![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1201 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() OK, maar geeft toe dat het wel minstens een beetje uitgelokt is.
![]()
![]() |
#1202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een beetje... Misschien... Dat mag toch?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1203 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dat laatste is de specialiteit van jullie hypocriete kerkverkrachters en hun beschermcrapuul. Hoe durven jullie, blinde kerkslaven, iets over moraliteit verkondigen terwijl jullie "herders" zich ongestraft vergrijpen aan kinderen? Hou jullie mond toch met jullie dubbelmoraal. ZUM KOTSEN is dat.
![]() |
![]() |
#1204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1205 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1206 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [
Citaat:
Bweek...vies... Citaat:
ah ja...nog iets... http://forum.politics.be/showthread....03#post5148203
![]() |
![]() |
#1207 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1208 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 7 december 2010 om 16:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1210 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iemand dat sex met kinderen goedpraat verdient op zijn minst een paar koeken op zijn muil , ik heb rafmans dat nog nergens zien doen .... wel heb ik al wel veel rechtse puntmutsen vanalles fout zien lezen en dingen verdraaien enz ... ze geloven meestal wat ze willen geloven en lezen wat ze willen lezen .... enz. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1211 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
volgens mij is het actueel zo dat de leeftijd ivm wettelijk niet-strafbare sex is - 18 jaar voor daders die een gezagsfunctie hebben (ouders, leraren, opvoeders, jeugdleidinggevenden, pasters ...) - 16 jaar voor alle anderen. (ik spreek niet over mensen die door handicap niet in staat zijn om een wettelijke instemming te geven ..) Ben ik mis? Heb ik alweer een wetswijziging gemist ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1213 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Je begrijpt er echt geen ballen van. Ik verdedig nergens gedwongen sex met kinderen, ik walg van die specialiteit van jullie kerkverkrachters. Citaat:
Wat betreft dat linkje naar die posting: jouw vergelijkingen met andere misdadigers vergoelijkt geenzins de misdaden van jouw kerkklootzakken. Dit is alweer zo'n typische extreem-rechtse reflex: als je in het nauw wordt gedreven, kom dan aandraven met andere klootzakken. Zoals (neo)nazi's Stalin opvoeren als excuus voor Hitler. Pakt niet bij mij, jongen, iets vroeger opstaan en meer bokes met spek eten. .
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 7 december 2010 om 16:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1214 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zijn mijn citaten die hij overneemt. Zo vindingrijk is hij ook weer niet. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1215 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wauw pericle de uitvinder der Nederlandse taal ... wie had dat gedacht . Wat een kunst , hoe is het mogelijk ? ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1216 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nu blijkt uw ware aard: de Kerk bekritiseren inzake pedofilie maar er tegelijkertijd zélf de meest ranzige standpunten op nahouden. Zoiets noemt men hypocrisie van de ergste soort. U bent ontmaskerd. Dat mensen als u negatief staan tegenover het VB is een énorm compliment voor die partij. Laatst gewijzigd door Herr Oberst : 7 december 2010 om 17:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
14 dagen geleden was je zelf extreem rechts. Ge weigert zelfs vreemdelingen als klant. Wat is er gebeurd ? Ik denk dat het toch duidelijk is dat niemand, ook Fieseler niet , pedofielen de hand boven het hoofd wil houden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1218 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1219 |