Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 september 2009, 00:06   #12041
Zeikstraal
Banneling

Standaard

“Today, America would be outraged if U.N. troops entered Los Angeles
to restore order. Tomorrow they will be grateful! This is especially
true if they were told that there were an outside threat from beyond,
whether real or promulgated, that threatened our very existence. It is
then that all peoples of the world will plead to deliver them from
this evil. The one thing every man fears is the unknown. When
presented with this scenario, individual rights will be willingly
relinquished for the guarantee of their well-being granted to them by
the World Government.” - Dr. Henry Kissinger, Bilderberger Conference

Tegenwoordig nogal wa berichten van homegrown terror ginder.
Zeikstraal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2009, 04:38   #12042
ellioty
Vreemdeling

ellioty's schermafbeelding

Standaard

de kloe, beh de koe lief, http://www.dragoncourt.net/08.html
http://web.archive.org/web/200306231...gasset/toc.asp
voorsmaakje van de enige redding?.. vergeet Dan Bruin.. ' we are change' and urgent change! voor niets een stukske.. http://web.archive.org/web/200306231...basset/toc.asp
ellioty is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2009, 04:42   #12043
ellioty
Vreemdeling

Standaard zelfs de chemtrail burgem.. met zeer goeie bed..

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ellioty Bekijk bericht
de kloe, beh de koe lief, http://www.dragoncourt.net/08.html
http://web.archive.org/web/200306231...gasset/toc.asp
voorsmaakje van de enige redding?.. vergeet Dan Bruin.. ' we are change' and urgent change! voor niets een stukske.. http://web.archive.org/web/200306231...basset/toc.asp
kan iere weinig aan veranderen: terloops thanks da ik nog iets kan posten.. ben tijdje geblokd gewwest omdat de warheid soms te hard kan zijn. Dank eens de postbodes met hun mobiletten.. erg hé da ze hun fiets moeten thuis laten.. go for it nature en de vredesweek: http://www.ggf.be/pers/tuurkyndt.pdf

Laatst gewijzigd door ellioty : 18 september 2009 om 05:01.
Oud 18 september 2009, 05:00   #12044
ellioty
Vreemdeling

Standaard actie. wakker worden.. vergeet Micka: relax we can do 0

Citaat:
kan iere weinig aan veranderen: terloops thanks da ik nog iets kan posten.. dank eens de postbodes met hun mobiletten.. erg hé da ze hun fiets moeten thuis laten.. go for it nature en de vredesweek: http://www.ggf.be/pers/tuurkyndt.pdf
Menskes als V natuur er nie meer is zijn we ook foetsie al is er esoterie en ander verborgen (occult) kennis. Wordt wakker en denk aan ons of de wonderkes: kindjes VERDORIE!! De smeekbede van ex burgemeester vereecken is geen sc f oproepje.. let the farm intakt c of geen c het is serieus nu!! vergeet de code.. wij zijn de natuur.. de zon ? de aarde en al de sterren.. sta eens stil.. leg die gsm eens op het gras in uw mooie niet voor insecten dienende tuin..al is het Zen.. zonder het geheel zijn we weg! zonder moeder Aarde zijn we niekske.. yep iedereen is druk bezig.. zonder da verdomt geld leven we nie meer.. ma straks als er geen leven meer is is da geld er ook nie meer.. en al die super intelligente kindjes die geboren worden, wonderkes!! Die het verdienen om een leven te hebben ! Ouders zullen dit wel snappen.. of gaan we feesten tot we er bij neervallen? !!! veel lieve moed
Ellioty iemand die nie veel te zeggen heeft ma die zegt: nu of nooit!!
Oud 18 september 2009, 05:08   #12045
ellioty
Vreemdeling

Standaard Mistery of de enige redding?..

