Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 oktober 2011, 14:35   #1201
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Heeft het CGKR nu nog steeds geen antwoord kunnen bieden? Die moeten daar nogal eens lang over nadenken precies?

Op mijn mailtje of ik in navolging van de Miss Maghreb verkiezing dan ook een Miss Autochtone Vlaamse mocht organizeren, heb ik ook nog steeds geen antwoord gekregen. Hoe zou dat toch komen? Straks kan ik geen zaal meer vastleggen op tijd.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2011, 16:38   #1202
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Conscience Bekijk bericht
De wijze waarop sommigen hier de uitsluiting van een bepaald kind verantwoorden behoort ongetwijfeld tot de meest walgelijke internetschrijfsels die beschikbaar zijn.
1) Niemand verantwoordt de uitsluiting van het kind.
2) Iedereen zonder uitzondering (of ik moet die gemist hebben) is van oordeel dat de onthaalmoeder in de fout is en dat ze niet mag discrimineren.

Get your facts straight.
Oud 21 oktober 2011, 16:39   #1203
Alboreto

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Voor jou gaat het om een woordspel.
Inderdaad, ik antwoord er niet meer op, tenzij hij weer leugens gaat vertellen over me (wat we normaal stropoppen noemen)
Oud 21 oktober 2011, 16:41   #1204
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Ik ben even weg geweest....wie kan mij updaten...toen ik wegging was verenigd links nog steeds druk doende om een cordon sanitair rond peuters te verdedigen wegens verkeerde politieke kleur van de ouders....en?...hebben ze ondertussen, afgezien van de gebruikelijke en ijverig bijeengelogen haatproza al een argument geformuleerd?...iemand?
Oud 21 oktober 2011, 16:44   #1205
Alboreto

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Deckers Bekijk bericht
Echt ziek deze opmerking! Echt ziek! Waar denkt gij dat wij mee bezig zijn? Draait ALLES in ons leven om de politiek denkt ge? Hebben wij dan geen menselijke kant?
Kijk, Bert, misschien wel, maar van al uw post heb ik nog niets van uw menselijke kant gezien.
Ook niet van uw medestanders in uw partij.
Ik hoor, lees en zie enkel opportunistische, racistische (xenofobe) en populistische argumenten. Dat noem ik pas ziek.

Ge laat de slechtste kant zien van de menselijkheid, dan is het niet meer dan normaal dat mensen u daarop afrekenen en u op dezelfde manier lik op stuk geven.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Gulden_...28leefregel%29
Oud 21 oktober 2011, 16:48   #1206
Alboreto

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Deckers Bekijk bericht
Beste vriend, je zit hier al 60 pagina's lang te verdedigen dat een kind wordt geweigerd enkel en alleen omdat zijn vader de verkeerde politieke overtuiging heeft.
Ik herhaal

1) Niemand verantwoordt de uitsluiting van het kind.
2) Iedereen zonder uitzondering (of ik moet die gemist hebben) is van oordeel dat de onthaalmoeder in de fout is en dat ze niet mag discrimineren.

Get your facts straight.
Oud 21 oktober 2011, 16:49   #1207
Alboreto

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Ik verkondig op dit forum mijn mening. Ik dacht dat jullie daar voorstander van waren, van vrijheid van meningsuiting?
Niet echt.
Enkel hun mening mag verkondigd worden.
Het andere willen ze onderdrukken.
Oud 21 oktober 2011, 20:47   #1208
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Niet echt.
Enkel hun mening mag verkondigd worden.
Het andere willen ze onderdrukken.
LOL:

Rijmt op trol.

Laatst gewijzigd door Xenophon : 21 oktober 2011 om 20:48.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2011, 06:09   #1209
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dolfijn Bekijk bericht
Om na enkele weken een kind buiten te gooien omwille van politieke voorkeur vader, moet er iets gebeurd zijn waardoor de onthaalmoeder zo handelt... Misschien heeft hij wel racistische opmerkingen gegeven op de onthaalmoeder of op haar kinderen?
Hier werd eigenlijk niet echt op ingegaan, maar ik geloof inderdaad dat er zoiets aan de hand moet geweest zijn... Ik kan me heel goed voorstellen dat Bert iets gemeens, racistisch gezegd heeft, waarmee hij de gevoelens van de onthaalmoeder ernstig gekrenkt heeft, zoals bijvoorbeeld dat het nogal een geluk is dat haar kinderen zo op haar man lijken en niet op haar. Misschien had ze ook helemaal geen probleem met Annelies of PieterJan Deckers, maar wou ze gewoon niet dat Bert nog langer bij haar over de vloer kwam...

Om maar te zeggen dat het niet gezond is om een oordeel te vellen wanneer je maar één klok hebt horen luiden. De onthaalmoeder heeft ongetwijfeld ook haar kant van het verhaal.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2011, 06:29   #1210
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Hier werd eigenlijk niet echt op ingegaan, maar ik geloof inderdaad dat er zoiets aan de hand moet geweest zijn... Ik kan me heel goed voorstellen dat Bert iets gemeens, racistisch gezegd heeft, waarmee hij de gevoelens van de onthaalmoeder ernstig gekrenkt heeft, zoals bijvoorbeeld dat het nogal een geluk is dat haar kinderen zo op haar man lijken en niet op haar. Misschien had ze ook helemaal geen probleem met Annelies of PieterJan Deckers, maar wou ze gewoon niet dat Bert nog langer bij haar over de vloer kwam...

