![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1201 |
Banneling
|
![]() Heeft het CGKR nu nog steeds geen antwoord kunnen bieden? Die moeten daar nogal eens lang over nadenken precies?
Op mijn mailtje of ik in navolging van de Miss Maghreb verkiezing dan ook een Miss Autochtone Vlaamse mocht organizeren, heb ik ook nog steeds geen antwoord gekregen. Hoe zou dat toch komen? Straks kan ik geen zaal meer vastleggen op tijd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1202 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
2) Iedereen zonder uitzondering (of ik moet die gemist hebben) is van oordeel dat de onthaalmoeder in de fout is en dat ze niet mag discrimineren. Get your facts straight.
![]() |
![]() |
#1203 |
|
![]() Inderdaad, ik antwoord er niet meer op, tenzij hij weer leugens gaat vertellen over me (wat we normaal stropoppen noemen)
![]() |
#1204 |
|
![]() Ik ben even weg geweest....wie kan mij updaten...toen ik wegging was verenigd links nog steeds druk doende om een cordon sanitair rond peuters te verdedigen wegens verkeerde politieke kleur van de ouders....en?...hebben ze ondertussen, afgezien van de gebruikelijke en ijverig bijeengelogen haatproza al een argument geformuleerd?...iemand?
![]() |
#1205 | |
|
![]() Citaat:
Ook niet van uw medestanders in uw partij. Ik hoor, lees en zie enkel opportunistische, racistische (xenofobe) en populistische argumenten. Dat noem ik pas ziek. Ge laat de slechtste kant zien van de menselijkheid, dan is het niet meer dan normaal dat mensen u daarop afrekenen en u op dezelfde manier lik op stuk geven. http://nl.wikipedia.org/wiki/Gulden_...28leefregel%29
![]() |
![]() |
#1206 | |
|
![]() Citaat:
1) Niemand verantwoordt de uitsluiting van het kind. 2) Iedereen zonder uitzondering (of ik moet die gemist hebben) is van oordeel dat de onthaalmoeder in de fout is en dat ze niet mag discrimineren. Get your facts straight.
![]() |
![]() |
#1207 | |
|
![]() Citaat:
Enkel hun mening mag verkondigd worden. Het andere willen ze onderdrukken.
![]() |
![]() |
#1208 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Rijmt op trol.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 21 oktober 2011 om 20:48. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om maar te zeggen dat het niet gezond is om een oordeel te vellen wanneer je maar één klok hebt horen luiden. De onthaalmoeder heeft ongetwijfeld ook haar kant van het verhaal.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1210 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....50#post5755950 http://forum.politics.be/showthread....36#post5756236 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De linkse pers had dat anders al lang, ferm uitvergroot, ten berde gebracht. Ook jij zo zou dat zo graag hebben, zo graag horen, dat je het begint te geloven tot zelfs nu, het verkondigen er van.... wishful thinking, heet dat dan. Of gewoon wat smerig roddelen.... Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1212 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En de partijvriendjes slikken dat natuurlijk als zoete koek...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Link, citaat, bron? Je hele oeuvre straalt 't uit.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1214 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Indien jouw 'veronderstelling uit je dikke duim' waar zou zijn, zou 't dan niet al lang en breed uitgesmeerd zijn in de media? De media zijn waarschijnlijk ook zwaar racistisch en pro VB, nietwaar?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tenzij deze mevrouw van haar werkgever de opdracht kreeg om mediastilte te bewaren...
![]() |
![]() |
![]() |
#1216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De kans om 'n veebee'er te naaien, gewoon laten liggen! ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hahahahah.
![]() |
![]() |
![]() |
#1218 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1219 |
Burger
|
![]() Al een geluk dat er het CGKR is waar Bertje Deckers en de zijnen kunnen gaan klagen. Een centrum waar zijn partij altijd tegen strijdt, maar waar hij nu wenend bij terecht moet. Zoals de pester die zelf gepest wordt en nu bij de meester gaat klagen omdat men zijn gediscrimineer beu is en men deze keer hem pest.
Uiteraard moet discriminatie bestreden worden. Hopelijk leert Bertje nu dat de principes van het CGKR (niemand discrimineren) eigenlijk wel best aux serieux te nemen zijn. Hopelijk is hij dan ook consequent en gaat hij bij een partij die de principes van non-discirminatie van het CKGR wel genegen is. Het is altijd goed dat een VB-er plots ondervindt dat discriminatie niet leuk is. Wanneer het hem en de zijnen overkomt. Hopelijk leert zo iemand daar dan uit en verlaat hij de partij die discriminatie van mensen in de samenleving met vlag en vaandel aanmoedigt. Bertje, hopelijk heb je je les geleerd door een koekje van eigen deeg te krijgen. (ik vrees van niet, maar soit). Partijen als Groen! en SPA zijn anti-discriminatiepartijen bij uitstek, dus daar kan Bertje zeker bij terecht. Laatst gewijzigd door Beno : 22 oktober 2011 om 15:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1220 | |
|
![]() Citaat:
![]() |