger, Bilderberger Conference Tegenwoordig nogal wa berichten van homegrown terror ginder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12042 |
Vreemdeling
|
![]() de kloe, beh de koe lief, http://www.dragoncourt.net/08.html
http://web.archive.org/web/200306231...gasset/toc.asp voorsmaakje van de enige redding?.. vergeet Dan Bruin.. ' we are change' and urgent change! voor niets een stukske.. http://web.archive.org/web/200306231...basset/toc.asp |
![]() |
![]() |
![]() |
#12043 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door ellioty : 18 september 2009 om 05:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12044 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12045 | |
Vreemdeling
|
![]() Having assisted the Church to kill the Elves, man now stands alone against a being he uses
With contempt for his own gain, but whose power against him is limitless and whose patience with him is not. The highest socalled authorities on Earth have finally realised what they have done and even they, The United Nations Org., say that the clock is ticking and time is running out. note uit: of gratis op het web, toch een deeltje : http://web.archive.org/web/200306231...basset/toc.asp Citaat:
Laatst gewijzigd door ellioty : 18 september 2009 om 05:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12046 |
Vreemdeling
|
![]() 11 Elves.. nood breekt wet?..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12047 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sinds wanneer kun je vanuit de kelder zien dat er een vliegtuig inslaat ?? Laatst gewijzigd door atmosphere : 18 september 2009 om 06:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12048 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik me dan wel afvraag...een ontploffing in de kelder om de "foundation" van de toren te verzwakken? De toren is van boven naar beneden ingezakt waardoor deze explosieven geen nut meer hadden. En idd, hoe kan vliegtuigen zien indien hij in de kelder zat? Uurwerk aanhebben kan ja, maar ik denk niet dat als er zoiets gebeurt datje dan effe p je uurwerk gaat kijken. ![]() Andere algemene opmerking, de BBC heeft een reportage die de believers fabeltjes volledig afgebroken heeft met bwijzen en getuigenissen. Het enigste weerwerk was toen...mainstream media...is de BBC nu plots geen mainstream meer welke onder leiding is van de globale controle van de VS?
Laatst gewijzigd door illwill : 18 september 2009 om 07:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12049 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar ge kunt bvb wel op uw uurwerk kijken als ge explosies hoort vanuit de kelderverdiepingen beneden je (er waren 6 sublevels). Weet ge men hoort ook vanwaar het geluid komt... ![]() En als ge volgende dag hoort dat de vliegtuiginslag ca. 5 á 10 minuten later was als die eerste explosies, dan weet je het wel. Of moet ik een tekeninkje maken ? ![]() Kijk, als men alle getuigen die het officiele fabeltje tegenspreken wil debunken, debunkt men maar er op los.... ![]() Laatst gewijzigd door Micele : 18 september 2009 om 12:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12050 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Kijk gij maar verder naar de officiële linkjes en getuigen, en blijf er maar in geloven. Ik ga hierbij eindigen, of wacht een allerlaatste filmpje om de belachelijkheid vh officiële onderzoek af te sluiten, de "2 magic-paspoortfeiten" die in het officiële boek staan: ![]() ![]() http://www.youtube.com/watch?v=-DlmATwYY48 Citaat:
![]() ![]() Maar de getuigenis van de concierge en zijn medewerkers wordt niet in de officiële versie weerhouden... tja, dan geraakt hij alleen maar bij de media zijn verhaal kwijt, hé Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 18 september 2009 om 12:18. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12051 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch nog eens... zucht...
