![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De op vrij jonge leeftijd (54j geloof ik) overleden acteur RIP!!
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 29 oktober 2023 om 10:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1202 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zaterdagavond is in Engeland een ijshockeyspeler overleden bij een gruwelijk ongeval: Adam Johnson kreeg een grote wonde in zijn nek door een vlijmscherpe schaats.
Het ongeval deed zich voor tijdens de derby tussen Nottingham Panthers en Sheffield Steelers in de Engelse competitie. De Amerikaan Adam Johnson, 29 jaar, werd nog naar het ziekenhuis gebracht, maar alle hulp kwam te laat. Door de ernst van het ongeluk werd de wedstrijd onmiddellijk gestaakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1206 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sport is gezond hé...
![]()
![]() |
#1207 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Friends wordt nog steeds uitgezonden hoor. Wordt volgens mij bijna evenveel herhaald als de Kampioenen. Het verschil is natuurlijk wel dat Friends ook gewoon goed was...
Chandler zowieso mijn favoriete personage.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#1208 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die van ons is er grote fan van, ikzelf heb er geen tien afleveringen van gezien.
![]() |
![]() |
![]() |
#1210 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben beginnen kijken toen ik een jaar of 17 was. Direct verkocht en nog steeds grote fan. Sindsdien eigenlijk maar 1 komische serie meer tegengekomen die me evenveel of misschien nog wel meer kon bekoren en dat is "Modern Family" met Ed O'Neill (aka All Bundy)
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#1211 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn alter ego, die Sarcasmus grijnsde...
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1212 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja Chandler Bing..... ik ben er nog altijd niet goed van.
RIP <3! |
![]() |
![]() |
![]() |
#1213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geef het 1000 keer terug. "Gemoedelijke" vader. Dat is waarom je van hem hield, hé? Hij was gemoedelijk. Wraak is een "bitch", zei jij dat niet?!
https://www.youtube.com/watch?v=-cmN...doreNottingham
![]() |
#1214 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat heeft hij ooit verkeerd gedaan? Hij heeft wat cynische opmerkingen gemaakt over ene van de verkeerde kant. Als cynisme niet meer mag. Begraaf deze maatschappij.
Als je geen vijanden hebt gemaakt in je leven ben je een zielige klootzak. Nog zieliger als je nooit liefde hebt gekend. Aah, jij denkt dat liefde een hoger doel is dan familie. Iedereen plaatst of 80% v d wereldpopulatie verkiest familie boven al de rest....
![]() |
#1215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat heb jij gedaan? Heel je leven in een gouden kooi geleefd. De resten van de sperma gemengd met pis gedronken?
Nu, een wangklopje. Heb je wel verdiend. https://www.youtube.com/watch?v=YK3n...okadelic-Topic "Jullie" soort verdelen de mensheid maar in 2 soorten. Degene die moorden en degene die niet moorden. Ik zie geen toekomst hier, zoals al jullie puta's doen. Wat heb jij bijgedragen? Het is maar een moeder met wat rotte kinderen. Die kunnen we gewoon in een donker steegje afknallen. Begrijp je waar ik heen wil? Neen, de straat is niet van deze tijd... ![]()
![]() |
#1216 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, het is mijn tijd voor de "parole". Putana.
Je hebt hier al genoeg vergif tegen die kinderen gespuwd.
![]() |
#1217 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#1218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1219 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() heel veel kans, ja, ook al heeft Albert hem erkend. Was alleszins jaren de aanhouder van Paola.
![]() |
#1220 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oud-slager Eddy uit ‘Restaurant Misverstand’ is overleden
Eddy Van Rompaey, de oud-slager die in Restaurant Misverstand veel harten stal, is overleden. Dat melden presentator Dieter Coppens en VRT dinsdagavond. De man leed aan jong dementie. De zestiger uit het Antwerpse Westmeerbeek werkte zijn hele leven als slager in zijn eigen zaak, maar nadat in 2020 de diagnose van jongdementie werd gesteld ging hij in een andere slagerij aan de slag. De alleenstaande man moest daar echter al snel mee stoppen. Hij deed mee aan het populaire VRT 1-programma Restaurant Misverstand om weer “met mijn handen en met vlees” bezig te kunnen zijn. Dat deed hij ook vol enthousiasme en met veel trots in de keuken van Seppe Nobels, in het tweede seizoen dat eerder dit jaar uitgezonden werd. “Rust zacht, lieve Eddy”, schrijft presentator Dieter Coppens dinsdagavond op Instagram bij een foto van Eddy. |
![]() |
![]() |