Having assisted the Church to kill the Elves, man now stands alone against a being he uses
With contempt for his own gain, but whose power against him is limitless and whose patience with him is not. The highest socalled authorities on Earth have finally realised what they have done and even they, The United Nations Org., say that the clock is ticking and time is running out. note uit:

of gratis op het web, toch een deeltje : http://web.archive.org/web/200306231...basset/toc.asp

Citaat:
kan iere weinig aan veranderen: terloops thanks da ik nog iets kan posten.. dank eens de postbodes met hun mobiletten.. erg hé da ze hun fiets moeten thuis laten.. go for it nature en de vredesweek: http://www.ggf.be/pers/tuurkyndt.pdf
Menskes als V natuur er nie meer is zijn we ook foetsie al is er esoterie en ander verborgen (occult) kennis. Wordt wakker en denk aan ons of de wonderkes: kindjes VERDORIE!! De smeekbede van ex burgemeester vereecken is geen sc f oproepje.. let the farm intakt corporation of geen c het is serieus nu!! CCC zij die nie gewapend zijn kunnen gevaarlijk zijn. Veel lieve moed en sta eens stil
Ellioty iemand die nie veel te zeggen heeft ma die zegt: nu of nooit!!

Laatst gewijzigd door ellioty : 18 september 2009 om 05:13.
Oud 18 september 2009, 05:15   #12046
ellioty
Vreemdeling

Standaard

11 Elves.. nood breekt wet?..
Oud 18 september 2009, 06:41   #12047
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Toch wel, in het 2e kelderverdiep letterlijk sublevel 2-B2, en hij zei vóór de vliegtuiginslagen.
Hij zal wel een uurwerk aan gehad hebben.

Volg de BBC-video maar eens vanaf 2e minuut gewoon luisteren en kijken aub:
http://video.google.com/videoplay?do...52043407678584

Sinds wanneer kun je vanuit de kelder zien dat er een vliegtuig inslaat ??

Laatst gewijzigd door atmosphere : 18 september 2009 om 06:41.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2009, 07:38   #12048
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Toch wel, in het 2e kelderverdiep letterlijk sublevel 2-B2, en hij zei vóór de vliegtuiginslagen.
Hij zal wel een uurwerk aan gehad hebben.

Volg de BBC-video maar eens vanaf 2e minuut gewoon luisteren en kijken aub:
http://video.google.com/videoplay?do...52043407678584
Sterk, eerste keer dat ik beelden zie van iemand aanwezig die dergelijk statement maakt. Sterk.

Wat ik me dan wel afvraag...een ontploffing in de kelder om de "foundation" van de toren te verzwakken? De toren is van boven naar beneden ingezakt waardoor deze explosieven geen nut meer hadden.
En idd, hoe kan vliegtuigen zien indien hij in de kelder zat? Uurwerk aanhebben kan ja, maar ik denk niet dat als er zoiets gebeurt datje dan effe p je uurwerk gaat kijken.

Andere algemene opmerking, de BBC heeft een reportage die de believers fabeltjes volledig afgebroken heeft met bwijzen en getuigenissen. Het enigste weerwerk was toen...mainstream media...is de BBC nu plots geen mainstream meer welke onder leiding is van de globale controle van de VS?

Laatst gewijzigd door illwill : 18 september 2009 om 07:42.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2009, 11:50   #12049
Micele
Secretaris-Generaal VN

Micele's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Sinds wanneer kun je vanuit de kelder zien dat er een vliegtuig inslaat ??
Waar staat dat ?

Maar ge kunt bvb wel op uw uurwerk kijken als ge explosies hoort vanuit de kelderverdiepingen beneden je (er waren 6 sublevels).

Weet ge men hoort ook vanwaar het geluid komt...

En als ge volgende dag hoort dat de vliegtuiginslag ca. 5 á 10 minuten later was als die eerste explosies, dan weet je het wel.

Of moet ik een tekeninkje maken ?

Kijk, als men alle getuigen die het officiele fabeltje tegenspreken wil debunken, debunkt men maar er op los....

Laatst gewijzigd door Micele : 18 september 2009 om 12:16.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2009, 11:54   #12050
Micele
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Sterk, eerste keer dat ik beelden zie van iemand aanwezig die dergelijk statement maakt. Sterk.

Wat ik me dan wel afvraag...een ontploffing in de kelder om de "foundation" van de toren te verzwakken? De toren is van boven naar beneden ingezakt waardoor deze explosieven geen nut meer hadden.
En idd, hoe kan vliegtuigen zien indien hij in de kelder zat? Uurwerk aanhebben kan ja, maar ik denk niet dat als er zoiets gebeurt datje dan effe p je uurwerk gaat kijken.