Om maar te zeggen dat het niet gezond is om een oordeel te vellen wanneer je maar één klok hebt horen luiden. De onthaalmoeder heeft ongetwijfeld ook haar kant van het verhaal.
Te meer daar die éne klok hier leugens vertelt.
http://forum.politics.be/showthread....50#post5755950
http://forum.politics.be/showthread....36#post5756236
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2011, 06:43   #1211
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Dat geloof ik nu net niet.

De linkse pers had dat anders al lang, ferm uitvergroot, ten berde gebracht.

Ook jij zo zou dat zo graag hebben, zo graag horen, dat je het begint te geloven tot zelfs nu, het verkondigen er van....

wishful thinking, heet dat dan.

Of gewoon wat smerig roddelen....

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2011, 08:01   #1212
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Te meer daar die éne klok hier leugens vertelt.
En de partijvriendjes slikken dat natuurlijk als zoete koek...
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 22 oktober 2011, 11:07   #1213
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat zijn geen leugens, dat zijn vaststellingen, door jouw aders stroomt nu eenmaal puur venijn en haat voor alles wat ons eigen is.

Link, citaat, bron? Je hele oeuvre straalt 't uit.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2011, 11:10   #1214
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

...en die mevrouw is toevallig stom en kan niet schrijven ook...om háár verhaal te doen?

Indien jouw 'veronderstelling uit je dikke duim' waar zou zijn, zou 't dan niet al lang en breed uitgesmeerd zijn in de media?
De media zijn waarschijnlijk ook zwaar racistisch en pro VB, nietwaar?
Oud 22 oktober 2011, 11:13   #1215
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Indien jouw veronderstelling waar zou zijn, zou 't dan niet al lang en breed uitgesmeerd zijn in de media?
Tenzij deze mevrouw van haar werkgever de opdracht kreeg om mediastilte te bewaren...

Citaat:
Oud 22 oktober 2011, 12:40   #1216
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tenzij deze mevrouw van haar werkgever de opdracht kreeg om mediastilte te bewaren...
Dat zal 't zijn!

De kans om 'n veebee'er te naaien, gewoon laten liggen!
Oud 22 oktober 2011, 14:35   #1217
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hahahahah.
Oud 22 oktober 2011, 14:57   #1218
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Dat geloof ik nu net niet.

De linkse pers had dat anders al lang, ferm uitvergroot, ten berde gebracht.

Ook jij zo zou dat zo graag hebben, zo graag horen, dat je het begint te geloven tot zelfs nu, het verkondigen er van....

wishful thinking, heet dat dan.

Of gewoon wat smerig roddelen....

Paulus.
Welke linkse pers?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2011, 15:04   #1219
Beno
Burger

Beno's schermafbeelding

Standaard

Al een geluk dat er het CGKR is waar Bertje Deckers en de zijnen kunnen gaan klagen. Een centrum waar zijn partij altijd tegen strijdt, maar waar hij nu wenend bij terecht moet. Zoals de pester die zelf gepest wordt en nu bij de meester gaat klagen omdat men zijn gediscrimineer beu is en men deze keer hem pest.

Uiteraard moet discriminatie bestreden worden. Hopelijk leert Bertje nu dat de principes van het CGKR (niemand discrimineren) eigenlijk wel best aux serieux te nemen zijn. Hopelijk is hij dan ook consequent en gaat hij bij een partij die de principes van non-discirminatie van het CKGR wel genegen is.

Het is altijd goed dat een VB-er plots ondervindt dat discriminatie niet leuk is. Wanneer het hem en de zijnen overkomt. Hopelijk leert zo iemand daar dan uit en verlaat hij de partij die discriminatie van mensen in de samenleving met vlag en vaandel aanmoedigt. Bertje, hopelijk heb je je les geleerd door een koekje van eigen deeg te krijgen. (ik vrees van niet, maar soit).

Partijen als Groen! en SPA zijn anti-discriminatiepartijen bij uitstek, dus daar kan Bertje zeker bij terecht.

Laatst gewijzigd door Beno : 22 oktober 2011 om 15:14.
Beno is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2011, 17:29   #1220
Alboreto

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beno Bekijk bericht
Al een geluk dat er het CGKR is waar Bertje Deckers en de zijnen kunnen gaan klagen. Een centrum waar zijn partij altijd tegen strijdt, maar waar hij nu wenend bij terecht moet. Zoals de pester die zelf gepest wordt en nu bij de meester gaat klagen omdat men zijn gediscrimineer beu is en men deze keer hem pest.

Uiteraard moet discriminatie bestreden worden. Hopelijk leert Bertje nu dat de principes van het CGKR (niemand discrimineren) eigenlijk wel best aux serieux te nemen zijn. Hopelijk is hij dan ook consequent en gaat hij bij een partij die de principes van non-discirminatie van het CKGR wel genegen is.

Het is altijd goed dat een VB-er plots ondervindt dat discriminatie niet leuk is. Wanneer het hem en de zijnen overkomt. Hopelijk leert zo iemand daar dan uit en verlaat hij de partij die discriminatie van mensen in de samenleving met vlag en vaandel aanmoedigt. Bertje, hopelijk heb je je les geleerd door een koekje van eigen deeg te krijgen. (ik vrees van niet, maar soit).

Partijen als Groen! en SPA zijn anti-discriminatiepartijen bij uitstek, dus daar kan Bertje zeker bij terecht.
+1

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be