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Moet een concierge geen logbook of zoiets bijhouden van eventuele ongevallen, liftpannes, ontploffingen, schade enz... En wat staat er in de eerste kolom van zo´n logbook of rapport ? Date / Hour ![]() Hij telefoneerde ook naar zijn supervisor op dat moment, in die richting kan men mss ook wat bewijzen, maar wat heeft het voor nut als zijn verhaal nog niet eens weerhouden wordt... Waarom zou die concierge liegen ? Citaat:
![]() Die plichtbewuste man wil zijn verhaal gewoon kwijt, meer moet ge daar niet achter zoeken. En als ge 20 jaar in de WTC1 concierge waart, en van alle geluiden, storingen en pannes/ongevallen op de hoogte bent, en ze geloven je dan nog niet eens.... Tja, triestige boel voor die kerel. Hopelijk vind hij nog een job... Hier een filmpje over de Administratieve Directeur van de 9/11 Onderzoekscommissie, Philip D. Zelikow: Commission's Executive Director Philip D. Zelikow http://www.youtube.com/watch?v=JuoQZ..._embedded#t=17 Dat stond ooit eens in Wikipedia: Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 18 september 2009 om 12:54. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#12052 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Hier heb je het paspoort van Satam Al Suquami, een van de kapers van AA11 http://www.vaed.uscourts.gov/notable...n/WT00001A.jpg Er staat een label op omdat het bewijsmateriaal is in een rechtszaak. Het werd gevonden in Vessey street VOOR de torens instorten. Waarom verzin jij er allemaal die zever bij? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12053 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt de video van Bigard toch goed aangekeken ? Het is helemaal in ´t begin. Dus die zit volgens jou dus eigenlijk mee in het komplot... ![]() Laatst gewijzigd door Micele : 18 september 2009 om 13:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12054 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb geen officiele linkjes. Kzou niet weten wat ermee te doen. Ik heb geen flauw idee of dat paspoort verhaal waar is. Ik heb ze niet gevonden en was er niet bij. Ik heb dan ook nog nooit gezegt dat ik dat geloof. De media is de sterkste manier ter wereld om iets duidelijk te maken, je hebt niets meer nodig dan dat. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#12055 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind het gewoon heel onwaarschijnlijk dat je bij dergelijk voorval vol met adrenaline, paniek en alles wat erbij komt kijken op je klok gaat kijken. Je kan zegen wat je wil trouwens, dat hij komt vertellen hoe het zit. Hem geloof ik als hij het zegt, jij was er niet bij en kan dus verzinnen wat je wil. Ik zeg niet dat hij liegt, er is gewoon geen aanwijzing door hem waaruit hij kan opmaken wat wanneer is gebeurt. Meer moet ge daar niet achter zoeken? Het is verdomme wel enorm belangrijk indien je ooit er wil achterkomen wat er precies is gebeurt. Niet meer achter zoeken ![]() ![]() ![]() ![]() Nu zeg ik voor de eerste keer dat dit voor de eerste keer nu eens een echte getuigenis is en nu zeg jij dat je er niet meer achte moet zoeken... ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#12056 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hierdoor worden ze minder en minder geloofwaardig.
![]() |
![]() |
![]() |
#12057 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En omdat dat blijkbaar verduidelijkt moet worden, zal ik je direct ook maar zeggen dat sinterklaas en de paashaas niet bestaan. Je snapt er nog altijd niets van he, mijn beste Micele. Vertel mij bijvoorbeeld eens, waarom je die zotte bewering van Bigard niet zelf eens hebt opgezocht? Heb jij bijvoorbeeld ooit al het 9/11 commission rapport doorbladerd en er stukjes uit gelezen? En toch meen je dat je er een mening moet over hebben blijkbaar. Straf. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12058 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
vooral die technische uitleg over het falen van het luchtafweersystemen en luchtverdediging in samenwerking met de burgerluchtvaart, waar ik deskundige kennis van heb (Nato in Duitsland, en Kleine Brogel, als radartechnicus) beide in samenwerking met Amerikanen, door Tac-Evals enz...) Awel ik heb - betreffende dat - veel onzin op en tussen de regels gelezen in het commisierapport, als het U interesseert. Daarom mijn zeer kritische houding (ook dikwijls voorbarige, geef ik toe ![]() http://www.youtube.com/watch?v=JuoQZ..._embedded#t=17 Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Micele : 18 september 2009 om 13:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12059 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @ Micele :
Het punt is : Er is nog heel wat meer te doen geweest omtrent de FAA NORAD en het commission report. Deze informatie kun je niet weglaten of negeren Zie links op de tweede helft van deze pagina : http://wtc7lies.googlepages.com/nora...ilities%2Cpilo Deze website over 9/11 is zonder enige twijfel de meeste uitgebreide bron van informatie online. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12060 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
-Bovendien waar zijn al die andere verklaringen die ook een explosie melden voor de eerst eplane impact ?? -belangrijker nog : Wat is de relatie tussen de collapse vanaf boven een een explosie onderin die een dik half uur eerder plaatsvond ?? |
|
![]() |
![]() |