Andere algemene opmerking, de BBC heeft een reportage die de believers fabeltjes volledig afgebroken heeft met bwijzen en getuigenissen. Het enigste weerwerk was toen...mainstream media...is de BBC nu plots geen mainstream meer welke onder leiding is van de globale controle van de VS?
Jaja Ilwill, alle getuigen liegen... maar die -onder druk van hun geweten - de officiele versie nabeamen, - omdat ze zoiets grotesk niet kunnen voorstellen -, die spreken de waarheid

Kijk gij maar verder naar de officiële linkjes en getuigen, en blijf er maar in geloven.
Ik ga hierbij eindigen, of wacht een allerlaatste filmpje om de belachelijkheid vh officiële onderzoek af te sluiten, de "2 magic-paspoortfeiten" die in het officiële boek staan:

http://www.youtube.com/watch?v=-DlmATwYY48

Citaat:
maar ik denk niet dat als er zoiets gebeurt datje dan effe p je uurwerk gaat kijken.
maar ge denkt dus mss wel ? dat ze dat onbeschadigd paspoort en dat 2e beschadigde paspoort - stempels van de FBI erop maakt het officieel - van die 2 kapers gevonden hebben in het metershoge stof van de WTC towers.

Maar de getuigenis van de concierge en zijn medewerkers wordt niet in de officiële versie weerhouden... tja, dan geraakt hij alleen maar bij de media zijn verhaal kwijt, hé

Citaat:
Your name, please ?
... Oh...
No comment
Dááág

Laatst gewijzigd door Micele : 18 september 2009 om 12:18.
Oud 18 september 2009, 12:34   #12051
Micele
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Toch nog eens... zucht...

Citaat:
En idd, hoe kan vliegtuigen zien indien hij in de kelder zat?
Waar staat dat ?
Citaat:
Uurwerk aanhebben kan ja,
Dat kan, een concierge zonder uurwerk ?
Citaat:
maar ik denk niet dat als er zoiets gebeurt datje dan effe p je uurwerk gaat kijken.
Gij denkt dat niet...
Moet een concierge geen logbook of zoiets bijhouden van eventuele ongevallen, liftpannes, ontploffingen, schade enz...
En wat staat er in de eerste kolom van zo´n logbook of rapport ?
Date / Hour

Hij telefoneerde ook naar zijn supervisor op dat moment, in die richting kan men mss ook wat bewijzen, maar wat heeft het voor nut als zijn verhaal nog niet eens weerhouden wordt...

Waarom zou die concierge liegen ?
Citaat:
Wat is daar "sterk" aan ?
Die plichtbewuste man wil zijn verhaal gewoon kwijt, meer moet ge daar niet achter zoeken.
En als ge 20 jaar in de WTC1 concierge waart, en van alle geluiden, storingen en pannes/ongevallen op de hoogte bent, en ze geloven je dan nog niet eens.... Tja, triestige boel voor die kerel. Hopelijk vind hij nog een job...

Hier een filmpje over de Administratieve Directeur van de 9/11 Onderzoekscommissie, Philip D. Zelikow:

Commission's Executive Director Philip D. Zelikow
http://www.youtube.com/watch?v=JuoQZ..._embedded#t=17
Dat stond ooit eens in Wikipedia:

Citaat:
Laut Wikipedia: „Professor Zelikow Gebiet der akademischen Expertise liegt in der Schaffung und Erhaltung, in seinen Worten, eines „öffentliche Mythos“ oder „öffentliche Annahmen“ welche er als „Glauben“ definiert, den man als wahr annimmt und mit der Umgebung teilt. In seiner akademischen Arbeit hat er sich darauf spezialisiert, was er „einbrennen“ und „formen“ von Ereignissen nennt, die eine wichtige Rolle einnehmen und deshalb ihre Kraft behalten, auch wenn die Generation die es erlebt hat nicht mehr da ist. Er sagt, dass die Erzählkraft der Geschichte typisch verbunden ist mit dem wie die Leser sich mit den Aktionen der einzelnen Figuren identifizieren können. Wenn die Leser die Verbindung zu ihrem eigenen Leben nicht herstellen können, dann versagt ein Geschichtsereignis sie zu berühren.“

Laatst gewijzigd door Micele : 18 september 2009 om 12:54.
Oud 18 september 2009, 12:52   #12052
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

maar ge denkt dus mss wel ? dat ze dat onbeschadigd paspoort en dat 2e beschadigde paspoort - stempels van de FBI erop maakt het officieel - van die 2 kapers gevonden hebben in het metershoge stof van de WTC towers.
Je bent in een fanatsievolle bui zie ik.

Hier heb je het paspoort van Satam Al Suquami, een van de kapers van AA11 http://www.vaed.uscourts.gov/notable...n/WT00001A.jpg

Er staat een label op omdat het bewijsmateriaal is in een rechtszaak.
Het werd gevonden in Vessey street VOOR de torens instorten.

Waarom verzin jij er allemaal die zever bij?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2009, 12:57   #12053
Micele
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht

Hier heb je het paspoort van Satam Al Suquami, een van de kapers van AA11 http://www.vaed.uscourts.gov/notable...n/WT00001A.jpg

Tja, Bigard citeert dat wel zo -letterlijk- uit het officiele 9/11 boek.

Je hebt de video van Bigard toch goed aangekeken ? Het is helemaal in ´t begin.

Dus die zit volgens jou dus eigenlijk mee in het komplot...

Laatst gewijzigd door Micele : 18 september 2009 om 13:01.
Oud 18 september 2009, 12:59   #12054
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Jaja Ilwill, alle getuigen liegen... maar die -onder druk van hun geweten - de officiele versie nabeamen, - omdat ze zoiets grotesk niet kunnen voorstellen -, die spreken de waarheid

Kijk gij maar verder naar de officiële linkjes en getuigen, en blijf er maar in geloven.
Ik ga hierbij eindigen, of wacht een allerlaatste filmpje om de belachelijkheid vh officiële onderzoek af te sluiten, de "2 magic-paspoortfeiten" die in het officiële boek staan:

http://www.youtube.com/watch?v=-DlmATwYY48

Maar de getuigenis van de concierge en zijn medewerkers wordt niet in de officiële versie weerhouden... tja, dan geraakt hij alleen maar bij de media zijn verhaal kwijt, hé

Dááág
Ik heb nog nooit gezegt dat een getuige liegt, van geen enkel verhaal. Wat ik wel zeg is dat de geschreven teksten van believers site gelogen zijn, of verdraaid of wat dan ook. Van al de misschien wel 1000den zogezegde getuigenissen is dit het eerste wat echt als getuigenis kan dienen.

Ik heb geen officiele linkjes. Kzou niet weten wat ermee te doen.

Ik heb geen flauw idee of dat paspoort verhaal waar is. Ik heb ze niet gevonden en was er niet bij. Ik heb dan ook nog nooit gezegt dat ik dat geloof.

De media is de sterkste manier ter wereld om iets duidelijk te maken, je hebt niets meer nodig dan dat.
Oud 18 september 2009, 13:06   #12055
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Toch nog eens... zucht...

Waar staat dat ?

Dat kan, een concierge zonder uurwerk ?

Gij denkt dat niet...
Moet een concierge geen logbook of zoiets bijhouden van eventuele ongevallen, liftpannes, ontploffingen, schade enz...
En wat staat er in de eerste kolom van zo´n logbook of rapport ?
Date / Hour

Hij telefoneerde ook naar zijn supervisor op dat moment, in die richting kan men mss ook wat bewijzen, maar wat heeft het voor nut als zijn verhaal nog niet eens weerhouden wordt...

Waarom zou die concierge liegen ?

Die plichtbewuste man wil zijn verhaal gewoon kwijt, meer moet ge daar niet achter zoeken.
En als ge 20 jaar in de WTC1 concierge waart, en van alle geluiden, storingen en pannes/ongevallen op de hoogte bent, en ze geloven je dan nog niet eens.... Tja, triestige boel voor die kerel. Hopelijk vind hij nog een job...

Hier een filmpje over de Administratieve Directeur van de 9/11 Onderzoekscommissie, Philip D. Zelikow:

Commission's Executive Director Philip D. Zelikow
Dat stond ooit eens in Wikipedia:
Dat staat nergens, hij zegt dat hij in de kelder was en vanuit de kelder kan je niet zien of er een vliegtuig in de torens vloog of niet.

Ik vind het gewoon heel onwaarschijnlijk dat je bij dergelijk voorval vol met adrenaline, paniek en alles wat erbij komt kijken op je klok gaat kijken. Je kan zegen wat je wil trouwens, dat hij komt vertellen hoe het zit. Hem geloof ik als hij het zegt, jij was er niet bij en kan dus verzinnen wat je wil.

Ik zeg niet dat hij liegt, er is gewoon geen aanwijzing door hem waaruit hij kan opmaken wat wanneer is gebeurt.

Meer moet ge daar niet achter zoeken? Het is verdomme wel enorm belangrijk indien je ooit er wil achterkomen wat er precies is gebeurt. Niet meer achter zoeken
Nu zeg ik voor de eerste keer dat dit voor de eerste keer nu eens een echte getuigenis is en nu zeg jij dat je er niet meer achte moet zoeken...
Oud 18 september 2009, 13:10   #12056
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Dat is altijd al het probleem van de believers, ze copy en pasten alle verzonnen dingen zonder de echte feiten eerst eens na te vragen of zich vragen te stellen bij alle beweringen.
Hierdoor worden ze minder en minder geloofwaardig.
Oud 18 september 2009, 13:31   #12057
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tja, Bigard citeert dat wel zo -letterlijk- uit het officiele 9/11 boek.

Je hebt de video van Bigard toch goed aangekeken ? Het is helemaal in ´t begin.

Dus die zit volgens jou dus eigenlijk mee in het komplot...
Tja, het spijt me je te moeten melden dat die clown Bigard, misschien niet altijd even correct is tijdens zijn vertelselkes.

En omdat dat blijkbaar verduidelijkt moet worden, zal ik je direct ook maar zeggen dat sinterklaas en de paashaas niet bestaan.

Je snapt er nog altijd niets van he, mijn beste Micele.
Vertel mij bijvoorbeeld eens, waarom je die zotte bewering van Bigard niet zelf eens hebt opgezocht?

Heb jij bijvoorbeeld ooit al het 9/11 commission rapport doorbladerd en er stukjes uit gelezen?

En toch meen je dat je er een mening moet over hebben blijkbaar.
Straf.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2009, 13:52   #12058
Micele
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Heb jij bijvoorbeeld ooit al het 9/11 commission rapport doorbladerd en er stukjes uit gelezen?
Natuurlijk, zoals ik al dikwijls aanhaalde - gij leest toch mijn posts ?...
vooral die technische uitleg over het falen van het luchtafweersystemen en luchtverdediging in samenwerking met de burgerluchtvaart, waar ik deskundige kennis van heb (Nato in Duitsland, en Kleine Brogel, als radartechnicus) beide in samenwerking met Amerikanen, door Tac-Evals enz...)
Awel ik heb - betreffende dat - veel onzin op en tussen de regels gelezen in het commisierapport, als het U interesseert.

Daarom mijn zeer kritische houding (ook dikwijls voorbarige, geef ik toe ) tov de rest van het 9/11 commissie-rapport, ge kunt zoiets toch geen strikt neutrale commissie noemen, alsof in een geplande seriemoordzaak zelf enkele vd de rechters de opdrachtgevers waren, of tenminste afpersbaar zijn.

Citaat:
En toch meen je dat je er een mening moet over hebben blijkbaar.
Straf.
Straf hé ?

Laatst gewijzigd door Micele : 18 september 2009 om 13:58.
Oud 18 september 2009, 17:37   #12059
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

@ Micele :
Het punt is :
Er is nog heel wat meer te doen geweest omtrent de FAA NORAD en het commission report. Deze informatie kun je niet weglaten of negeren

Zie links op de tweede helft van deze pagina :

http://wtc7lies.googlepages.com/nora...ilities%2Cpilo

Deze website over 9/11 is zonder enige twijfel de meeste uitgebreide bron van informatie online.
Oud 18 september 2009, 17:45   #12060
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Over uw conciërge valt overigens ng veel te vertellen , zoals bijvoorbeeld zijn inconsistentie in wat hij verklaart .

-Bovendien waar zijn al die andere verklaringen die ook een explosie melden voor de eerst eplane impact ??

-belangrijker nog : Wat is de relatie tussen de collapse vanaf boven een een explosie onderin die een dik half uur eerder plaatsvond ??
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be